środa, 12 marca 2014

Find Your perfect summer dress !

idąc za ciosem po ostatnich boho inspirkach w których zdecydowanie powiało już latem ,
 dziś lato na całego !

w zeszłe wakacje uświadomiłam sobie jak mało letnich kiecek posiadam  , zrobiłam więc pierwszy krok i kupiłam szyfonową z falbanek ...tyle że czarną pffff
w tym roku mam już ( no prawie mam bo jeszcze do mnie nie dotarły lol ) jedną w soczystej mandarynce , drugą w cieniowanym princie  ...oby obie były równie cudne jak na fotach , poczekamy zobaczymy :P
i nadal ubolewam że jak dotąd nie trafiłam jeszcze na moją wymarzoną letnią maxi ale oczywiście wciąż jestem na tropie :D
przecudowna jest ta którą ma na sobie Maja Why  i zwiewny leopard - traficie na nie w inspirkach niżej ;) 


...a dla tych którzy wciąż szukają swojej perfekcyjnej letniej kiecki mały pomocnik , czyli to co ostatnio wyszperałam w  SheInside
 



1. w stylu boho > klik 
2. genialna na letnie upały  > klik
3. z koronkowym wykończeniem > klik
4. kwiatowy print również lekko w klimacie boho  > klik
5. cieniowany leopard > klik 
6. print i koronka > klik




69 komentarzy:

  1. piękne sukienki !!! <3 już nie możemy się doczekać lata ;** oby w tym roku było długie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne propozycje. Ty ze swoją nienaganną figurą na pewno pięknie się będziesz prezentować w tych fasonach. Wiosna zbliża się wielkimi krokami. Pozdrawiam Cię słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. oj przygarnęłabym sobie przynajmniej kilka :) i to słońce i klimaty <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak zdecydowanie Mai najlepsza , a sukienek mam mało , muszę się zaopatrzyć i koniecznie długie ,żeby zakryć moje nogi :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jeszcze ta kolejna biała <3 ale nie znalazłam tej foty w całości więc nawet nie wiem czy to mini czy maxi :D

      Usuń
  5. Po przeczytaniu stwierdzam, że mam dosyć zimy i brzydkiej pogody!! Piękne sukienki!!

    OdpowiedzUsuń
  6. o mamo tak Maja jest idealna i mam wielka nadzieje ze ta cieniowana w print bedzie piekna jak na fotach bo bedziesz w niej lsnic <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne inspiracje, piękne suknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. az cieplej sie robi jak widze sukienki w ciepłych , soczystych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana widziałam w River Island świetne maxi, zajrzyj- może Ci się spodobają :)
    cudne inspiracje- aż się chce wakacji!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o rany dziękuję :* gdyby jeszcze River Island było w Łodzi :D ...serio to jest przeginka ale najbliższe mam w Waw :D

      Usuń
  10. number 2 and 5 are adorable!!!

    Hugs, Xenia

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile cudnych kiecek <3 Aż chce się lata! Leopardzia jest cudna, na Tobie na pewno leżałaby świetnie! Krasnale jak ja mogą sobie tylko pomarzyć i podziwiać :D Mnie najbardziej urzekła chyba biała koronkowa na Kate, jest miodzio <3 Aż się prosi o motocyklowe bucisze i etniczne dodatki :D Buziaki ślęęęę! :***

    OdpowiedzUsuń
  12. Zielona suknia długa cudna...ale latem powiało...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne kiecki! Marzy mi się biała koronkowo - szydełkowana i koniecznie bez pleców:) Ciekawa jestem tych które zamówiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach ta pierwsze zielona i plisowana pomarańczowa tą niesamowite, CHCĘ! <3

    Nie mogę doczekać się Twojej. Na samą myśl, że będzie mandarynkowa umieram z ciekawości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale nie wiem czy ja pokażę bo ona taka tam dzianinkowa do biegania na bank pokażę jedną z tych które od SheIn wsadziłam ;)

      Usuń
  15. Inspiracje świetne,jak zawsze:)Sukienka nr 5 cuuudo:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietne inspiracje kochana, wlasnie musze cos znalesc dla siebie :) dobrze ze teraz duzo dlugich przynajmniej zaslonia moje grube kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta limonkowa i z frędzlami są super ! Ja już kupiłam koralową i limonkową z dresowego materiału :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne inspirki :)

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Maxi w cętki - marzenieee <3
    Ja też poluję na tą 'idealną' długaśną :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne inspiracje :) Zolta sukienka must have! pzdr i zapraszam do mnie.

    kayilo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam tylko trzy sukienki w mojej szafie :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Panterkowa, turkusowa i z frędzlami! Mogłabym je mieć:D
    Ja ostatnio wyszperałam na allegro maxi w stylu lat 70-tych! I chyba nawet z tych lat - za złotówkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli miałaś tak zwany strzał <3 !

      Usuń
  23. Ja tą żółtą poproszę, przy moich włosach byłaby idealna!

    OdpowiedzUsuń
  24. Inspiracje bez wątpienia kształtują nasz gust :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O tak, ta panterka maxi jest boska! Chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. widzę, że koronki nadal mają się dobrze, tęsknię za latem!!
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  27. Aż nie mogę się doczekać tej w kolorze soczystej mandarynki.... na pewno będzie mega szałowa, znając Ciebie :) Gorąco Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam sukienki i nie wyobrażam sobie lata bez nich.Super propozycje.Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Już się nie mogę doczekać aż zacznę się wbijać w moje maxi <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Daguś, z Twoimi nogami, w każdej kiecce będziesz wyglądać idealnie!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. Chcę już lato pełną parą :D:D Sukienkę maxi z odkrytymi plecami muszę sobie kupić koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja latem uwielbiam nosić długie sukienki. Nie mogę się już doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  33. przepiękne są te zdjęcia! bardzo inspirujące!

    OdpowiedzUsuń
  34. wszystkie zdjęcia świetne!! pozdrawiam i buziaki !!
    :**

    live-style20

    OdpowiedzUsuń
  35. Print i koronka - coś dla mnie, tylko pewnie rozmiaru nie ma :(
    Dla Ciebie widzę tę czarna z frędzelkami. Twoje nogi i ta sukienka - bomba!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Soniu co ja bym za taką cudną kieckę dała <3 !

      buziaki !

      Usuń
  36. przepiękne zdjęcia <3 panterkowa sukienka cudo :)))

    OdpowiedzUsuń
  37. wiem, że da się loki prostownicą, ale nie umiem ;p poza tym zależy mi, żeby nie bombardować włosów temperaturą ;p inspiracje sprawiły, że już mega tęsknię za latem!

    OdpowiedzUsuń
  38. koronkowe sukienki są prze-genialne!

    OdpowiedzUsuń
  39. piękne są te sukienki <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. wszystkie, które tu wstawiłaś są piękne <3
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  41. Przecudowne inspiracje!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialne są wszystkie te propozycje. Uwielbiam taki styl. A Sheinside wielbię. U mnie także wpis z Sheinside, więc zajrzyj w wolnej chwili.

    pozdrawiam,,


    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  43. u Ciebie jak zawsze insspiracje na największym poziomie! cudowne sukienki, taka pomaraańczową maksi mogłabym mieć <3 generalnie mnie sie marzy na lato sukienka z gołymi plecami, trzeba będzie zacząć szukać, bo lato, mam nadzieje, niedługo do nas zawita ;) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  44. Zakochałem się w drugim zdjęciu !

    OdpowiedzUsuń
  45. na szczęście już coraz bliżej niż dalej do lata;p
    w te jeszcze chłodne dni ściskamy Cię cieplutko ;*
    pozdrawiamy!


    Patrycja i Daria

    OdpowiedzUsuń
  46. Pełnia lata u Ciebie!. Bardzo inspirujące.

    OdpowiedzUsuń
  47. Inspiracje są wspaniałe ! aż chce się jeszcze bardziej lata :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. zielona długa suknia przepiękna, tak samo biała koronkowa, po prostu piękne, ale generalnie wszystkie zdjęcia które umieszczasz można uznać za piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  49. ale piękne inspiracje, oczu nie można oderwać !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  50. Ojejku!!! Znalazłam tu kilka faworytek na letni upał. Szczególnie te na cienkich ramiaczkach! <3

    OdpowiedzUsuń
  51. dziękuję za komentarz :) Wow, super inspiracje, sukienka nr 3 jest genialna! pozdrawiam!

    www.blondeallaround.blogspot.com

    www.facebook.com/blondeallaround

    OdpowiedzUsuń
  52. super sukienke, piękne propozycje!

    OdpowiedzUsuń