piątek, 6 grudnia 2013

Red Hot...

...Chili Peppers :D czerwień to mega kobiecy i ognisty kolor ...jeśli chodzi o ciuchy może nie noszę jej zbyt często ale czerwone usta czy paznokcie ...nie wyobrażam sobie że można ich nie lubić ;)


...Chili Peppers ;D red is a very feminine and fiery color
... when it comes to clothes I don't wear it often but red lips or nails ... I can't  imagine You don't like them ;)

...btw info about my Special Christmas Giveaway at the bottom of this post ;)





Pamiętajcie o moim świątecznym rozdaniu do wygrania 100$ na dowolne zakupy w SheInside
> KLIK

remember about my Christmas giveaway 100$ for shopping  on SheInside to win 
> HERE

all You have to do are 4 simply steps :

1. share the pick from the link > HERE

2. like my fanpage > Daggi'sWay

3. register on SheInside > HERE

4. make a comment with Your mail address ( the same on which You've registered on SheInside ) under the picture 

Giveaway will last till 22 of December and on this day I will announce the winner on Daggi'sWay



83 komentarze:

  1. Beautiful!!!

    xx MJ
    http://shopaholic-thoughts.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  2. Anja <3
    Świetne czerwone buciki <3
    zapraszam - > http://night-luck.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czerwień i marzy mi się taki czerwony kapelusz, niestety szukam na próżno :( Pozdrawiam gorąco ;) Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ten z trzeciej foty jest genialny <3

      Usuń
  4. U mnie tez ostatnio na blogu o czerwieni!!!
    A Ty jak zwykle wyszukalas stylowki nawyzszych lotow:) Futerka sa piekne…
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. AMAZING! LOVE IT ALL! <3


    http://style-squared.blogspot.ca/
    https://www.facebook.com/StyleSquaredByZM

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowności! Ostatnio bardzo marzy mi się czerwony sweter z warkoczami i czerwona kiecka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię czerwony bardzo elegancki i kobiecy kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja powoli zaczynam się do czerwieni przekonywać, ale nie jest to mój ulubiony kolor, oczywiście na mnie. U innych wygląda zjawiskowo, tak jak na przykład na Anji <3

    OdpowiedzUsuń
  9. These red outfits are all GORGEOUS. Red will always look elegant and chic. Thanks for sharing!

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z czerwieni wybieram usta i paznokcie, zdażało się że kupiłam a potem nie nosilam! No ale te zdjęcia u ciebie są obłędne, cudownie się patrzy na inne kobiety w czerwieni! No a w dniu dzisiejszym czerwień wskazana, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. great inspo-pics...:)

    http://fashiontalkwithdaca.blogspot.com/2013/12/printed-pants.html

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW, to futro jakie piękne! <3 Ja nie noszę w ogóle czerwonej "góry", przez kolor włosów, nie chcę się zlewać w jedną całość :D Ale czerwień na ustach, paznokciach, WŁOSACH kocham! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwony pasuje każdej kobiecie :) ja również uwielbiam ten kolor ;)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. I love red so so so much :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgodzę się. Czerwień ma pazur !

    OdpowiedzUsuń
  16. czerwień jest bardzo kobiecym kolorem :) Lubię malować usta i pazurki na ten kolor :) a te czerwone futerka- są CUDOWNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam <3
    I czerwień (chociażby na ustach) i Twoje inspiracje :*

    OdpowiedzUsuń
  18. OMG ale ty to masz oko do tych futer - te czerwienie sa powalające - miszczyni inspiracji <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Czerwień w pełnym śniegu powala na kolana, idealny kolor na zimę od razu wszystko jest " z pazurem"

    OdpowiedzUsuń
  20. Lovely pictures, the one with the red fur is my favorite!
    kisses

    http://visiononfashion.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  21. Do niedawna nie przepadałam za czerwienią i nie mogłam na nią patrzeć jakoś, powoli się przełamuje widząc takie piękne inspirujące zdjęcia! Dziękuje Daggi :*

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam czerwień
    dodajemy do obserwowanych :) ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne czerwone inspiracje Daggi <3 !! Te płaszczyki... futrzak... ech, nosiłabym <3 A przyznam Ci się, że jako głupia nastolatka zarzekałam się, że nigdy, przenigdy nie pomaluję paznokci na czerwono, bo to nuda, za klasycznie i w ogóle do bani. Teraz bez czerwonego lakieru nie wyobrażam sobie mojej lakierowej kolekcji ;-))) Ech, dobrze, że rozum z czasem przychodzi :D

    Buziaki ślę :*** !

    OdpowiedzUsuń
  24. Czerwony- zdecydowanie namiętny i kobiecy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Love red. It's the best power color for women! :)
    zozo | atelier zozo

    OdpowiedzUsuń
  26. Hello doll!
    Such a great inspiration for red, this is my favorite color :)
    Thanks a lot for your nice comment in my blog, I follow you back
    Have a nice weekend!!!

    http://alissagromova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Such a wonderful striking colour, amazing inspiration!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zawsze unikałam czerwieni, twierdziłam, zr to kolor nie dla mnie, ale teraz coraz czesciej widze, ze mnie ciagnie do tego koloru i chyba czas najwyzszy, zeby wkoncu w szafie cos w tym kolorze sie pojawilo, bo nie ma narazie nic ( wlasnie zdalam sobie z tego sprawe :/ ) takie futerko czy caly garnitur chcialabym chciala :)

    OdpowiedzUsuń
  29. marzy mi sie jakas czerwona sukienka w mojej garderobie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. super mix! chociaz ja nie lubię czerwonego (na sobie) bo na innych uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. aa! przez Ciebie zakochałam się w czerwonym futerku!

    OdpowiedzUsuń
  32. Hey, love your style and love your blog...following you! (:
    Follow me back if you find my blog interesting!

    Check out my new post Firmoo Review! Hello December!, and leave your comments, if any!
    much love. x

    Check out my Facebook page too.

    http://memypendown.blogspot.in/
    http://www.facebook.com/MeMyPenDown

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdjęcia są dowodem na to, że czerwień to królewski kolor, ale także bardzo, bardzo kobiecy. Ja lubię i noszę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialne czerwone inspiracje!!!!
    Uwielbiam czerwony!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Czerwień to czerwień , mega sexi , ognista ,ponętna :D Bez czerwieni na ustach u mnie nie ma dnia :-) Daggi Ty i czerwień to dopiero ogień :D

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam czerwień, to najlepszy kolor

    OdpowiedzUsuń
  37. cudne inspiracje czerwienią! ja się właśnie przymierzam do zakupu czerwonego płaszcza:)

    OdpowiedzUsuń
  38. CZerwień jest bardzo zmysłowa, każda kobieta w niej pięknie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. I always find my inspiration here! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  40. ja uwielbiam czerwien pod kazda postacia, futerko cudo i te plaszcze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mmm .. O tak, jest to,zdecydowanie bardzo seksowny kolor ! Kobiety w tym kolorze stają się pewniejsze siebie a faceci szaleją na punkcie kobiet w czerwieni :) pozdrawiamy cieplutko :-*
    Zapraszamy do nas.

    Patrycja&Daria

    OdpowiedzUsuń
  42. ja uwielbiam czerwień! <3 świetny inspiracje mrrr!

    OdpowiedzUsuń
  43. fajny post, lubię kobiety w czerwieni

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja lubię czerwony kolor, jednakże trzeba uważać, bo nie zawsze korzystnie wpływa na nasz wygląd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem wiem , trudny kolor , sama dopóki nie znajdę w nim czegoś "mojego" nawet do czerwieni nie podchodzę :P

      Usuń
  45. Uwielbiam czerwień, zwłaszcza zimą! Piękne inspiracje <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Super inspiracje!
    Ja uwielbiam czerwony w formie dodatków:) Pazurki, usta, buciki, torba! Super kolor!
    Buziaki- Ania

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja kocham czerwony, to mój drugi, zaraz po czarnym ulubiony kolor. Ma w sobie moc!

    OdpowiedzUsuń
  48. Such cool red pictures you've found here!
    Nice inspiration :-)

    Stop by:
    http://katrinelionett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. piekne!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  50. czerwień to bardzo kobiecy kolor, idealnie wpasuje się w okres świąt :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Kocham czerwone ubrania. Szkoda, że w sklepach jest ich najmniej :(

    OdpowiedzUsuń
  52. kiedyś nie lubiłam czerwieni teraz uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Czerwienie są super sexy!!! ♡

    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  54. Red is super sexy! Uwielbiam tutaj zaglądać ; )

    OdpowiedzUsuń
  55. czerwony to mój ulubiony kolor :>
    Obserwuję i miło by było gdybyś się odwdzięczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo lubię czerwony, ale niestety średnio się w nim czuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. ...I loved reading your fashionable insight on my last post, Thank you :)

    OdpowiedzUsuń
  58. I love red is popping up everywhere! I love these photos!

    xoxo Akinyi
    http://fitsonme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. czerwień jest cudowna<3 uwielbiam trzecią inspirkę z boską Candice, mam ją w zakładkach!:)

    OdpowiedzUsuń
  60. czerwień niezwykle kobieca i zmysłowa ! :) ostatnie zdjęcie z Cara Mizga :)

    OdpowiedzUsuń
  61. uwielbiam czerwień na ustach! Ostatnio nawet zdecydowałam się kupić czerwony sweter, niedługo post z jego udziałem, zapraszam :)

    psychadelicgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń