niedziela, 2 lutego 2014

Details

biżuteria , buty , torebki , okulary , kapelusze ... 
detale - mogą totalnie położyć lub wynieść nawet najprostszy look na wyżyny
przygotowując dzisiejsze inspirki okazało się że materiału mam na ileś kolejnych takich postów :) 
chyba dlatego że fizycznie nie mogę mieć tego wszystkiego rekompensuję to sobie fotami lol

...btw jeżeli ktoś ma ochotę , a jeszcze nie czytał  - krótki wywiad ( wiadomo głównie o modzie :) )
klik
 Dziewczyny z MakeFashionEasier 
zrobiły mi ogromną przyjemność tym wyróżnieniem :) 

aaaaaaa mam mega wiadomość dla fanek długich kozaków ...w trendach na nadchodzące wiosnę i lato thigh high boots nadal w topie <3 !



...mam nadzieję że coś Wam przypadło do gustu ;)
buziole !

84 komentarze:

  1. post dla kobiet o silnych modowych nerwach, ja zdecydowanie do takich nie należę :D absolutnie wszystko chcę <3 <3 <3 jestem wariatem jeśli chodzi o detale :D

    a zapraszam na konkurs przy okazji ;)
    http://www.viblogstyle.blogspot.com/2014/01/konkurs-z-u-zen.html

    OdpowiedzUsuń
  2. OOO przyprawiłaś mnie o zawrót głowy :))Ajjj te detale, niby nic a tak dużo dają :)))Trudno było się skupic na jednej konkretnej fotce bo wszystkie mega :)))
    A wywiad pochłonęłam :))Lubię jak piszesz o modzie, trendach :)))
    Uściski Kochana i Miłego Niedzielnego Popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks a lot for showing this great details! I know I need inspiration - always :)

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjecia , jak zawsze ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, tak! Dobrze dobrane dodatki ubierają bardziej niż jakis fajny ciuch ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej mi chyba wszystko przypadło do gustu;) A ta skórzana opaska na włosy jest mega!! Muszę coś takie skombinować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kombinuj , kombinuj bo pięknie Ci w takiej będzie <3 !

      Usuń
  7. Jest tu mnóstwo perełek jakie bym chciała mieć! Och z jednej strony takie posty są piękne, z drugiej okrutne! Od razy uświadamiam sobie, że jestem prawdziwą kobietą i jak wiele chcę mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Que chulo el primer bolso ! besos

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia!
    Dużo Chanel tu widzę poza tym, klasa sama w sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie od MFE dowiedziałam się o Twoim blogu. Podoba mi się tu i zostanę na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak miło że do mnie od MFE trafiłaś :) a jeszcze milej że Ci się podoba :)

      pozdrawiam !

      Usuń
  11. Detal potrafi zmienić diametralnie całą stylizacje i jej charakter! Przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje inspiracje jak zawsze dają CZADU!!!
    super laska!!
    buźka!

    OdpowiedzUsuń
  13. wywiad super:) bardzo lubię Twoje spojrzenie na modę:) jak sa modne paski czy kratka nie idziesz od razu do sklepu i tego nie kupujesz bo nie chesz byc trendy jak te wszytskie blogerki, masz swoj indywidualny styl i to mi się podoba :) ubierasz sie dobrze do swojej sylwetki :) uwielbiam Cie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne torebki z drugiego i ostatniego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach kapelusze.. moja nowa miłość<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne inspiracje aż się chce coś "pokombinować" z dodatkami :D

    OdpowiedzUsuń
  17. awesome accessories!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle boskie inspiracje :)
    <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  19. o jak ja kocham te foty modowe skupijace sie wlasnie na dodatkach - wystraczy jakis jeden niebanalny oryginalny i ze stylizacji zlozonej bialego Tshirtu z dzinsami robi mega street style <3 GRATULUJE super wywiadu czytalo sie jednym tchem - kto i co by nie pisali jest MEGA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 dziękuję :* ...a Ty najlepiej wiesz co mi w duszy gra :P

      Usuń
  20. Na wstępie gratuluję wywiadu ! Inspiracje świetne - większość z tych rzeczy widziałabym w swojej szafie :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. This selection is wonderful! Detalis are perfect to spice up a look and give it that glam vibe! My favourite accessories are midi rings, sunnies and turbans (that leather turban is gorgeous)

    xoxo
    Follemente Fashion Blog also on Fashiolista and Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie sie do nich przekonuje, powoli ale coraz bardziej , dzięki piękna za inspiracje cudowne rzecz jasna :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nooo, tak, jest się czym inspirować:) świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Święta racja. Nawet najprostsza stylizacja nabiera szyku i pazura, gdy dodamy odpowiednie dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  25. oo fakt to właśnie dobór detali decyduje o efekcie końcowym, inspirująco się zrobiło... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne te inspiracje Kochana, wszystkie mi się bardzo podobają <3 pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ahhhh jak ja uwielbiam wszelkiego rodzaju błyskotki :) Absolutnie podzielam zdanie, także uważam, że oryginalna i ciekawa biżuteria, może dodać niebanalnego charakteru, nawet zwykłej stylizacji :) Wszystkie foty są świetne, z każdej zaczerpnęłabym czegoś po trochę :) Gorąco Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta pierwsza fotka!!!! Jest moc!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne inspiracje! Gratuluję udanego wywiadu! <3

    Buziaki,
    Style Junkie

    OdpowiedzUsuń
  30. Torebki mnie zachwycają ;) Idę czytać Daguś ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. to wszystko co kochają kobiety <3 piękne inspiracje !!!! buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam inspiracje wyszukane przez Ciebie, oglądam po trzy razy.... ech.

    OdpowiedzUsuń
  33. Do zakochania <3
    Jakem sroka, przygarnęłabym wszystko! :D
    Wywiadzik czytałam ze trzy razy - jeszcze raz gratki Kochana :* Szkoda tylko, że mój komentarz się tam nie pojawił ;((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa Ada nie przeszłaś moderacji ? :D ...pewnie gdzieś utknął po trasie :/ :*

      Usuń
    2. ooo a to ciekawa sprawa :D

      Usuń
  34. Chcemy to wszystko !! uwielbiamy dodatki i wszystkie te pierdołki ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. piękne :)) kocham błyskotki :))

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczne inspiracje!!biżuteria i torebki mega;))

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna biżuteria...jest w czym wybierać...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  38. Czytałam, czytałam ... gratuluję :) A i inspiracje super, jak zwykle zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dobre inspiracje :) Wywiad przeczytałam - bardzo fajny :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Szczególnie przypadły mi do gustu propozycje Chanel. Idę czytać wywiad:)
    Pozdrawiam cieplutko :):):)
    ps jeszcze raz dziękuję, wiesz za co :)

    OdpowiedzUsuń
  41. O losie okrutny, tyle pięknych rzeczy do oglądania, a tylko para oczu do paczenia, aż w głowie wiruje! :D Świetne inspiracje Daggi! :*** Dodatków nigdy dość, bo to one często "robią" całą stylówkę, więc z przyjemnością oglądam i notuję pomysły :D Ale i tak naj naj, to zakochałam się w tej futrzanej spódnicy, jest świetna! Buziaki ogromne!! :***

    OdpowiedzUsuń
  42. Thanks for your kind comment, dear daggistr <3

    Happy new week!

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  43. ja jestem ogromna fanką wszelakich dodatków, nigdy nie mam ich wystarczająco dużo dlatego tym postem sprawiłaś mi wielką przyjemność.

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  44. very inspirational photos
    kss
    new post:
    http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/2014/02/simof-2014-flamenco-fashion-show.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Masa cudnych inspiracji!!! o takkk

    pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. detale potrafią zmienić wszystko ;) cudowne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  47. Jesteś mistrzynią w wyszukiwaniu inspiracji!

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. U mnie w razie czego jest już nowy post :)
    Style Junkie

    Buziaki! <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Amazing accessories, shoes and bags. I love the chain link bracelets and necklaces and the bracelets in the picture #16.

    http://thefashioness.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Te łańcuchy, korale, bransoletki chętnie widziałabym u siebie!

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny zestaw inspiracji, a wywiad u Kasi czytałam już wczoraj, gratulacje, twoje odpowiedzi świetne, byłam pod ogromnym wrażeniem, nie że Ci słodzę tylko serio, dziewczyny z MFE nie wybrały Cię przez przypadek :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Dodatki są czymś do czego przywiązuję dużą uwagę - masz rację, potrafią zdziałać cuda!

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję wywiadu!!!! bardzo mi sie podoba!!! jeżeli chodzi o inspiracje- to są świetne- uwielbiam dodatki, nadają charakteru każdej stylizacji!!!

    OdpowiedzUsuń
  54. OMG <3 wszystko tak mi się podoba <3 mega !

    OdpowiedzUsuń
  55. w inspiracjach zgadzamy się w 100% ! :) super!

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudowne inspiracje!!! :D

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Detale to najistotniejsza czesc stylizacji jak dla mnie, odpowiednio dobrane dopelniaja idealnie stoj i nadaja uroku!
    Torebka Prady - czerwona z ustami... mega, w ogole zakochalam sie w najnowszej kolekcji torebek Prady, wymiataja, a zwlaszcza te mini, zapraszam do siebie na krotki post na ich temat ;)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Aleksandra

    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Super wpis, dużo fotek z nowych kolekcji! Będę często zaglądać w poszukiwaniu ciekawych inspiracji. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  59. detale, ale tyle wnoszą do całości - swietny post :-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Hello, I am already following the blog!
    What beautiful pictures.
    kisses

    http://retromaggie.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  61. Czasem nawet mały pasek, kolczyki dodają charakteru stylizacji :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń