niedziela, 2 marca 2014

Never ending boots...

...no dobra jestem lekko opóźniona hehe przyszła wiosna <3 a ja wyskakuję Wam z cekinową kiecką w dodatku w kolorze który już zapewne dawno wszystkie blogerki na sobie pokazały lol
na moją korzyść działa chyba tylko to że wstrzeliłam się tuż na sam koniec karnawału , plus fakt że ja kocham nosić błysk przez cały rok ...zawsze kiedy tylko najdzie mnie ochota
wskakuję sobie w cekiny i już ;)

moja perfekcyjna szmaragdowa kiecka może i będzie kiecką ale dla zdecydowanie niższej osoby , dla mnie okazała się być tunkią  - nie szkodzi nadal jest piękna <3
wybaczcie nie mogłam się powstrzymać i pokazuję ją z długimi kozakami , imprezowo w moim przypadku  wiadomo ten numer nie przejdzie , na szczęście ze skórzanymi leggami wygląda równie dobrze :) ale jeśli ktoś ma powiedzmy nie więcej niż 170 cm wzrostu może ją już nosić bezstresowo jako sukienkę 

 bardzo prosty krój , cały szał robią tu kolor i błysk , mega fajne jest to że cekiny mają niejako dwie strony , matową i świecącą dzięki czemu możemy je dowolnie targać i układać co w całości daje całkiem ciekawy efekt cieniowania



photo by Em Es

dress : here
thigh high boots : Gianmarco Lorenzi 
bracelets : Malvaretki

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

114 komentarzy:

  1. mnie nie przeszkadza - cekiny kocham tak, jak Ty przez cały rok, a kiecka MEGA! kolorystycznie <3 <3 <3 zresztą wszytko super, nogi do nieba i w ogóle (y)

    konkurs mam zapraszam przy okazji :)
    http://www.viblogstyle.blogspot.com/2014/02/konkurs-z-cocotier.html

    OdpowiedzUsuń
  2. kochaniutka , wyglądasz rewelacyjnie!!! :DD :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka REWELACJA! Wyglądasz Dagmaro cudownie!
    Buziaki ciepłe:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka piekna <3 ale nogiiii to masz boskie!:))**
    kisses x

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje nogi wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. powalasz nas tą stylizacją, Twoją urodą i figurą <3 Bosko !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing outfit! Love those extralarge boots! :)

    xx
    www.modacapital-blog.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I co z tego, że widziałam i że cekiny, w takim fantastycznym wydaniu jeszcze nie widziałam, a że cekiny zupełnie mi nie przeszkadza, działa tylko na plus:):):)
    Wyglądasz obłędnie pięknie::):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładna cekinowa sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaaa cudowna sukienka :-) Przy takich nogach mozesz sobie pozwlic na kazda mozliwa dlugość i fason :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Very nice. The photos are great.
    www.vworldrocks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sukienka, do takiej figury w san raz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Bosko Ci w tej sukience!
    A nóg Ci masakrycznie zazdroszczę ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna stylizacja, wspaniale wyglądasz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachwycasz, mimo że widziałam podobne sukienki "cekinowe" , mimo Twojego tzw. "opóźnienia" wyglądasz rewelacyjnie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. OOO! Mega! Szałowo wyglądasz:) Nie szkodzi że spóźniona bo ta sukienka idealnie Tobie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękna jest ta sukienka :)

    zapraszam, nowy post :)

    http://camillajuliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Buto - legginsy są szałowe i świetnie prezentują się z ta sukienką, która jest wystrzałowa !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. cekiny są fajnie!pięknie wyglądasz w tej stylizacji,oj zreszta nie tylko w tej <3

    OdpowiedzUsuń
  20. You look gorgeous <3

    Love,
    Vanessa Ribeiro
    http://nessabyvanessaribeiro.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  21. Gwiazdeczka <3
    Wyglądasz obłędnie, sukienka jest przepiękna :-*

    OdpowiedzUsuń
  22. kocham te buty, no i cekiny, jak zawsze świetnie w nich wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewela! Kiecka boska!!!! I te nogiii <3

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. amazing boots...wow...
    i like also your dress..
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  25. Jedno slowo: BOSKO!
    Ja bym chociaz 1/2 twoich nog przygarnela...w zupelnosci by mi wystarczylo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Boska sukienka :) Wygladasz super!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. pieknie wygladasz <3
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  28. Gwiazdorsko wyglądasz! Bardzo mi się podoba! :*

    Całuję

    OdpowiedzUsuń
  29. Daggi!nowy kolor włosów?wyglądasz ślicznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Obłędnie wyglądasz, bez dwóch zdań!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak zawsze nieziemsko pięknie, a nogi...ach...tyle mogę powiedzieć. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. :*** Sukienka jest świetna!!! A te kozaki... obłęd!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Buty szałowe, ale to Twoje nogi nie mają końca! <3 Sukienka pewnie na mnie byłaby do kolan ;) A cekiny uwielbiam chyba tak samo jak Ty… Zawsze i wszędzie, kiedy tylko przyjdzie ochota :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gorgeous sequin dress! Love the colors!

    ariarhapsody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Mega! Ty jesteś nie do podrobienia ;)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja nie wiem jak można mieć tak cudne nogi! <3 ja w takich butach wyglądałabym wręcz idiotycznie :p zazdraszczam i lecę aż zaraz ćwiczyć, bo od dwóch miesięcy zamiast być lepiej jest tylko gorzej :/ ale cóż :P buziakiii ;**

    OdpowiedzUsuń
  37. lovely blog :)
    http://saltskinned.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja bym powiedziała "never ending legs" :) wyglądasz szałowo :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wygladasz jak milion dolarów kochana!!!!!! Te nogi .... te włosy!!!!
    I piękny kolorek włosów masz teraz! Chyba jakaś nowość :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak , tak :) przeszłam na miodowy blond :)

      Usuń
  40. boska, takie skrzyżowanie kobaltu z granatem, klasa!!!
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  41. Hello lovely, just came across your blog and it's awesome, you look gorgeous here!

    I'm currently holding a giveaway for one lucky reader to win a gorgeous statement necklace, please check it out!

    http://electricsunrise.blogspot.co.uk/

    Thank you! :)

    xoxoxox

    OdpowiedzUsuń
  42. Kochana dla mnie to tak lekko opóźniona możesz być zawsze!!!
    Wyglądasz hmmm lśnisz jak milion dolców!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. zakochałam się w tej sukience!

    Buziaki:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna sukienka, rewelacyjnie wyglądasz :) Chętnie bym przeczytała o tym jak jesz i ćwiczysz by mieć taką figurę :D:D

    OdpowiedzUsuń
  45. This look is amazing, love iiiit!

    http://shopaholic-thoughts.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  46. wow jestem pod mega wrażeniem ! jak zawsze obłędnie :)
    pozdrawiam
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. mi tam się podoba:) fajne leginsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież to kozaki są :D opis , opis się kłania ;)

      Usuń
  48. ja to jestem dopiero opozniona - bosz ciezki dzien dzisiaj ale za to na jego koniec taaakie widoki- koje oczy i dusze <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam Cię w takim wydaniu a cekiny to Cię po prostu kochają, kiecka cudna <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Very cool outfit
    Great pics too! :)

    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/03/arquivo-morto.html

    OdpowiedzUsuń
  51. mega sesja!!!!! super look <3
    ;) zapraszam do siebie na:
    www.okomdy.blogspot.com
    https://www.facebook.com/pages/Eye-Of-Fashion/643842068970318?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  52. Miodowe włosy zachwycają <3 A cekiny to cała Ty, właśnie z nimi najbardziej mi się kojarzysz <3 Tuniko-sukienka jest świetna, przez tę półmatowość cekinów ma taki lekko "welurowy" błysk, bajka! I standardowo zachwycam się nogami, ale tego można się domyślić :D

    Przepiękna z Ciebie babeczka Daggiś :*** !!! Buziakuję! :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Kochana <3 :**** a wiesz co Martuś te cekiny są wręcz naszyte na taką dzianinę welurkową po zewnętrznej stronie i ona sama w sobie ma lekko ciemno granatowy poblask i to tez daje taki niesamowity efekt , całkiem sprytne rozwiązanie :P

      Usuń
    2. Aaaaa, sprytnie! Świetna sprawa, bo dodaje dodatkowej głębi i stopniuje różne natężenie blasku <3

      Usuń
  53. No kochana nareszcie, witamy wśród żywych :) hehe Mega powrót, wyglądasz zjawiskowo!!! :) Ta sukienko-tunika jest obłędna! Takie nogi do niebo aż grzechem byłoby nie pokazywać :) hehe Gorąco Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale że jaki powrót ? :D nie no ja cały czas wśród żywych lol dziękuję :*

      Usuń
  54. amazing look, love the dress, super cute
    http://www.facebook.com/AmandaChicFashionRoomLounge?ref=hl
    http://fashionroomlounge.blogspot.com.es/
    Twitter / tumblr/ instagram: @fashionrlounge

    A chic kiss ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Masz najlepsze nogi świata, czy one w ogóle się kończą? :O :)
    Buty też niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  56. lovely post and the boots !! like it
    Btw do check out our new post
    stay in touch
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  57. Amazing look sweetie! The dress is beautiful and you have such long legs:D You could say never ending legs ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. I love this look for spring! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  59. aaaaaaaaa jak można mieć tak niewyobrażalnie długie nogi?
    Piekna!
    Ściskam, Lona

    OdpowiedzUsuń
  60. super kreacja , zdjęcie też super )

    OdpowiedzUsuń
  61. masz farbowane włoski czy naturalne?:) bo ten kolorek jest mega!
    ogólnie jesteś bardzo ładną kobietą i świetnie się ubierasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie :* farbowane oczywiście :)

      Usuń
  62. Przepiękna jest ta sukienka i idealnie pasuje do Twojej nienagannej figury.
    Śliczna modelka z Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  63. Wow wonderful look! your dress is great
    kisses

    http://lestyledelapetiteblonde.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  64. Hahaha, ja też jestem, jak to określiłaś, opóźniona. Nie wiem czy 1/4 zimowych stylizacji wrzuciłam na bloga... W tym roku zima też zaskoczyła - tym razem swoją krótkością. Wyglądasz bardzo karnawałowo, i bardzo seksownie. Ta sukienka podkreśla doskonałość Twojej figury. Idealnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  65. Pieknie! Imprezowo o kazdej porze roku, nie wazne czy zima czy lato - mozna eksperymentowac z tego typu rzeczami!
    Pozdrawiam serdecznie :*

    Aleksandra
    www.inspireourlifenow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Robi to na Tobie wrażenie. Wow- jakie długie nogi! Zazdraszczam:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Sukienka na Tobie robi wrażenie i podkreśla Twoje zgrabne nogi. Jak dla mnie wyglądasz fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  68. I really love this post and your blogstyle!
    would you like to follow each other on GFC, dear? I'd like to keep in touch!
    Let me know with a comment on my blog, I promise that I'll follow you back!

    J'aime les feuilles rouges

    xoxo Marta

    OdpowiedzUsuń
  69. jestem ponownie i czekam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękna... wygląda trochę jak wężowa skórka...

    OdpowiedzUsuń
  71. Jest moc! Z tymi kozakami super ;) A co do cekinów na co dzień-bardzo dobrze! Nieco błyskotek nie zaszkodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  72. wyglądasz świetnie <3

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  73. W tym wydaniu, jako tunika, równie pięknie wyglądasz! Ach, jaka Ty zgrabna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  74. Bardzo fajna całe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Wow! świetne inspiracje. A ty wyglądasz zjawiskowo kobieco. leci hype :D
    Boska jesteś!
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Fantastyczna sukienka! ; )

    OdpowiedzUsuń
  77. Hey! Great post I just came across
    your blog and I love it! It would
    be amazing if you could visit my blog too.
    We can also follow each other if you like! :)
    http://herakliografeioteleton.blogspot.gr
    http://grafeio-teletvn.blogspot.gr
    very nice!!! thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  78. aaaaa uwielbiam Cie !!! :))) sukienka jest boska a Ty prezentujesz się w niej rewelacyjnie :))

    OdpowiedzUsuń
  79. Wyglądasz rewelacyjnie! Jesteś mega zgrabna i te nooogi do nieeba :)))

    OdpowiedzUsuń