piątek, 27 grudnia 2013

Sparkle on !

miało już nie być żadnej notki w tym roku ale jestem w cekinowym nastroju ;)  ...no a w końcu kiedy jak nie jeśli tuż przed sylwestrem i karnawałowym szałem
zdecydowanie czas zabłysnąć ! zresztą moja najbliższa stylizacja również będzie się mienić cekinowo ;)

...życzę Wam w nadchodzącym roku Szczęścia ale i  wielu okazji do zabawy i świecenia niczym diamenty Dziewczyny  !


there wouldn't be any note more this year but I'm in a sequin mood ;) ...when if not just before New Year's Eve and carnival frenzy
definitely it's time to shine ! btw my next style will sparkle with sequins too ;)

...I wish You Happiness and many  opportunities to party and to shine like diamonds Girls in the coming year !



86 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie kolory jak na tych pierwszych trzech zdjęciach idealnie pasowałyby teraz do moich wlosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym sweterkiem i bluzą całkiem sympatycznie :-) Anja oczywiście the best . Jak tam kochana kreacja gotowa ?:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie :P ja sylwestrowo odpuszczam już konsekwentnie od kilku lat , bez spiny i kreacji :)

      Usuń
    2. Ty wiesz ,że ja tez po kilku nieudanych sytuacjach sylwestrowych też odbijam , chyba ,że jakiś spontan wyskoczy i okaże się strzałem numer jeden :-) Pozdrawiam i mimo wszystko życzę szampańskiej zabawy :-*

      Usuń
    3. o dokładnie miałam te same sylwestrowe doświadczenia :D i wzajemnie :*

      Usuń
  3. uwielbiam cekiny,chociaż tak szczerze mówiąc chyba nic cekinowego w szafie nie mam :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Zielona sukienka jest nieziemska !!!!! i jeszcze kilka mega innych połączeń<3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne inspiracje <3 cekiny w sylwestra to strzał w dziesiątkę :))) buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Uwielbiam cekiny i wszystko co się błyszczy! :)
    Pozdrawiam, Patricia

    OdpowiedzUsuń
  7. Szmaragdowe i popielata sukienki, CUDOWNE, kurcze nie mam cekinowych kiecek!!!
    pozdrawiam Agnieszka
    http://namojgust.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak sroczka kocham kryształki i cekiny, wiec inspiracje jak najbardziej na tak!!! Cekiny w karnawale nezastąpione, ale na plaży i z trampkami też super! Pomyślności w nowym 2014!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak dokładnie ! ja też cekiny widzę i na parkiecie i na plaży :)

      Wszystkiego Naaaaaaaj w 2014 ! :*

      Usuń
  9. mmmmm ta ostatnia - so sexy !! mrrrrrauuu !!

    Szczęśliwego Nowego Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. cekiny rzadza i jak widac nie tylko sylwestrowo bo i mozna je polaczyc casualowo :) same cudownosci - strasznie mi sie podobaja ostatnio w zieleni i w odcieniu morskiej wody ( jakbys czytala w moich myslach hehehe) a mała czarna cekinowa spedza mi sen z powiek :) Szczesliwego Nowego Kochana

    OdpowiedzUsuń
  11. Cekiny są mega <3
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o wow amazing selection...glitter every where... :-D
    i think is so cool with casual sweater...
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  13. mega! cekiny rządzą <3
    jedno zdjęcie sobie "kradnę" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka szmaragdowa tuba z cekinów - ojj chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. AJJJJ super błyszcząco :)))Ania ma piękny żakiet :)
    Kochana Tobie też Wszystkiego Dobrego na Nowy 2014 Rok i niezapomnianej Nocy Sylwestrowej :))
    Buziaki :*<3

    OdpowiedzUsuń
  16. pobudziłaś moje zmysły tymi cekinkami :D

    Szczęśliwego Nowego Roku Piękna! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kreacje. Cieszę się, że są nadal modne, bo też będę w Sylwestra błyszczeć w cekinach. Pozdrawiam serdecznie!!! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne inspiracje ale niewątpliwie Anja najlepsza.
    Pozdrawiam i życzę spełnienia marzeń i kolejnych, świetnych stylizacji w Nowym Roku:) <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Tez jestem nakrecona na cekiny :) szukalam szukalam idealnej cekinowej sukienki i w koncu znalazlam :) blysk musi byc :)

    OdpowiedzUsuń
  20. So lovely images!!!!! Adorable sequins!!!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    OdpowiedzUsuń
  21. cekiny<3uwielbiam ale tylko zimą!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zielono-czarne cekiny z pierwszego zdjęcia jest czadowe! Z chęcią wskoczyłabym w taką kieckę na sylwka, jednak zrobiłabym z niej wersję mini i dumnie prezentowała całą noc :) hehe Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Och te cekiny, potrafią ozdobić nasze ciałka. Są mega!

    OdpowiedzUsuń
  24. Szmaragdowe cekiny wyglądają pięknie

    OdpowiedzUsuń
  25. ajć jakie świetne cekinowate ubranka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. i love it xo

    http://iamaleena.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  27. znalazłem cie :**
    Widze duuuuużo cekinow i love !

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam te zielone cekiny! w ogóle uwielbiam cekiny!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem jak najbardziej na tak !!Spodnie w cekiny już są w mojej szafie ..czekają na okazje.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Również uwielbiam cekiny! Piękne inspiracje <3

    OdpowiedzUsuń
  31. wszystkie stylizacje zjawiskowe, ale te szmaragdowe suknie zniewalają najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem fanką cekinów, bo na drugie imię mam Sroka :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam cekiny! Są taaakie efektowne! <3
    Udanej zabawy sylwestrowej kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  34. mi to się marzą cekinowe spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Naprawdę piękne są te cekinowe inspirację. Jestem ciekawa jak będzie wyglądać Twoja sukienka. Serdecznie pozdrawiam.
    balakier-style.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja tym razem idę w cekinowe spodnie ;)

      Usuń
  36. Ostatnio coraz bardziej podoba mi się motyw cekinów :)

    OdpowiedzUsuń
  37. cała masa piękności *___*
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam takie błyskotki ;) ale co za dużo to nie zdrowo ;p obserwuje i licze na to ao ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cekiny- LOVE IT! <3
    Moja kiece też z dodatkiem cekinów :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie. Może przekonam się do cekinów... chociaż komu jak komu, ale Tobie będą pasować idealnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Awesome Blog! Happy New Year!
    Can we follow each other on gfc/bloglovin?

    Enter my giveaway here:
    http://asweetwoorld.blogspot.com/2013/12/rosegal-international-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  42. genialne inspiracje! aż sama mam ochotę wskoczyć w cekinową sukienkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. na sylwestra cekinowe stroje jak znalazł! marzą mi się taka marynarka jaką ma Anja :)
    Kochana, życzę szampańskiej zabawy do białego rana ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Twojego komentarza u mnie, to na długość spodnie są idealne :) sama byłam zdziwiona, bo zazwyczaj spodnie są na mnie za krótkie :P

      Usuń
  44. uwielbiam cekiny, są idealne na Sylwestrowa noc :-) Kochana życzę Ci wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Stylizacja ze złotą spódniczką i brązowym swetrem najlepsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne inspiracje jak dla mnie, fakt że cekiny trzeba umieć nosić. Na tych zdjęciach wszystko genialnie się komponuje - tak to się robi :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne inspiracje!Uwielbiam cekiny;))

    OdpowiedzUsuń
  48. i love this trend. and i really want a jacket
    sweetie, i just discovered your blog and i really liked it. what do you think about following each other? :)
    diannetho.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  49. ta zielona sukienka w cekiny jest boska!!

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  50. Inspiracje Idealne, Daggiś!! Wszystkie cudne, ale chyba najpiękniejsze te portałki ze zdjęcia z chanelkową torbą. Są mega!

    Dużo dobrego w Nowym Roku Kochana, niech przyniesie samo szczęście!! Buziaki!!! (i nie mogę się doczekać cekinowej stylówki!!) :****

    OdpowiedzUsuń
  51. I forgot saying that i wanna see you in this look too :) Would be super!

    OdpowiedzUsuń
  52. My love for sequins and anything glittery is huuuuuge. Love these photos!

    OdpowiedzUsuń
  53. cekiny ! cudownie! ja ostatnio siadlam do ebaya i kupilam 5roznych cekinowych ciuchow :P

    zielone sukienki sa najpiekniejsze - taka musze sobie sprawic :)

    OdpowiedzUsuń
  54. powiem Ci, że mimo tego, że mam dość minimalistyczny styl, to takie cekinowe total looki bardzo mi się podobają.
    genialne zdjęcia!
    a na Tobie taka sukienka cekinowa prezentowałaby się idealnie!


    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  55. cekiny zawładną sylwestrową nocą, to pewne! ;-)
    Pozdrawiam i życzę udanego sylwestra oraz szczęścia w Nowym Roku;)

    www.mesaute.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Genialne te pierwsze sukienki! Jaki kolor mają Twoje cekiny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha cekinów mam kilka wersji , moja ulubiona kiecka jest w czarnym macie , a niebawem pojawią się u mnie spodnie w wersji multikolor :P

      Usuń
  57. Takie świecące ciuchy są bardzo fajne, ale mam ich trochę dosyć przez tą zieloną sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  58. uwielbiam cekiny, bardzo podobają mi się takie ubrania, ale jednak kurcze, ciężko mi się przełamać i chyba dla mnie, nawet na sylwester trudno znaleźć coś, co nie byłoby przesadzone :<
    życze Ci szczęśliwego Nowego Roku i oczywiście szampańskiej zabawy dziś :)

    zapraszam do mnie, nowy post, więcej zdjęć :) zmieniłam tematykę bloga!

    http://camillajuliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Cekinyyyy <3 :) i od razu CIebie w nich widzę :)
    Szczęśliwego Nowego Roku Kochana :*** buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  60. Great sequin inspirations! Love them! Happy 2014!

    xoxo
    Follemente Fashion Blog also on Fashiolista and Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  61. I also love to sparkle! sequins make me feel like a mermaid (or a rock star). I wish you much happiness in the year that is to come dear Daggi!

    OdpowiedzUsuń
  62. wow! love these images. sequins are the best.
    HAPPY 2014
    peace, love, & good chocolate,

    CHARCOALALLEY.COM // PARIS
    instagram:@CharcoalAlley

    OdpowiedzUsuń
  63. Musze zostać posiadaczka takich błyskotek.
    Miejsce w Szafie sie dla nich znajdzie.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  64. super ;)
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń