poniedziałek, 13 stycznia 2014

Candy Pink ;)

w zeszłym roku zamarzył mi się futrzak w mocnym kolorze , najchętniej w fuksji ...no i w końcu zawisł właśnie taki w mojej szafie :) połączyłam go z moją ukochaną czernią , zresztą lubię sety w których nasycony kolor pojawia się jako mocny akcent całości , tu macie futrzaka w różu w rzeczywistości ten kolor jest mocny i nasycony , tak jak widzicie na moich fotach , a dla bardziej zachowawczych wersja czarna
przy okazji mogłam wskoczyć w moją nową ulubioną czapę oversize , ten model jak i wiele innych znajdziecie tu

I dreamed about fur jacket in a strong color last year , the best in fuchsia ...and finally such one
hung in my closet :) I combined it with my beloved black , I love sets in which color appears as a strong
accent , here You can see the fur in  pink 
  in fact it is strong and saturated , as you can see on my pics
and for the more conservative black version 
btw I could wear my new Fav oversized beanie , this one and many more You can find here


Stylizacja: Candy Pink ;)
photo by EmEs

shorts : no name
top : FrontRow
 tights : Calzedonia
beanie : Ulter
shades : Jimmy Choo
booties : Aldo 


104 komentarze:

  1. jedno wielkie TAK to jest to -cudny kolor - piekna czapa chic i casual - super <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous jacket !! Looks great on you

    XX Luba
    Styling a camel coat, today on
    
http://www.well-living-blog.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Great outfit! Beautiful jacket!
     
    Have a good week!
    vgolove1.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  4. No to Ty masz dziewczyno boskie, różowe futerko daje po oczach i intryguje. świetnie jak zawsze u Ciebie, wysmakowany gust.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow świetna stylizacja <3 pięknie Ci w różu !!! pozdrawiamy i całujemy gorąco :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Futerko MISTRZ! Kolor boski i bardzo pasuje do blondynek ;)
    Set świetny, przypadł mi do gustu :D

    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. extra jest ten futrzak, ale i czapa jest cudowna! Wyglądasz jak zwykle oszałamiająco :****

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne futerko w pięknym kolorze. Podoba mi się że połączyłaś je z czernią.
    Pozdrawiam, Patricia

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz , a róż zawsze zwłaszcza z czernią <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle niesamowicie pięknie. Futrzak boski i Ty w nim boska. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. najpiękniejsze nogi blogosfery :*:)))


    pozdrowionka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też lubię kontrast na tle czerni , w ogóle z takich mocnych kolorów to właśnie fuksja najbardziej mi się podoba <3 Wyglądasz jak zawsze oszałamiająco i pięknie , czapa boska !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. no muszę przyznać, że zaszalałaś, ja odważyłam się tej zimy kupić tylko futrzaka w srebrnym kolorze

    look jest rewelacyjny, ładnie Ci w różu

    OdpowiedzUsuń
  14. no no!!!
    nie ma lipy!!! :D
    genialny futrzak i super kolorze!
    pięknie połączony z czernią!!
    buźka!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  15. OMG!!! Cudownie wyglądasz w tym futerku!!! Zazdroszczę Ci go :)

    OdpowiedzUsuń
  16. omg the colour looks so good on you!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze mnie jarało połączenie fuksji z czernią - jest MOC, jest pięknie :*
    Stylówa mistrzowska, futrzaka zazdraszczam ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę po okularach, że powoli przyzwyczajasz się do tych od Chloe :D Świetne są ;)
    Futrzak wygląda znacznie lepiej niż na zdjęciu z Insta, mega jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te moje bardzo podobne wzorniczo ...zresztą zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia ...a Chloe nie powiem miło by było mieć :D futrzak najlepiej wygląda chyba na żywo , ten kolor odbija światło i ciężko zrobić dobre zdjęcia

      Usuń
  19. świetne szorty <3 O twoich nogach nie wspomnę, wszyscy to wiedzą :D
    Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny futrzak!kolorek cudo:) a Twoje nogi wow!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow!!! Cudownie
    Bardzo, bardzo:):)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygladasz obłednie w tym różu!
    A czerń jeszcze podkręca jego ,,różowość"!
    Buuuziaki z Krakowa dla Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  23. jestem za różem w takiej wersji jaką prezentujesz! piękna ta barwa, wyglądasz jak zwykle cudownie!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowne futerko,bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. love your jacket!
    great look
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  26. No i dorwałaś wymarzonego futrzaka! Super jest. Całość fantastyczna. Ładnie Ci w tej czapencji:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie futerko mi sie marzy <3 boskie jest! A Ty cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  28. Przyznam, że połączenie rzeczywiście ciekawe - podoba mi się ; )

    OdpowiedzUsuń
  29. Pamietam Twoje inspiracje "futerkowe"… i powiem Ci, ze Twoja stylowa absolutnie w niczym nie odbiega od tamtych fote!. Jestes dla mnie najlepsza inspiracja, bo "z zycia wzieta";) Futrzak genialny, bije po oczach jak sie patrzy;);)
    Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądasz, ja bym chyba nie miała odwagi wyjść w takim futerku :P

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajnie się odbija to futerko! kolor jest bombowy!

    OdpowiedzUsuń
  32. Idealnie! Total black z kolorowym akcentem jak najbardziej do mnie przemawia :))

    OdpowiedzUsuń
  33. wyglądasz doskonale, czerń i cyklamen to strzał w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  34. cudowny futrzak <3 noooooogi ubóstwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Okularki!!! Czapa fajnie wygląda z futerkiem - jestem kupiona:)

    Całuję:*

    OdpowiedzUsuń
  36. To futerko jest mega! Przyciąga wzrok ale pozytywnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Genialny secik. Jesteś niesamowita, a futerko stworzone dla Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  38. that coat is amazing!


    ENTER MY Elle Magazine, Aldo accessories & Estee Lauder GIVEAWAY!

    OdpowiedzUsuń
  39. So sweet :)

    www.gamesoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Odważna jesteś bejbe!! Mega to futerko :)

    OdpowiedzUsuń
  41. simply gorgeous! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  42. wow zakochałam się w tej stylizacji ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Prezentujesz się bardzo zjawiskowo w tym futrze! Mi by chyba zabrakło odwagi na taką ekstrawagancje, ale Ciebie podziwiam. I bardzo Ci do twarzy w tej czapie :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Dałaś czadu z tym lookiem! Uwielbiam totalnie!!

    OdpowiedzUsuń
  45. PINK NA NAJWYŻSZYM POZIOMIE!!

    pozdrawiam z ośnieżonej Gdyni:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. genialny look:) świetne futerko :) aż nie mogę uwierzyć, że różowe futerko może tak fantastycznie wyglądać

    OdpowiedzUsuń
  47. jak zwykle extra, czapeczka jest boska :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. cudo ! nic dodać nic ująć <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Wow kochana, ten futrzak rzeczywiście robi wrażenie, zdecydowanie wyróżnia się na tle innych :) Świetny akcent przy całości w czerni :) Na pewno obróciłabym się za Tobą na ulicy, czad! :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Spodenki i nogi to ja bym chciała dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  51. pieknie. tez jestem fanka futrzakow - mam juz zolty, turkusowy i niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  52. oj podoba się :))) ja mam czarny :> a zapomniałam o nim.

    OdpowiedzUsuń
  53. Przecudnie Ci w tym różowym futrzaku Daggiś! Ma niesamowicie słodki kolor, a Ty idealnie przełamałaś tę słodycz czernią - w połączeniu ze skórkowymi szortami daje to mega efekt <3 Wielbię!! :***

    OdpowiedzUsuń
  54. ale super ! futerko o przepięknym kolorze i dodaję całego uroku stylizacji, kocham takie akcenty :)

    OdpowiedzUsuń
  55. super duper cool outfit!
    love your outwear so much!
    love everything :d

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  56. Ojejku, genialnie! Uwielbiam fuksję <3
    Mi się marzy coś w mocno niebieskim, kobaltowym kolorze :)

    Style Junkie

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten futrzak jest tak obłędny że jak go zobaczyłam na Insta to gapiłam się w telefon dobre 10 minut :))) Po prostu bajka! A na Tobie prezentuje się bajecznie, wyglądasz jak milion dolarów :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Rewelacyjne połączenie!!! Zwłaszcza spodenki z futrzakiem! Rozłożyłaś mnie totalnie - jest mega! ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Futro jest piękne! Zazdroszczę :)
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Genialnie wyglądasz! :D

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Cudowny futrzak! fajnie, że zdecydowałaś się na taki mocny kolor na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Wow! Wyglądasz BOSKO! Genialna stylizacja. Do tego te nogi...
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  63. Such a fabulous hot pink coat, its very fun and striking. Hope your week is going well hun.

    OdpowiedzUsuń
  64. cudowna!!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. i love this color so so much!

    OdpowiedzUsuń
  66. Daggi jaka fajna stylówa :D różowa pantera ;))

    OdpowiedzUsuń
  67. cudownie wyglądasz, modeleczka!

    OdpowiedzUsuń
  68. Zachwycam się z każdym spojrzeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Łał, Twój futrzak robi wrażenie! Wyglądasz ślicznie!
    Pozdrawiam ;-*

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Fantastyczny futrzak! Niesamowicie jak wspaniale pasują do Ciebie mocne kolory :)

    StylishSideofLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. cudne futerko!!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/klimatycznie.html

    OdpowiedzUsuń
  72. Piękna jesteś:*
    Zapraszam do siebie!:*

    OdpowiedzUsuń
  73. Ojej jak pięknie! Futrzak jest cudowny <3 No i ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  74. Bosko Ci w nim! Mi by nie było tak dobrze niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  75. Cudowny futrzak. Super. Set świetny.

    OdpowiedzUsuń
  76. hi! nice blog!!
    follow to follow?
    let me know!!
    http://defishencia.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetny set w Twoim wykonaniu.
    Idealne połączenie. Mysle że zainspiruje sie w moich kolejnych stylizacjach.
    Ciekawie i z klasą.
    Buziaki Sylvia ❤️

    OdpowiedzUsuń
  78. NO Kochana TYM setem dostarczyłaś mi tyle piękna że hoho :))) Cudownie wyglądasz, a futerko niesamowite !!!!:*
    <3

    OdpowiedzUsuń
  79. Jaaaak ja już u Ciebie tu długo nie byłam :((( Masakra ale świetne futerko! Piękna : ***
    Zawsze wyglądasz tak profesjonalnie ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  80. nie mogę oderwać oczu <3 wyglądasz niesamowicie, a ten kolor pasuje Ci jak nikomu innemu :)) brawo !

    OdpowiedzUsuń