poniedziałek, 6 stycznia 2014

Grey

kocham być szaraczkiem :D to zaraz obok czerni mój drugi ulubiony kolor , zresztą oba świetnie się ze sobą komponują :)
 kocham zarówno odcienie jasnej szarości ,  jak i mocne grafity
 ...w psychologii szarość uważana jest za kolor całkowicie neutralny , podobno w zbyt dużej ilości może działać depresyjnie ... choć z całą pewnością nie dotyczy to dobrze skomponowanych szarych sylwetek ;)
 a Wy co myślicie o tym kolorze ?  lubicie go ?

next to black this is my second beloved color , btw they work perfect together :)
I love both shades of light gray and the strong graphite too
... in psychology grey is considered to be completely neutral color 
apparently in too big amount it can cauze depression ... but it doesn't apply to well composed silhouettes in gray for sure ;)
and what do You think about this color ? do You like it ?


93 komentarze:

  1. ja też uwielbiam szarości, byle z dobrego materiału

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiamy szarości w total looku <3 piękne inspiracje <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne inspiracje:) Świetne płaszcze:) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne szarości! Idealnie komponują się z panującą aurą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham szary, ciemny, jasny, grafitowy, wszystkie odcienie:)
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje :) szary cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Twoje inspiracje <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Szarości są cudowne i dają ogromne możliwości zabawy odcieniami i fakturami <3 A czerń podobno też działa depresyjnie... cóż, to chyba zależy od badanego pacjenta i nie ma co się tym przejmować :D Świetne inspiracje Daggi, pięknie obrazują ile twarzy może mieć szarość <3 Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  9. ooooj tak do tego postu to ja sobie bede powracac i sycic oczy tymi pieknymi zdjeciami- szary to mój drugi po czerni ulubiony kolor-ten post przeczy powiedzeniu- szaro buro nudno i ponuro :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Równiez bardzo lubię szary kolor ;-) chociaż kiedyś się go wystrzegałam - uważałam, że jest wręcz przygnębiający. Na szczęście z wiekiem gust się zmienia ;-)
    Swietne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie szarości!
    super

    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  12. ja uwielbiam szary kolor! a te Twoje inspiracje to zawsze istne cuda!!

    OdpowiedzUsuń
  13. podzielam Twoje zdanie co do sympatii do czerni i szarości... zresztą mój najnowszy zestaw na blogu idealnie to potwierdza :P marzy mi się jeszcze takie szare furto jak na zdjęciach wyżej!

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam szarości :) mam szary płaszcz i bardzo go lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne szarości!!! :D
    Aż zapragnęłam większość z tych ciuszków mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne, jedna z moich ulubionych barw.

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny szary! Też bardzo lubię. I szary kolor i Twoje inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ukochany! A szary mat na paznokciach, wiem, że tez chcę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super inspiracje, ja szary kocham zwlaszcza w futrach!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/01/love-can-damage-your-health.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Super inspiracje:) Tak, ja też lubię odcień szarego,super wygląda z czarnymi dodatkami:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ten kolor. Nie mam pojęcia z czym go można nie połączyć. Ostatnio zdalam sobie sprawę, że moje wszystkie sportowe bluzy są w tym kolorze :))

    OdpowiedzUsuń
  22. lubię , szczególnie te melanżowe szarości:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale świetne fotki :-) buziaczki ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. przecudne inspiracje, rowniez lubie szary, jego przerozne odcienie ze soba laczyc....:)

    OdpowiedzUsuń
  25. lubię ten kolor:) mam w szafie kilka szarych rzeczy:) można z nim stworzyć fajne połączenia:)

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystko fajne, poza prawdziwymi futrami.

    OdpowiedzUsuń
  27. So many inspiring pictures! Thanks)))) And especially for Kate Moss ;)
    xo
    Stacy

    http://tastyrumors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam szary, pasuje do każdego innego koloru i jest taki...szlachetny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zaczelam go wielbic od niedawna.

    OdpowiedzUsuń
  30. kocham szarości!! a futerka w tym kolorze są obłędne :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. the grey fluffily coats are soooo cute :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Lovely inspiration post, grey is such a beautiful color! :)

    xoxo Saranda from Sarandipity

    OdpowiedzUsuń
  33. Ostatnio mam taką zajawkę na czerń i szarości <3
    Fantastyczne inspiracje Kochana, jak zwykle serducho palpituje ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja uwielbiam! Z odcieniami niebieskiego jest u mnie na pierwszym miejscu, niestety, w czerni nie czuję się tak świetnie jak w nim dlatego spada na drugie miejsce :D
    Boskie inspirki, te pazury(matowe i z połyskiem) i usta <3 i futra, i swetrzycha i spódnice-za dużo tu dobrego :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne te szarości. W twoich propozycjach są same dobre tkaniny. Kaszmir w tych odcieniach wygląda obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Też lubię choć rzadziej noszę szarości na rzecz kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  37. NO Ja też dziś troszeczkę na szaro zrobiona byłam :))) Moje ciuszki wprawdzie nie tak cudne jak te z inspiracji, ale też bardzo lubię i jak znalazłam sweterek taki jakiego szukałam wiedziałam co i jak :))) I masz rację można go nosic zarówno z czernią jak i jaśniejszymi dodatkami :)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Kocham szary <3 A przy Twojej szalonej osobowości depresyjna szarość Ci nie grozi <3 Śliczne inspiracje kochana jak zawsze :-*

    OdpowiedzUsuń
  39. ja też lubię szary, a jak udowadniasz tymi inspiracjami- szary nie musi być nudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Love grey, amazing inspiration! :D

    xx MJ
    http://shopaholic-thoughts.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  41. Moje oczy się cieszą, oglądając te zdjęcia. Cudne inspiracje, niektóre bardzo cudne, np:- dziewczyna siedząca na brzegu ławki - cudowna.
    Szare, sztuczne futerka z długim włosem i ostatnie zdjęcie, też cudo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne inspiracje, pięknie ! :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Great Post!
    i follow you now on GFC & Bloglovin :-)
    Hope you follow back♥
    http://inaalovephotographie.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  44. wowowooowowowo!!!!
    Idelane wszystko tutaj biore dla siebie!
    A najbardziej zaskoczyły mnie te szare usta <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam szary.Super inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Lubię szary. Ale nie w każdym fasonie wyglądam korzystnie. Zależy jak leży albo jak stoi, jak to się mawia :P
    Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. I LOVE GREY! Grey is amazing colour! Happy New Year, Daggi

    OdpowiedzUsuń
  48. Mmmmmmm nie no czas chyba zakupić sobie coś w szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie jesteś jedyna.Ja też uwielbiam szary. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. wow, nie mogę napatrzeć się na te zdjęcia! wybrałaś piękne inspiracje , wueilbiam wszelkie szarości !
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  51. cool grey stuff dear, very fashionable :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  52. Szarość jest dla mnie mega elegancka :) Super inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wybrałaś piękne i modne inspiracje. Z przyjemnością je przejrzałam i zachęciłam się do szrości, których nie bardzo lubię. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  54. uwielbiam szarość :) marzy mi się futro w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Jak nigdy nie lubiłam szarości, tak przez tą notkę zakochałam się w nich. ; )

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękne szarości! Mega podoba mi się taki matowy lakier na pazurach!

    OdpowiedzUsuń
  57. lovely style!
    I adore grey!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    OdpowiedzUsuń
  58. Uwielbiam szary! Zdjęcia nr 2 i 3 są boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  59. też lubię szary, myślę, że to kolor neutralny jak piszesz ale pełen klasy i wdzięku :)

    OdpowiedzUsuń
  60. uwielbiam szary kolor! obok czerni to mój ulubiony.

    OdpowiedzUsuń
  61. rewelacyjne inspiracje Kochana :))) kocham szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Szare ciuszki to 50% ubrań w mojej szafie, kocham ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  63. ja tam bardziej chyba nawet lubię szary od czarnego.. :)

    OdpowiedzUsuń
  64. uwielbiam szary <3 ale te Twoje inspiracje są GENIALNE. podoba mi się dosłownie wszystko (no i wszystko chciałabym mieć w swojej szafie;P)

    OdpowiedzUsuń
  65. I totally agree, grey is such a go-to color. I love all these grey inspirations!

    xoxo Akinyi
    http://fitsonme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. szczerze mówiąc to ja do szarości przekonałam się całkiem niedawno, ale od tamtej pory kocham je bezgranicznie ;D

    OdpowiedzUsuń
  67. wybralasswietne zdjecia! uwielbiam szary kolor, elegancki i ponadczasowy :)

    OdpowiedzUsuń
  68. oj też kocham szary równie mocno jak Ty - większa cześć mojej szafy jest szara:) super inspiracje...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. Szary to mój ulubiony kolor...Pałam do niego miłością ogromną ;)!

    OdpowiedzUsuń
  70. Grey is such an elegant color! Thank You for sharing such a nice post! So inspiring!
    Wish you a blessed day ahead!

    OdpowiedzUsuń
  71. omg just adore the grey furs <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  72. ja kiedyś nie lubiłam szarości, wydawała mi się nijaka, teraz przekonałam się do niej, podoba mi się możliwość kombinowania z formą, przy neutralnym odcieniu szarości

    OdpowiedzUsuń
  73. Też bardzo lubię szarości (: Świetne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetne są te inspiracje <3
    Kolor szary fajnie się prezentuje ;D
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  75. Beautiful post!
    http://www.fashionhypnotised.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Lubimy szary kolor, a te Twoje inspiracje jeszcze bardziej nas do niego przekonały :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  77. Uwielbiam szarości <3

    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  78. Piękne inspiracje!
    szarość zdecydowanie na TAK!!
    buziaki!!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  79. Wszystko na tak!:) Jesteś chyba jedyną blogggerką, u której inspiracje sa tak doskonale dobrane.

    OdpowiedzUsuń
  80. Nie lubię szarego koloru ale po tych inspiracjach chyba się do niego przekonam :))


    Zapraszam do mnie http://byysylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Grey is such a beautiful and sophisticated colour! Such a pity i look like a grandma when wearing it :(

    OdpowiedzUsuń
  82. Tak, szarości są mega eleganckie i kobiece. Piękne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  83. kocham szary tak samo jak czarny! kolor uniwersalny i bezpieczny! inspiracje zachęcają jak najbardziej do noszenie szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Jakie fantastyczne szarości! Cudowne inspiracje .Paznokcie szare matowe to twoje ? Pytam ponieważ mój matowy lakier zaczyna błyszczeć po 2 dniach a jak to wygląda u ciebie .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń