wtorek, 28 stycznia 2014

Lace

za oknem najprawdziwsza zima ...a ja zapadam w sen ;) a tak poważnie z uwagi na aurę pewnie do marca nie będzie postów stylizacyjnych , mam jakieś palny na niedaleką przyszłość ale póki co muszę złapać oddech a przy okazji przeczekać największe mrozy , będę oczywiście męczyć Was inspiracjami zwłaszcza że uzbierałam ich sporo ;)
...dziś na tapecie koronka , ponadczasowa , zawsze w trendach , chyba nie da się jej nie mieć w szafie , pokusiłam się  o pokazanie jej również w nieco mniej standardowym ujeciu  , bo koronka nie zawsze musi być szalenie elegancka ,  w casualowych czy rockowych stylizacjach sprawdza się idealnie <3


69 komentarzy:

  1. Mega kobieca, zmysłowa i seksowna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za koronką, źle w niej wyglądam ( może za dużo ciałka?) ale po Twoich propozycjach chyba zmienię zdanie, chciałam wybrać jakieś jedno zdjęcie które najbardziej przypadło mi do gustu, ale przypadły mi do gustu wszystkie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana nie tylko Ty zapadasz w zimowy sen - jest nas więcej :)
    Uwielbiam koronkę,świetne inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham kocham koronki i to tak bardzo ::-)zwłaszcza czarne , granatowe, bordowe , długie suknie cuuudo <3 , ze skórą idealnie. Piękne Daggi inspiracje :* Trzymaj się cieplutko i nie zapadaj za bardzo w sen :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. TO tak jak Ja zapadłam w sen, zasypana po kolana białym puchem hahah:)))
    Koronka cudna, zakupiłam też ostatnio sukienkę z koronką na bal gimnazjalny do syna, jednak nie udało się zrobic fotek, tak więc powtórka na wiosnę :))
    Nie zasypiaj za mocno Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę drzemać tylko ...czujna jak ważka ;)

      buziole Beatko <3 !

      Usuń
  6. u Ciebie zawsze dobra porcja inspiracji ;-) Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam koronki. Mam kilka sukienek, torebkę, spodnie, bluzki. Raz widziałam płaszcz i nie kupiłam. Teraz żałuję. Twoje inspiracje cudowne.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dear! You have a beautiful blog! <3

    maybe we can follow each other?


    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    http://anngrigorieva.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  9. woow! pięknie <3 ja dla mnie to możesz nas "męczyć" inspiracjami codziennie ;) co nie zmienia faktu, że już tęsknie za twoimi stylizacjami :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile cudów <3 Płaszcze z trzeciego zdjęcia od góry i czwartego od dołu rozwalają system, idealne połączenie klasycznej formy i pięknej koronki, ach... <3 Daggi, jeśli o mnie chodzi, to inspirki Twoje mogłyby być serwowane nawet kilka razy dziennie, masz do nich świetne oko!! Buziaki ogromne! :****

    OdpowiedzUsuń
  11. i love lace, i think it's so elegant, chic,sexy but not vulgar at the same

    OdpowiedzUsuń
  12. koronka jest taka sexi! <3

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super inspirki. Właśnie w takim casualowym wydaniu najbardziej lubię koronkowe szmatki:) Ostatnio dorwałam 3 sztuki prześwitujących cacuszek ale muszą swoje odczekać przez ten cholerny mróz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Que chulas las orejitas! besos

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie. Zawsze i wszędzie - mile widziana. Do wielu zestawów pasuje. Dodaje delikatności, kobiecości lub pazura. Piękna jest. I my w niej :)
    http://femmexlikexme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta czerwono koronkowa sukienka stała się moim marzeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem chora na koronki, uwielbiam je są ponadczasowe, eleganckie i bardzo kobiece:)

    OdpowiedzUsuń
  18. padłam leżę i nie moge sie otrzasnąc - mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana takimi wpisami, to możesz "męczyć" codziennie <3
    Mistrzyni po prostu :))) Koronkę uwielbiam, mam kilka koronkowych cudeniek w szafie, może wiosną częściej będę po nie sięgać. :)) Twojego widoku mi tu brakuje, ale rozumiem Cię, nawet nie wiesz, jak bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  20. inspirujacy mix!
    Pozdrawiam,
    Ola

    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Lace is so feminine and chic. Those pictures above are fantastic and have amazing lace looks. The lace coats are so unique.
    Stay warm,

    http://thefashioness.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Posty inspiracyjne też są spoko!! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne stylizacje! Zapraszam na mój blog ze zdjęciami autorskimi (http://way2dress.blogspot.com) i na Pinterest z moimi inspiracjami ze świata mody (http://www.pinterest.com/justynasitko/)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czerwona suknia i czarne...super...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow! Amazing pics! I love lace!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne te koronkowe inspiracje. Zawsze z przyjemnością je oglądam. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej:)
    Dagmarko- gratuluję wywiadu:)) Super jesteś:))
    A koronki są mega seksowne! Właśnie wczoraj zakupiłam szorty z koronką na dole, są super:))
    Buziaki-Ania

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialne są te koronki!!!!!!!
    Ojjjj rozmarzyłam się :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię koronki. I wiem jak jest z fotografowaniem stylizacji w takie mrozy... Raczej nie ma na to warunków, o ile nie chce się zamarznąć :)

    OdpowiedzUsuń
  30. przygarnęłabym wiele, bo koronka, podobnie, jak skóra, jeans, pióra- zawsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. kocham koronki! to ponadczasowa klasyka!
    z pozdrowieniami:*

    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. I love so much that lace trench :)

    OdpowiedzUsuń
  33. This is beautiful!! :D

    xx MJ
    http://shopaholic-thoughts.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam koronki i szczególnie lubię je nosić w bardziej rockowym wydaniu ze skórą :-)
    Świetny blog ! Z przyjemnością będę obserwować :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Me gusta mucho tu selección de encaje.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  36. cześć, chciała bym nawiązać współprace z pewną firmą jednak do tego potrzeba mi 1000 obserwacji ;( bardzo staram się je zdobyć. Kiedy osiągne swój cel chciałabym zorganizować rozdanie, konkurs w podziękowaniu za okazaną pomoc. Była bym bardzo wdzięczna jeśli ktoś obserwował mój blog i mi w tym pomógł była bym bardzo wdzięczna : http://prestizowaelita.blogspot.com/ z góry dziękuję i życzę miłego dnia. Za każdą obserwacje się odwdzięczam. <3

    OdpowiedzUsuń
  37. good selection
    do we follow? let me know and I'll follow you back
    kss
    new post: http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/2014/01/ladies-in-chic-outerwear.html

    OdpowiedzUsuń
  38. czarna koronka jest sexiasta wiec luubie ;))

    OdpowiedzUsuń
  39. I'm already following you now
    kss
    http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/2014/01/oasap-tartan-scarf-for-winter-days.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękne propozycje. Płaszczyk z koronki mnie zachwycił. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. uwielbiam wszystko koronkowe, w każdym wydaniu :) pozdrawiam!

    www.blondeallaround.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. u mnie tez z powodu zimy problemy ze stylizacjami, ale walcze dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam takie inspiracje
    Piękność zdjec oraz zmysłowośc modelek na zdjęciach.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  44. Lace is a great weapon for women!

    OdpowiedzUsuń
  45. na prawdę świetne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  46. zawsze u Ciebie znajduje świetne inspiracje :) po raz kolejny nie zawiodłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  47. kocham koronki Dagmaro a tu u Ciebie jest ich niebiański wręcz wybór :-)

    OdpowiedzUsuń