sobota, 8 marca 2014

Boho summer

Lato zbliża się niespiesznie ale wiadomo że już po zimie tak więc najgorsze mamy za sobą :)))
a im cieplej się robi tym bardziej chodzą mi po głowie klimaty boho <3
bo to głównie z totalnym luzem ,  słońcem i latem kojarzy mi się ten styl , co oczywiście nie znaczy że boho jest zarezerwowane wyłącznie dla tej pory roku

 moje ukochane boho Królowe - Rachel Zoe , Kate Moss , Sienna Miller , Erin Wasson , siostry Olsen - one zdecydowanie wiedzą o co chodzi !

...uwaga sporo zdjęć ale po prostu nie mogłam się zdecydować z czego zrezygnować ;)


a teraz kiedy juz Kochani przebrnęliście przez porcję moich boho inspiracji , mam dla Was kolejne foty haha

może część z Was już wie że przy okazji urodzinowej imprezy KMaga w końcu udało mi się osobiście wyściskać jedyną i niepowtarzalną  Rasz    w końcu , w końcu , w końcu !
a oto mała foto relacja z naszego spotkania , jak na nas przystało z małym przymrużeniem oka oczywiście :D
  ...mam nadzieję że jeszcze to powtórzymy nie raz , nie dwa !




64 komentarze:

  1. Ja się nie gniewam za taką ilość zdjęć!! Inspirki boskie uwielbiam bliźniaczki Olsen:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosz weźźźźź no sie kurde popłakałam chce jeszcze raz i modlę sie zeby to wlasnie nie byl pierwszy i ostatni bo to zycie takie dziwne jest i rozdziela sciezki ludzi- ehhh nie myslałam ze wlasnie tu w blogosferze w tej calej odchlani los mi ześlę Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my w sumie tak blisko siebie mieszkamy a i tak daleko :/ ale spoko będą na bank jeszcze okazje Królowo <3 ! :***

      Usuń
    2. są nieodzowne , gdzie my tam i one :D

      Usuń
  3. inspiracje <3 choć boho raczej jest mi obce, to jednak uwielbiam je! cudne fotki! spotkanie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. I love Rachel Zoe<3 She's amazing!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne inspiracje ,super styl <3

    OdpowiedzUsuń
  6. długie kiece, koronki, frędzle - lubię to:D
    no i spotkania z blogowymi bratnimi duszami:D

    OdpowiedzUsuń
  7. już nie mogę się doczekać lata :P

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaaa... jakie piękne włosy !

    OdpowiedzUsuń
  9. Boho jak najbardziej na tak! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. genialne sa te zdjecia, boho uwielbiam :)
    zapraszam do siebie, odnawiam calego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Inspirki piękne, ale ja i tak siedzę i się szczerzę na maksa do Waszych zdjęć kochane moje, jestem przeszczęśliwa, że mogłyście się spotkać <3 !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam BOHO!!! Świetne inspiracje :) a foteczki z Rasz macie cudowne!! Obie jesteście takie śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, miło mi było je pooglądać...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Pretty stunning all those pictures and the Boho summer style is just perfect.
    All the best from sunny Berlin,

    Jana & Vanessa

    OdpowiedzUsuń
  15. olsenki super wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kate Moss, Kasia Struss, siostry Olsen, ach uwielbiam <3 Cudownie, że się spotkałyście, jesteście genialne :*

    OdpowiedzUsuń
  17. No super!!!Piękna Ty i piękna Rasz DUET IDELANY!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. LOVING these looks
    x
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  19. inspirująco :) świetne stonowane kolory!

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiamy Siennę Miller !!! ten styl idealnie do niej pasuje <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Boho <3 wspaniałe!!! Ahhh ja już tak nie mogę się doczekać lata, ciepłych dni i żeby wreszcie wskoczyć w sukienki, szorty itp aaaaaaaa ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. O kurczę, muszę przyznać, że niektórymi inspiracjami uwiodłaś i mnie! A za czym jak za czym, ale z boho nie przepadam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. loving these bohemian looks, lovely post.
    I would like to invite you to my blog
    http://noveltyeye.blogspot.co.uk
    xx

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za komentarz! uwielbiam letnie stylizacje inspirowane boho, z niecierpliwością czekam na lato! U mnie też nowości, zapraszam :)

    www.blondeallaround.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne inspiracje ! Chcę już lato...

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Amazing styles!! :D

    http://shopaholic-thoughts.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  27. Rzeczywiście bardzo letnie te inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  28. Rachel Zoe moja NAJ <3
    P.s. Zazdroszczę Wam tego spotkania Dziewczyny! Ale aż buźka się cieszyła, jak oglądałam foty na insta ;) ;-*

    OdpowiedzUsuń
  29. stylizacje na światowym poziomie, a spotkanie z Rasz hmnnnn królewskie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...tylko nam tronów zabrakło buuu :D

      Usuń
  30. uwielbiam takie posty u Ciebie także dobrze, ze nie wyciełaś zdjeć bo wszystkie są super :-)
    a spotkanie fantastyczne dziewczyny!!!!!!!!
    obie królowe jesteście <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  31. genialny boho look!
    super

    pozdrawiam kochana!
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. ta pomarańczowa kieca w boskim, hippisowskim stylu, chcę taką !!!
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  33. Super looko, wlasnie do mnie dotrlo, ze jeszcE nigdy nie bylam boho, hmm, moze jakos na wiosne sie uda :)
    Rasz <3
    spotkanie super, marzy mi sie spotkac z Wami kochane :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne inspirki ! <3 Ślę wirtualne uściski <3 :) :*****

    OdpowiedzUsuń
  35. przyznam , że choć nigdy jakoś nie miałam z nim do czynienia, boho to ciekawy styl. chyba tylko trzeba uważać, żeby nie przesadzić. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Tak tak tak od lat ten look gosci w mojej szafie właśnie latem , maxi kiece, frędzle, printy kwiatowe kocham i już nie moge sie doczekać ciepełka <3 Cudowne inspiracje dziękuję Daggi <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Oczywiście Rachel Zoe jest mistrzynią tego looku <3

    OdpowiedzUsuń
  38. love the looks real nice!!!

    btw do check out my new post
    Stay in touch
    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  39. wszystkie są piękne z wyjątkiem kate moss, nie wiem czemu, dla mnie wydaje się być paskudna :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to nie jest post o kobiecej urodzie tylko o stylu boho :)

      Usuń
  40. Great outfits!!! I love boho style
    kisses

    http://lestyledelapetiteblonde.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam styl Boho <3 Siostry Olsen najlepiej się prezentują <3

    OdpowiedzUsuń