poniedziałek, 10 lutego 2014

Le grand bleu

dziś  troszkę modowo , troszkę filmowo ...ale zacząć chciałam od chwalenia się i ogromnych podziękowań dla przecudownej i mega zdolnej Marty  Modenfer  <3 !
...po raz kolejny zrobiła mi niesamowitą przyjemność i podarowała taką oto grafikę 


...no i jak jej nie kochać ? <3<3<3 ... nie da się , wszyscy o tym wiedzą :P

chyba nigdy nie byłam wielką fanką tego koloru ale odkąd pojawił się w mojej szafie niebieski metaliczny trencz coraz łaskawiej spoglądam na różne odcienie tej barwy , najbardziej lubię  mocno nasycone od ciemnoniebieskiej aż po głęboki granat ...zresztą wciąż dzielnie szukam czegoś idealnie "mojego" w granacie właśnie
i tak jak pisałam na początku nie o samej modzie dziś będzie  ...kto dotrwa do końca pozna drugie dno ;)

 ...mam nadzieję że za chwilkę , za momencik zacznę dodawać swoje stylówy
Kochani idzie Wiosna <3 !



"Wielki błękit" Luc Bessona ...jeśli jakimś cudem jeszcze nie oglądaliście ,  polecam ! 
kawał pięknego , wzruszającego kina i zdecydowanie jeden z filmów które kocham , w takim poście po prostu nie mogło go zabraknąć ;)

buziaków sto !

73 komentarze:

  1. super grafika, a błękit uwielbiam, zawsze pięknie wygląda

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna grafika i ten cudowny kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniala illustracja!
    I niebieski poscik tez mie sie podoba!
    X, Ania from www.overdivity-fashion.blogspot.de
    Facebook | Instagram | Youtube

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kobalt i twojego bloga tez<3<3

    OdpowiedzUsuń
  5. grafika cudna!! a zdjęcia mega ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny jest ten kolor, koniecznie musze sobie coś sprawić w tym odcieniu niebieskiego, szczególnie, że wyjątkowo dobrze wyglądają w nim blondynki :)

    Co do Le Grand Bleu, to jest to jeden z filmów, który najbardziej poruszył mnie w całym moim życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tak absolutnie ten kolor do mnie przemawia, uwielbiam go też na oku , jest piękny sam jak i w różnych kombinacjach <3 Ale powiem szczerze ,że nie jest łatwy w noszeniu ten kolor , tak mi się wydaje . A filmu jakimś cudem nie oglądałam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo no nieeee to musisz nadrobić ! :)

      Usuń
  8. Uwielbiam ten kolor ;]
    Ciekawy blog:)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :)--> http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale niespodzianka od Martusi :-) idealna!
    A kolorki tutaj cudowne zaserwowałaś jak zwykle :-)
    Buuuziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny kolor i cudowne inspirację :) aż poczułam wiosnę chociaż znów u mnie spadł śnieg :( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Od dziś ma nową fankę - w mojej postaci. Super!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Portret boski:)lubię niebieski,zwłaszcza kobalt:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam chabrowy, a inspiracje boskie :) Grafika również! Dziewczyna ma talent :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też średnio lubię kobaltowy. Może dlatego, ze z nie pasuje do wielu kolorów? Nie lubię łączyć go tylko czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kobalt zwany jest także "królewskim błękitem" zdecydowanie uwazam ze to będzie kolor wiosny, moim zdaniem lepszy od także polecanej żółci, ktora juz mi sie troszke przejadla, w szafie juz drugi rok wisi kobaltowa letnia suknia która uszyła mi krawcowa wg mojego projektu... Moze kiedyś...
    Pozdro Daggi, swietna grafika!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kobaltowy! Cudowne inspiracje !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wielki i piękny błękit...
    Martusi nie da się nie kochać....piękna grafika...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja uwielbiam zarówno chaber jak i kobalt <3 można je łączyć na wiele różnych sposobów. A film z chęcią obejrzę, skoro tak polecasz, akurat ogarnęło mnie słodkie urlopowe lenistwo :) hehe Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. This shade of blue is so cool! I loved so so much that metallic vibe shade of blue on the trench!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. oj też lubię ten kolor,a rysunek przegenialny <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Awww Daggi, tyle ciepłych słów, DZIĘKUJĘ!!! :*** A niebieskie inspiracje są miodzio - szczególnie futra w tym kolorze wyglądają bosko! <3

    :**** !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Extra błękit nam serwujesz ;**

    OdpowiedzUsuń
  23. Kobalcik jest mniamniuszny <3
    A Martunia nasza Kochana piękne dzieło stworzyła :*
    Film z chęcią obejrzę, uściski Piękna - czekam na stylówkę :]]

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny portrecik a inspiracje mega <3

    OdpowiedzUsuń
  25. oj oj tak blue :) ja tez darze wielkim uczuciem zwlaszcza kobalt <3 bosz te futra sa olśniewające a film zaraz sobie przypomnę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Grafika z Twoim wizerunkiem pierwsza klasa.
    A inspiracje jak zwykle... inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  27. loving blue!!
    great post
    x
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  28. Portret cudo <3i spodnica z pierwszego zdjecia!!!! Buziaki piekna<3

    OdpowiedzUsuń
  29. Jejuu! Ale Ci zazdroszczę - pięknie Cię Marta narysowała <3
    Ja kobalt uwielbiam! Cały czas poszukuje płaszcza w tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam ten kolor, choć w szafie raczej niewiele, to jednak spodnie, żakiet i ostatni nabytek torebka z wężowej skóry jest moc! :D lubię Twoje inspiracje, to bardzo moje klimaty <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Grafika jest cudowna. Kobalt uwielbiam, zresztą wszystkie niebieskości są mi bliskie sercu. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 100% podpisuję się pod tym komentarzem :)))) Pozdrawiam!

      Usuń
  32. this is my all time favorite color!! I especially love that leather blue skirt. Like, I need it now...
    I would love it if you could also check out my blog: http://afashionneverland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolorek świetny :) Sukienki, torebki, płaszcze... to wszystko takie idealne <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi się taki kobaltowy kolor bardzo podoba, ale niestety wyglądam w nim nienajlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  35. I love all those blue looks
    thanks for sharing
    =)
    new post: http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/2014/02/mb-pasarela-jerez-barbie-flamenca.html

    OdpowiedzUsuń
  36. I love seeing your blog<3 I just followed you on GFC, if you could follow me back, I would love that :) Thank you so much <3 xx peach

    http://momomoworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. I love blue, i love these images!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Daggi! Ten post jest wyraźną zemstą za Yeti :D (oczywiście żartuję). Jako, że wraz z szarościami ten kolor wiedzie prym w mojej szafie, zapewne wiesz, jak bardzo mi się podoba ten mix :)

    Czekam na stylówki :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudne inspiracje! :) Ja w sumie nie mam chyba nic w tym kolorze w mojej szafie :P Ja mam fazę na khaki teraz :P buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  40. KOCHAM KOLOR W WERSJI TOTAL LOOK!

    pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Niebiesko mi! :) Mi również w tym roku ten kolor przypadł do gustu, a film obejrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kobalt to coś co kocham! <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Fakt, Marty nie da się nie kochać hehe Taki ma talent, że tylko pozazdrościć <3 Niebieski to od bardzo dawna mój ulubiony kolor <3 Ostatnio oszalałam na punkcie chabrowego! O "Wielkim Błękicie" słyszałam wiele dobrego, ale jeszcze nie widziałam, czas nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. the first illustrator looks very cool!

    OdpowiedzUsuń
  45. Grafika Marty genialna :-) Dagmaro idealny wybór zdjęc a kolor chabrowy i kobalt sa na mojej top liście, świetnie podkreślają i ożywiają outfit, nadając mu jedocześnie nutkę tajemniczości
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam Dagi!
    Super te futrzaki! Cudowne kolory!!!
    A Twój portret- Mistrz z tej Marty:))
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  47. jak zwykle cudne inspiracje! ahhh ten kobalt <3

    zapraszam, nowy post :)

    http://camillajuliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. uwielbiam wszystkie odcienie niebieskiego, a zwłaszcza kobalt, chaber i błękit <3 cudowne inspiracje, a ty na rysunku rozwaliłas system !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  49. a ja lubię kobaltowy i nawet zrobiłam w tym kolorze zdjęcia ostatnio :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Daguś! Buziaki walentynkowe ;* Dużo miłości!

    OdpowiedzUsuń
  51. Portret Twój cudny :))! Inspiracje jak zawsze niesamowite, chyba nawet mam coś kobaltowego w szafie i błękitna marynarka też się znajdzie :)))
    Cudownego wieczoru Kochana :* <3

    OdpowiedzUsuń
  52. super grafika:) a inspiracje jak zawsze mi sie podobaja:)

    OdpowiedzUsuń
  53. o łaaał ale swietna grafika, cala Ty !

    OdpowiedzUsuń
  54. świetny blog, obserwuję, mam prośbę, wypromujesz mnie? :3
    To dla mnie bardzo ważne :*
    http://wikt0ria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za opinię na temat bloga ...choć nie łudźmy się to pewnie "kopiuj wklej" :) ...przykro mi ale nie jestem promotorką więc nie ten adres :D:D:D

      Usuń
  55. cudowne inspiracje! Kocham kobalt!

    OdpowiedzUsuń
  56. Miłego tygodnia Dagi!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  57. Rowniez nie bylam przekonana co do tego koloru, ale w ostatnim sezonie letnim zdecydowanie sie do niego przekonalam i pokochalam, a szczegolnie odcien kobaltowy <3
    Wspaniale inspiracje, ale brakuje mi jednej rownie pieknej, a mianowicie Twojej... w niebieskim metalicznym trenczu :D
    Pozdrawiam serdecznie :*
    Aleksandra

    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. ilustracje Marty są piękne <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. love those blue oriented outfits! they all are so gorgeous <3


    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  60. Wspaniałe zdjęcia pokazałaś ;))

    OdpowiedzUsuń
  61. Ciekawe stylizacje, lubię niebieski choc nie za wiele mam rzeczy w tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. to nebieske futro jest genialne <3

    OdpowiedzUsuń