czwartek, 6 lutego 2014

Pimp up Your jeans !

...właśnie zamierzam zabrać się za parę jednych z moich ukochanych rurek , były cudowne ale nadszedł już najwyższy czas by stały się jeszcze cudowniejsze <3 !

...z tej okazji zapraszam Was na denimowy szał inspiracyjny 

to co mnie samą kręci najbardziej w kwestiach przeróbek to zdecydowanie plamy , wywaby , rozdarcia natomiast  fasonowo na ten moment mega długie dzwony , idealnie jeśli nogawki zakrywają buty  <3



Maja Why i jej cudowne denimowe odsłony ...kto jakimś cudem jeszcze nie zna tej blogerki powinien to czym prędzej naprawić ...odnośnik znajdziecie na mojej liście blogów ;)



i moje ukochane dzwony ...niech żyją sto lat ! <3 :D


73 komentarze:

  1. Fantastic photos!
    It also confirm my theory, that beautiful woman looks great in everything... :)
    xoxo
    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie najbardziej urzekły te boyfriend'owe :) Dzwony już przerabiałam w swoim życiu, miałam mnóstwo par i wolałabym do nich nie wracać, ale Ty wyglądasz bosko ;) :**
    ps. jak ryba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie czeka na usmażenie ...ale będzie pyszna !

      Usuń
  3. Do dzwonów jakoś niechętnie wracam :)
    A przecież była na nie moda i nawet nieźle się wyglądało ;)
    Ale osobiście jakoś już do nich nie wrócę :)
    Inspiracje bardzo fajne.. każdy znajdzie cosik fajnego dla siebie ;)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo xo




    OdpowiedzUsuń
  4. Równiez jestem fanka podartych jeansów, w szczegolności noszonych ze szpilkami <3
    Inspiracje wybralas cudne <3
    Kisses x

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylóweczka na ostatnim zdjjęciu jest najlepsza!!! Uwielbiam jeansy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzwony to mój absolutny must have na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  7. najlepszy styl spodni <333 uwielbiam !! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Latem pocięłam swoje wszystkie rurki, dwa dni temu pod nóż - a raczej nożyce, poszły dwie pary boyfriendów :D Mega dziury na udach, tylko uda jeszcze trzeba do wiosny podrasować :D
    Dzwony uwielbiam chyba od zawsze, w szafie aktualnie mam trzy pary w tym jedne 'idealne' , ale jeszcze poluję na czarne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty jesteś w końcu Królową cięć i szarpań <3 ! ja się zawsze boję że przegnę więc małymi kroczkami robię na pięć razy hahaha

      Usuń
  9. denim is timeless! nicepost!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  10. I really want a pair of ripped jeans!

    www.studdedkisses.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia i inspiracje, ja w tym temacie jestem tradycjonalistką:) wolę gładkie dżinsy:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo, że w jeansach chodzę rzadko, to bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzwony mówisz...kurcze gdzieś miałam takie denimowe dzwony, muszę poszukać i koniecznie potraktować nożyczkami;) Twoje inspiracje są najlepsze!!

    OdpowiedzUsuń
  14. cute!!
    love your blog!!
    would you like to follow each other??
    just let me know!
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  15. Niech żyją !!!!! 100 i więcej :))Też uwielbiam dżiny :***
    Inspiracje super, a moja faworytka i jej cały look, to Pani z 7 fotki od góry :))
    Buzka :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym przerobila swoje spodnie typu Boyfriend ale boje się ze je zniszczę.. choć może i nie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee nie zniszczysz ...każde takie diy to przecież wolna improwizacja , najlepiej wypróbuj sobie na jakiś starych których nie będzie Ci szkoda ;)

      Usuń
  17. love all this inspiring models dear
    xoxo
    happy day

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie poszarpane, rozdarciuchy, na wiosnę idealne! :) Mega stylowe i wygodne przede wszystkim :) Właśnie czegoś takiego poszukuję, bo niestety mam dwie lewe łapki i sama sobie nie wyczaruję, tak jak Ty :) Czekamy na efekty :) Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne inspiracje!
    Bardzo świeże i innowacyjne. :)

    pozdrawiam, Olga

    OdpowiedzUsuń
  20. Stunning sweetie! So inspirational! You have such a beautiful blog!

    Feel free to visit my blog as well! You will find topics such as NYC Fashion, health, beauty, personal growth and motivation between others! <3

    Diana
    www.ManhattanImageandStyle.com
    New Blog Post: How to Get What You Want

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam jedne które chcę sprzedać (luźne w pasie) choć mnie korci aby podciąć nogawki bo są za długie i powiększyć dziury, a nuż jeszcze zostaną w szafie :D
    Świetny mix, a Maja-uwielbiam ją, jest nietuzinkowa i z pewnością nie do skopiowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz co jak są luźne w pasie to super wyglądają ciut niżej opuszczone i tak mocno zebrane paskiem na 10 focie jest podobny efekt

      Usuń
  22. oj tak tak czekam wiosny bo teraz te dziurki to sama wiesz zawiewa tu i ówdzie ale ale na jakas impreze oj tak tak :) ja tez te dzwony fce U know what I mean- musze jakiego lumpka odwiedzic i choruje na dziury na kolanach ale sie boje co by mi z tego kwasik nie wyszedl potne za bardzo i bedzie buba :) zdjecia CUUUUDASNE <3 a zwlaszcza ostanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do takich kolanówek żyletka The Best ! mnie w moich rurkach sama równo poszła , trachnęło na kolanie równiutko więc mam problem z głowy , na drugiej nogawce muszę tylko do kompletu dorobić :D

      Usuń
  23. Dałaś czadu z tymi inspiracjami ;** Zdecydowanie jestem na TAK ! ...szczególnie te z 4 zdjęcia są genialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam dżins, w każdej postaci <3

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam jeansy, jednak nie jest łatwo znaleźć dobre fasony

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietne są te z rozdarciami. Dzwony do mnie nie przemawiają, nie wygladam w nich chyba najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. dżinsy to już klasyka <3 uwielbiamy <3 piękne inspiracje buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  28. oh ja uwielbiam dzwony, tzn uwielbiałam jak moja waga była minus 10 ;), mam parę perełek w szafie, czekają aż znowu w nie wejde haha, moje ulubione to wranglery jasny jeans i białe sztruksy, kupione na szmatach a do dzwonów koniecznie buty na obcasach w szpic lub sandałki <3, ale mam jeszcze szanse w nie wejść angina i - 4 na wadze ;), a tak serio to te twoje inspiracje zawsze są the best!!buziaki najpiękniesza i najzgrabniejsza w blogo :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę przyznać że już długi czas nie miałam jeansów z dziurami, przetarciami itp. Teraz dopiero widzę że świetnie się prezentują :D Choć najbardziej podoba mi się wersja na szortach :P Oh niech przyjdzie już lato :D

    OdpowiedzUsuń
  30. doskonałe zdjęcia, dziny są zawsze mega seksowne, przede wszystkim unikatowe!!

    Całuje

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak zwykle fajne inspiracje. W dzwonach Ci super. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam jeans w każdej postaci, a w szczególności potargane spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudnie Ci w tych dzwonach Daggiś! <3 A inspiracje idealne...! Mam taką parę levisków, które pociachałam totalnie i kurczę, źle mi to wyszło, nie mogę ich odżałować... ale na pewno jeszcze coś będę ciąć, szczególnie, że narobiłaś mi smaka na maksa :D

    Buziaki!! :***

    OdpowiedzUsuń
  34. love love love this post might just give the diy a try! just found your blog and i love it! wanna follow each other? let me know :)

    www.ironyofashi.com

    OdpowiedzUsuń
  35. very inspirational
    =)
    new post:
    http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/2014/02/houndstooth-pencil-skirt.html

    OdpowiedzUsuń
  36. these looks are so gorgeous
    x
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  37. jak zawsze super dawka inspiracji!!

    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam denim !Podarciuchy kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Domyślam się co chcesz z nimi zrobić :-) koniecznie pochwal się efektem końcowym :-)
    buuuuziaki ślicznotko!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja sie kocham w boyfriendach, uwielbiam je po prostu a im bardziej roztargane tym lepsze. Lacze je ze wszystkim co mi wpadnie w reke, szpilki, trampki, marynarki, bluzy... wlasnie za to uwazam je za najlepsze, w kazdym wydaniu prezentuja sie wspaniale <3
    A na marginesie, swietny post :)
    Pozdrawiam serdecznie :*
    Aleksandra

    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Hello, I am also now following you!
    I like this trend :)
    kisses

    http://retromaggie.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  42. Boskie, denimowe inspiracje! <3
    A Ta blogerka, o której wspomniałaś - wymiata! :)

    Style Junkie

    OdpowiedzUsuń
  43. fajne to z victorią:) super te przetarcia:)

    OdpowiedzUsuń
  44. yaaaaaaaaay!
    mam słabość do podartych jeansów!
    jak sobie przypomnę ile godzin spędziłam, żeby zniszczyć część z mojej jeansowej kolekcji, to aż włos się jeży na głowie...
    super, uwielbiam niesamowicie!

    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Amazing post. ;-)
    Lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
  46. Los pantalones de campana no me gustan nada! besos

    OdpowiedzUsuń
  47. Wielkie dzięki za odwiedziny - pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  48. Genialne inspiracje <3 Przetarte jeansy są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  49. boyfrendy to najlepszy wynalazek ostatnich czasów , lepsze od rurek , muszę nabyć jakieś .
    A w dzwonach to tylko Victoria dobrze wygląda :D Świetne inspirki kochana jak zawsze :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo wypraszam sobie haha Maya i ja tez nie wyglądamy źle :D :*

      Usuń
    2. hehehe kochana wybacz, nie zauważyłam Twojego foto ajjj , jak mogłam , tak się jakoś zlało :D Oczywiście Ty i Maja też wyglądacie znakomicie , Ty szczególnie z tymi długimi nogami <3

      Usuń
    3. haha spoko Słońce żartuję przecież :))) a Maya ma jeszcze dłuższe :P

      Usuń
  50. Your jeans (in the last picture) are the best ones. You look lovely!

    http://thefashioness.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. ostatnio nabyłam dwie nowe pary poszarpanych spodni, podzielam Twoje zamiłowanie do nich <3 jak zwykle świetne inpsirki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  53. Dzwony nadal bardzo lubię, ale z przecieranych dżinsów wyrosłam gdzieś w liceum. I jakoś nie potrafię już do nich wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  54. Niech żyją, bo świetnie w nich wyglądasz....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  55. Wspaniałe inspiracje :) mi nie dawno udało się znaleźć rurki właśnie z takimi rozdarciami i to za grosze :)

    OdpowiedzUsuń