niedziela, 19 stycznia 2014

Perfect dress ;)

karnawał trwa w najlepsze i tak jak nie jestem specjalnie kieckowa , naszło mnie ostatnio na sukienki  ...i to jak !
jakie wybieracie najchętniej w tym roku ? idziecie w cekiny , koronki , a może w ażury ? mnie osobiście zachwyciły te ostatnie 
na fali nastroju kieckowego przygotowałam dziś dla Was troszkę inspirek i kilka znalezisk z  SheInside
...dwie z tych kiecek już do mnie lecą ale nie zdradzę które póki co ;)


carrnival lasts and even me - not a huge fan of dresses now I am in a special  "dresse mood" !
what kind of dresses You choose most often this year ? sequined , lace or maybe openwork pattern ones ? the last kind I love best 
being in my "dress mood" I prepared for You a little bit of inspirations and some finds from SheInside
...two of these dresses are on their way to me but I won't tell You which ones for now  ;)




1. szmaragdowa cekinowa mini 
 
2. bardzo ciekawe połączenie granatu , leopardowego printu i koronki 

3. halko sukienka z koronkowym wykończeniem

4. ażurowa mini

5. coś dla fanek odkrytych pleców 

6. stalowa mini z koronkowym dołem

45 komentarzy:

  1. Ach w inspirkach znów ta szmaragdowa kiecka! I jaka piękna ta czerwona cekinowa <3

    A z Sheinside przyznam, że dwie pierwsze chcę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja chyba z tej szmaragdowej nigdy się już nie wyleczę lol

      Usuń
  2. love this selection..
    i love the first dress..
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  3. co jedna sukienka to ładniejsza:d chciałabym je mieć wszystkie w szafie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne sukienki i inspiracje ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega inspirki Daggiś <3 Takie sukienki to mini dzieła sztuki <3 A dwie z tych na zdjęciach lecą do Ciebie? Hmmm... ja obstawiam nr 1 i nr 6 :> ale wszystkie są świetne! Buziaki-niedzielniaki :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha z jedną Maruś trafiłaś <3 ! a z drugą niemal ;)

      buziolki !

      Usuń
  6. ach piekne sa te kiecki te koronki te cekiny no chce chce wszystko <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Szukam kiecki idealnej na imprezę i powiem Ci, że sklepy stacjonarne to porażka. Albo babciny fason, albo "wiejsko-czarodziejsko", albo jak dla pani lekkich obyczajów... CHyba wyciągnę coś z szafy starego i podtunninguję bżuterią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie też nie widziałam stacjonarnie już dawno fajnej kiecki :/ mam coś w głowie ale żeby to znaleźć... heh

      Usuń
  8. Coś czuję że jedynka i czwórka lecą do ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie prześliczne i jakiej byś nie zamówiła to z Twoją figurą będzie idealnie.

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ażur w ogóle co za nazwa <3 Zdecydowanie lubię czarne ażury i koronki, ta przedostatnia wrrr...:-) Natomiast wcale bym się nie pogniewała gdyby w mojej szafie pojawiła się jakaś cekinowa kiecka również :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są boskie! Cekinową mam, teraz bym chciała z koronki! ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. nr 1 i 6 są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej:)
    Witam po przerwie:) Super sukienki, mnie najbardziej podobają się te siateczkowe:)) Mam jedną tego typu...:)) A numer 4 jest the best:)
    Buziaki- Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydaje mi się, że niedługo trafi do Ciebie szmaragdowa cekinowa :) Pięknie byś w niej wyglądała.

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję że będzie równie piekna jak na zdjęciu <3 ;)

      Usuń
  15. Piękne sa te sukieneczki!!!
    Idealne dla Ciebie i dla Twojej idealnej figury!
    Chce Ciebie widzieć w takiej wersji!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. wow ile pięknych sukienek <3 wszystkie byśmy chciały :***

    OdpowiedzUsuń
  17. So many stunning dresses, love the sparkly ones. I am always grateful for your kind comments...Have a great week ahead!

    OdpowiedzUsuń
  18. Taylor Swift wygląda niesamowicie w ażurowej sukience i właśnie ta sukienka najbardziej mi się tu podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Każda ma w sobie coś nie umiałabym teraz zdecydować się na konkretną, chociaż przemawia do mnie ta pierwsza w kolorze szmaragdowym :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne sukienki,aż trudno się zdecydować;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie śliczne. Pewnie wybrałaś tą cekinową. Byłoby Ci w niej świetnie.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka z odkrytymi plecami wyglada perfekcyjnie.

    Pozdrowienia,
    Mila

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne sukienki, 1 cudowna;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podobają mi się cekiny ale siebie w tym nie widzę, za to wszelkiego rodzaju ażury są jak najbardziej HOT!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cekinowe sukienki są takie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Halkowe są genialne zdecydowanie bym taką ubrała jakbym miała nieco lepszą figurę :) Oczywiście wśród Polek ten trend może się nie sprawdzić bo "nie wypada" to była moja pierwsza myśl jak zobaczyłam te sukienki. Ale moim zdaniem są cudowne, zmysłowe i kobiece. Koronka już mnie trochę znudziła ale cekinami nadal jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja też pokochałam halkowe kiecki , masz rację w PL pewnie nie będzie to zbytnio popularne ale ja będę nosić dzielnie :P

      Usuń
  27. Piękne sukienki! My stawiamy na cekiny tym razem, jest karnawał więc można zaszaleć :D

    OdpowiedzUsuń
  28. I appreciate you stopping by...hope your week is going well ;) Love the sparkling green dress

    OdpowiedzUsuń
  29. Cekinowe i halkowe piękne, ale najbardziej interesująca to ta którą ma dziewczyna na skale , tylko trzeba mieć odwagę by taką nosić.

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiedzi
    1. ha ! drapnęłam ją bez namysłu lol

      Usuń
  31. i love that green and red glittery dresses! gorgeous picks dear <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne sukienki i świetny post !!!:)))Podziwiam :*

    OdpowiedzUsuń