poniedziałek, 17 lutego 2014

Rocking lace

 Wracam do czerni ...nic nie poradzę ale ją kocham i już :)
jeśli pamiętacie całkiem niedawno gościły u mnie koronkowe inspirki , a wśród nich sukienka - halka i właśnie dziś mogę Wam taką na sobie pokazać 
kiecka jak dla mnie idealna
 na pewno tej wiosny i lata będę ją często nosić i to tak jak kocham najbardziej - na rockowo <3 !
zestawiłam ją z dość ciężką ramoneską  ale za to buty są już zdecydowanie lżejsze zatem równowaga została  osiągnięta ;)
małe ostrzeżenie co do samej sukienki , kupiłam rozmiar XS a mimo tego była na mnie o wiele za duża , mówiąc szczerze rozmiarowo było to L więc wymagała sporych poprawek

btw jak Wam się podoba mój nowy kolor włosów ?  w końcu udało mi się uzyskać odcień który za mną od jakiegoś czasu chodził lol




Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

bracelets : Malvaretki
heels : &Other Stories

122 komentarze:

  1. kiecka jest super, ale te stopy w tych butach rozwalają system, uwielbiam <3 wszystko cudnie i kolor włosów mega! bardzo lubię! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie, chociaż sukienka wygląda jak halka :D ale co poradzisz taka moda, pozdrawiam :)

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wygląda bo to sukienka halka przecież jest :D ale na żywo już ten efekt się zatraca dzięki temu że jest dzianinowa nie satynowa ;)

      Usuń
  3. super zdjęcia!! sukienka extra!

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor włosów piękny, naturalny, chociaz ja wolę Cię w jaśniejszych ;), sukienka jak koszulka do spania , ja tez takie uwielbiam, co do Ciebie i zdjęć jak zwykle mogę tylko same ohy i ahy!! buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka idealna a Ty perfekcyjnie dobrałaś do niej resztę!
    Najlepsze z możliwych połącznie z to właśnie takie z kurtka skórzana!
    Boska Daggi!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Włosy sa przepiękne!!! a stylizacja- co tu dużo mówić CUDOWNA!!! też marzy mi sie taka haleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie dziwimy się w czerni wyglądasz obłędnie i seksownie !!!! jesteś BOSKA <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Obłędna ! Kiecka wręcz wymiata ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. jak tylko widziałam zajawki tego posta wiedziałam, że będzie BOSKO i się nie zawiodłam, wyglądasz FANTASTYCZNIE <3 chce taką sukienkę i to noszona na rockowo ;) a kolor włosów piękny, pasuje do Ciebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. piekna stylowka :) sukienka sliczna tez czekam az przyjdzie moja bieliziana kiecka ,juz nie moge sie doczekac

    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  11. strasznie podoba mi się ta Twoja kurteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. łykam całość <3 Wyglądasz zjawiskowo :-*

    OdpowiedzUsuń
  13. pieknie!!! czerń rządzi ;** wyglądasz mega!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Niezwykle zmysłowo i seksownie ! Oj jak bym chciałą takie nogi !

    OdpowiedzUsuń
  15. moc, jest moc- słow wydusic nie mogę <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta halka jest mega seksowna :> i bardzo fajnie w niej wyglądasz. Podoba mi się również twój nowy kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te twoje nogi ja oszaleję!!!! Sukienka jest mega seksowna idealnie się układa na Twoim zgrabnym ciałku <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  18. nice dress and shoes..i want your legs..
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  19. Super cool outfit and nice pics
    Awesome!!!

    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/02/first-cap.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Stunning look and photos! :D

    xx MJ
    http://shopaholic-thoughts.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  21. Cóż mogę powiedzieć: zmysłowo i pięknie. Kolor włosów też śliczny. Kiedyś byłam blondynką, stare dzieje... Cudowne zdjęcia. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  22. OOOO jejejejjeej nie wiem gdzie patrzec, nogiiiii, haleczka, włosy cudne..piękny ciepły odcień blondu, bardzo mi się podoba !! AAA i buty !!! idealnie wyglądasz, aa zapomniałabym o kurtce, na podobną też mam ochotę :)
    Miłego popołudnia <3

    P.S. Zdjęcia super !

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurtka idealna<3
    Pozdrawiam!:)
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mmm Daggi... mega kobieco i zmysłowo <3

    OdpowiedzUsuń
  25. niesamowita ta sukienka. chyba też pomyślę o takiej na lato ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. strasznie ale to strasznie podobają mi się takie sukieneczki-halki :) wyglądasz mega seksowanie! poza tym podoba mi się Twój nowy kolorek włosów :)
    Buziaki piękna :*

    OdpowiedzUsuń
  27. aaaaaach mam ostatnio mega ochotę na taką koroneczkę :) Ale nie mogę nigdzie odpowiedniej znaleźć ;/ Ale ale, nic straconego :) buziaki Kochana, Ty wyglądasz niesamowicie!! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Noooo fajnie!!! :D
    Jest pazur! ;)
    A to miejsce to gdzie? Bardzo fajnie wyglądają te gazety zamiast tapety :)
    Co do włosków to jestem na tak!!! :D Bardzo ładny kolorek ;) I jak megaśnie Ci błyszczą!!! :D

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zwykła klatka schodowa wyklejona gazetami , znajomy był tak miły że zdradził mi miejscówkę :) właśnie mi jakoś zawsze włosy błyszczą nawet jak dostaną w kość :D dziękuję :*

      Usuń
  29. You look wonderful! Love the lace detail, a perfect evening look.
    xx
    http://bonjourgrace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. zmysłowa sukienka ;) dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Po prostu bosko! Uwielbiam takie powroty :) i kolor włosów bomba idealnie Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana Ty kochasz czerń a czerń kocha Ciebie!!!
    MEGA!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Koronka i skóra, piękna buntownicza słodycz, uwielbiam! :*** A gazetowe tło idealnie uzupełnia zdjecia <3 Daggiś, kolor włosów wyszedł super, to taki jakby bardzo, bardzo jasny orzech włoski? Cudowny! Ściskam mocno, mocno!! :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z opakowania to miodowy blond ale właśnie może być i jasny orzech i migdałowy a nawet kiedyś słyszałam o truskawkowym blondzie :D

      buziaków sto Maruś <3 :* !

      Usuń
    2. Awww! Czyli w każdym razie bardzo smaczny - miód, orzech, migdał, truskawka... <3 Wyszedł świetnie i bardzo Ci pasuje <3 a ja teraz muszę przez to coś słodkiego wszamać haha :D

      Całusuję :*** !

      Usuń
  34. Seksi :) mnie się podoba, ja też jednak najbardziej lubię czerń, a jeśli chodzi o kolor włosów mnie się podobasz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. wow seksiasta sukienka :) a kolor ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  36. przepieknie! mi też bardzo podobają się te sukienki, ale nigdzie nie mogę znaleźć żadnej, która by mi się spodobała :( w ogóle jedyne jakie widziałam to w Zarze, a nie wiem nawet czy jeszcze są!
    pozdrawiam! a kolorek super :)

    http://camillajuliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna sukienka i najlepiej prezentuje się w takim zestawieniu jak u Ciebie - na rockowo z mocną ramoneską ! Włosy mają śliczny kolor ! Bardzo mi się podoba :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. BOSKO jak zawsze kochana :) I kolorek bardzo fajny, taki naturalny, ale z zyciem :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Widziałam zajawki i czekałam na post :D swietnie :) Bardzo fajny kolorek włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Chwila moment, bo nie wiem co mam najpierw chwalić :] ;D Włosie <3 , czy sukienkę, czy buty, czy NOOOGIIII - no obłędna jesteś Kochana. Nie wiem już co pisać, piszczę więc z zachwytu :D
    :-**** LOVE

    OdpowiedzUsuń
  41. ZACHWYT !!!! Włosy, kiecka, nogi, buty.......... :)

    OdpowiedzUsuń
  42. W połączeniu z Twoimi nogami ta sukienka wygląda niesamowicie :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie mogę napatrzeć się na Twój kolor włosów...no piękny, cudny, taki jaki ja bym chciała:)powiedz kochana jak go ogarnęłaś? to jeden konkretny kolor farby, czy fryzjerska fantazja?

    bo to że masz cudne nogi to nie raz już Ci pisałam:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Very gorgeous! Love the outfit and the concept. Would you like to follow each other? Please let me know if you're interested. Latest post on my blog is A Cultural Tango

    Louisa Moje
    http://lapassionvoutee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. taka tam haleczka

    OdpowiedzUsuń
  46. ...nie dziwie się, że kochasz czerń, super w niej wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  47. ale masz nogi , aż do nieba!
    ja też uwielbiam czerń :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Genialny look- kurtka sprawia, że look jest drapieżny, a sukienka dodaje zmysłowości.
    Bosko! <3
    No i świetne buty, nie wspominając już o nogach ;)
    A kolorek włosów też mi się podoba.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Lubię tak:)Świetna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  50. you look gorgeous! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  51. Najpiekniejsza <3 swietny look, zdjecia, no bosko <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Wspaniale wyglądasz kochana :) A nowy kolor pięknie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  53. You look like a rockstar! So beautiful!

    XO

    www.ilovemoda.com.br

    OdpowiedzUsuń
  54. Wyglądasz świetnie ! Uwielbiam czarny :) Ta sukienka i buty są idealne ! Kolor włosów bardzo twarzowy - sama myślę nad zmianą, ale nie mogę się zdecydować :P

    OdpowiedzUsuń
  55. świetne zdjęcia !:)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. UUuuu sexy! :) Te sukienki to chyba wszyscy faceci pokochają, gdy zobaczą jak w nich uwodzicielsko paradujemy po ulicach :) Są mega kobiece i sexy :) Oj faceci strzeżcie się..... nadchodzimy :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Uwielbiam Twoje wpisy i stylizacje! Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://in-spite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. love your jacket and heels! you look stunning <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  59. IDEALNA CAŁOŚĆ!!!

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. stunning photos darling. love the lace dress in combination with the heavy jacket

    www.thefashionfraction.com
    www.thefashionfraction.com

    OdpowiedzUsuń
  61. A Ty jak zwykle idealna! ;) Przepiękna ta sukienka, na modelce w sklepie wygląda średnio, ale na Tobie cudnie! Kolor piękny, naturalny i bardzo Ci pasuje! Ściska Daguś :*

    OdpowiedzUsuń
  62. Pierwsze, co zauważyłam, to Twoje włosy. Są piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a ja nogi! Jesteś niesamowicie piękną kobietą :)

      Usuń
  63. Świetny pomysł z tłem na zdjęcia! :)
    http://bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. jak ja lubię takie zestawy!wrecz uwielbiam <3 a Twoj nowy kolor włosów świetny,bardzo naturalny!

    OdpowiedzUsuń
  65. Na insta juz pisalam, ze jak dla mnie te zdjecia powinnien ogladac caly swiat i osmiele sie jeszcze powiedziec, ze jak patrze na reszte zdjec to tak jakbym patrzyla na niejaka Kate Moss czy innego typu swiatowa, pieknej urody modelka!
    Wspaniale sie prezentujesz Kobieto <3 :*
    Pozdrawiam serdecznie!
    Aleksandra

    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Wyglądasz nieziemsko, niesamowicie kobieco. Podkreśliłaś tą sukienką wszystkie swoje atuty, przede wszystkim NOOOOOGI :D

    OdpowiedzUsuń
  67. No jak dla mnie to ta sukienka też idealna! Swietnie wygląda w takim zestawie <3 Jak zwykle super!

    OdpowiedzUsuń
  68. DAGAAA ZAKOCHAŁAM SIĘ W TWOICH NOGACH.
    ZDJĘCIA SĄ ZNIEWALAJĄCE I MEGA SEKSOWNE. STYLIZACJA SKRADŁA MOJE SERCE <3

    OdpowiedzUsuń
  69. fajnie wyglądasz :)

    zapraszam do siebie, u mnie trwa konkurs, w którym do wygrania sesja zdjęciowa :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja zacznę od włosów, bo kolor jest idealny. Idealny blond. Zazdroszczę,że możesz nosić takie buty, że mogą "ciąć Ci nogi" i jest super. Ja czerni od stóp do głównie lubię na sobie, ale Tobie pasuje idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  71. Hej!
    Daggi, ten blond jest świetny! Sukienka jest super i mega seksowna z Ciebie babka! Tło do zdjęć <3
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  72. świetne zdjęcia i cudowna stylizacja :) delikatna i zarazem mocna , rockowa- ślicznie wyglądasz.


    www.nawieszakach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Też kocham czerń bezwarunkowo ^^ Świetnie wyglądasz, podoba mi się zestawienie tej sukienki z ramoneską. :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Pięknie wyglądasz! Cudeńko <3

    OdpowiedzUsuń
  75. Nie ma za co ;) :* Ja rowniez dziekuje za komplement, zaluje ze nie mam takich dlugich nog, bo wtedy ta plisowana spodnica prezentowala by sie o wiele lepiej ;) no ale szpileczki do tego i jest ok, chyba ja kupie bo strasznie mi sie spodobala no i dobrze sie w niej czuje ;)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  76. No cóż, powtórzę się trilionowy raz, ale nic nie poradzę, bo wyglądasz jak milion dolców! Jak dla mnie możesz ciągle nosić czerń, bo wyglądasz w niej bajecznie <3 A kolor włosów piękny! :*

    OdpowiedzUsuń
  77. Ale jesteś cudna :))) Jak zawsze, piękna, stylowa, jak gwiazda filmowa :))

    OdpowiedzUsuń
  78. Lovely combo!!

    http://diana.doubleweb.ro/

    OdpowiedzUsuń
  79. PIEKNIE!! SUPER SEXY!!!
    pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Genialny look! Wygladasz jak movie star!
    Wlosy wyszly bosko!
    <3
    visit me soon on http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  81. Podoba mi się ta Twoja sukienka i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  82. Swietny look I nogi do nieba pozdrawiam I zapraszam do mnie:)

    Kayilo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. super wygladasz, a kiecka i buty wymiatają :))

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  84. That dress is amazing!

    www.studdedkisses.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  85. Boziu jakaś Ty jest piękna!! Look niesamowity! 100% kobiecości:)

    OdpowiedzUsuń
  86. dla mnie czerń może nie istnieć, ale Ty wyglądasz świetnie

    OdpowiedzUsuń
  87. What a stunning look. I'm totally in love with the lace and your shoes! I’d love for us to keep in touch via bloglovin’, GFC, or Instagram! Let me know on my blog, I’ll be sure to follow back!

    s a r t o r i a l d i n e r
    Instagram @ sartorialdiner

    OdpowiedzUsuń
  88. Beautiful dress!!!
    kisses

    http://lestyledelapetiteblonde.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  89. Aleś Ty zgrabna kobieto!!! Nogi do nieba!
    Zestaw odjazdowy i prezentujesz się w nim IDEALNIE!!!
    Co do włosów, do kolor bardzo mi się podoba ( zajrzałam do poprzednich wpisów dla porównania).
    Całość ekstra:))

    OdpowiedzUsuń
  90. Genialny look!! Ta sukienka jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  91. ta sukienka ma wspaniałe wykończenie !

    OdpowiedzUsuń
  92. looking so amazing i really love this shooting,nice shoes darling
    I posted a new article, I'd love to know your opinion
    would you like to pass from my blog?
    tr3ndygirl.com
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  93. Your blog is wonderful! I'm having the opportunity to meet you! I am delighted with the color of your hair and sadália is very beautiful!

    Curti your fan page, it would be an honor to have you as a follower too!

    Brazilian Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  94. Jak zwykle genialna :) a miejsce do sesji także ma niepowtarzalny wyraz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  95. Fantastyczne zdjęcia i świetna kiecka!

    OdpowiedzUsuń
  96. genialne zdjecia sama chętnie wybrałabym się z TObą na wspólną sesje :)
    P.S buty świetne :)
    Pozdrawiam z bloga : http://passionetdelamode.blogspot.fr/2014/02/weekendowy-look.html ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  97. Popełniłam plagiat, możesz mnie pozwac kochana, kiedy zobaczyłam Cię w tej kiecce to poleciałam do pasmanterii po koronke i stworzyłam sobie podobną sukienkę. Ale spoko wyglądasz lepiej ode mnie, brakuje mi Twoich nóg, figury no i wiek troszkę inny hihih
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i bardzo dobrze że to zrobiłaś <3 koronkowe wykończenie są piękne i niesamowicie kobiece :)

      pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  98. Piękne buty !
    Świetny look :)

    OdpowiedzUsuń