niedziela, 23 marca 2014

Summer jewels

oszaleć można z pogodą ...serio ręce mi opadły kiedy dziś trach i po ciepełku i słońcu :/
miałam zrobić foty i figa z makiem , podobno przed nami cały tydzień zimna i deszczu... oby w następny weekend się poprawiło i co najważniejsze oby na dłużej niż ostatnio !
tak więc w oczekiwaniu na bardziej sprzyjającą zdjęciowo aurę szukam inspiracji
dziś padło na biżuterię :)))

 jakoś już tak mam że znacznie częściej i więcej biżuterii noszę wiosną i latem
zimą po prostu ciężko upychać bransoletki i pierścionki w czeluściach kurt i rękawic lol

zatem zapraszam :)



99 komentarzy:

  1. prześliczne zdjęcia!! ; ] całusy i zapraszam do siebie :*:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. pierścionków nie lubię, ale za to naszyjniki :D ahhhhhh

    OdpowiedzUsuń
  3. Czwarty raz oglądam zdjęcia z tą biżuterię , uwielbiam ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. tez mi sie podobaja takie pierscionki cieniutkie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne inspiracje!! Uwielbiam wielkie ilości pierścionków!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Que anillos mas chulos! besos

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem sroczką, więc pewnie większość bym przygarnęła. Pozdrawiam Cię wiosennie. U mnie deszcz dzisiaj...

    OdpowiedzUsuń
  8. bizuterie kocham, ale nosze zawsze tylko zegarek, obraczke i jakis naszyjnik wiekszy badz mniejszy. bransoletki przeszkadzaja mi przy pracy przy kompie wiec zostawiam je na biurku :(

    OdpowiedzUsuń
  9. piekna bizuteria ,kocham wszystkie propozycje
    <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne ispiracje ! Kiedyś kochałam pierścionki, ale teraz ze względu na pracę stale w rękawiczkach ograniczyłam się tylko do obrączki i pierścionka zaręczynowego :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te wszystkie pierscionki sa niesamowite!! Zachcialo mi sie takiego pastelowego mani!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeśli chodzi o gust, to pierwsza klasa. odkrywanie modowej blogosfery jedst dla mnie nwoością, w gąszczu własnych komentarzy czesto zapominam wyjść poza swojego bloga, a widzę, że wiele przede mną o odkrycia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. mi się bardzo podobają te pierścionki topy <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj mam tak samo, zimą nie lubię biżu na dłonie pod rękawiczki, za to latem szaleję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super inspiracje :D Też nie lubię się obwieszać błyskotkami zimą, zawsze później coś gdzieś się haczy, przeszkadza...

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnóstwo świetnych inspiracji,jak zawsze:):*

    OdpowiedzUsuń
  17. Boskie, szczególnie podobają mi się pierścionki z drugiego zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  18. o jery stwierdziłam jednak ,że mam deficyt w biżuteri , jednak ja jestem zakochana w ringsach absolutnie miłośćią bezwzględną :-) Muszę sobie jakieś dokupić :-* Piękne jak zawsze inspiracje Daggi !!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mnie rozczarowała ta pogoda.

    OdpowiedzUsuń
  20. zdjęcie nr 3, te kryształowe bransolety - umarłam z zachwytu, uwielbiam takie ogromności :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj! Lubię choć w niewielkich ilościach, wiele z tych pięknych rzeczy chętnie bym przygarnęła...pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  22. same cudeńka ale te bransolety od LV są mega!!!!!
    buuuuziaki z deszczowego dzisiaj Krakowa ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj te bransolety wymiatają <3
      ...u mnie też pada :/

      buziole Kasiu !

      Usuń
  23. świetne inspiracje. na ostatnim wpadły mi w oko również świetne paznokcie !
    pozdrawiam, również zawiedziona pogodą czytelniczka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. tyle pieknosci w jednym miejscu <3

    OdpowiedzUsuń
  25. większość tych cudności z rozkoszą zaadoptowałabym i dołączyła do moje kolekcji <3

    OdpowiedzUsuń
  26. same cudnosci - uwielbiam mase małych pierscionków na reku jak te Twoje z KMaga <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lofciam tylko muszę je pilnować bo z niektórych palców się zsuwają ...sama widziałaś lol

      Usuń
  27. pierścenie i pierścionki jakoś nigdy mnie nie kusiły zbytnio, ale foty mega! jednak bransoletki zwałszcza te kółka z przymiotnikami <3 <3 <3 zresztą wszystkie foty piękne!

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie też pogoda popsuła plany weekendowe...:( Od środy ma być cieplej :)
    Super te cudeńka na palce! A i pazurki czadowe:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  29. cuuuudo uwielbiam biżuterię, więc Twoja notka jak najbardziej na tak!:)
    pozdrawiam:)
    www.cheersmyheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. cudne inspiracje :)
    podobaja mi się !
    http://takpoprostuno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. so many beautiful pieces. i want it all. stunning photos

    OdpowiedzUsuń
  32. very great post! Will definitely wait for your next.



    xoxo;
    Glitter DailyBeauty Blog


    Like GD on Facebook
    Follow GD on Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  33. o mamusiu!!!!! jakie cudne są te zdjecia z pierscieniami !!!!! nie moge oderwac wzroku !!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. mogłabym nosić wszystko ze zdjęc - uwielbiam biżuterie ! zwłaszcza srebrną <3




    http://www.nawieszakach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak zwykle mistrzowskie inspiracje <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Taka biżuteria to miodzio na moje serducho :) balsam na styrane oczy ;))))

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja ostatnio szaleję za taką ilością pierścionków na dłoniach! Podoba mi się ten trend :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zawsze lubiłam duże pierścionki i kolczyki! Choć jako posiadaczka drobnych części ciała podobno nie powinnam ich nosić;) I rzeczywiście im jestem starsza, tym mniej biżuterii na mnie....;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawe inspiracje, zgadzam się z Tobą co do noszenia biżuterii, zimą tej ją ograniczam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowne i inspirujące zdjęcia, szczególnie ostatnie uwielbiam :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Tez dzis bylam w szoku, z 23 stopniowego upalu na 3stopnie bylo lekkim zaskoczeniem ;) Mam nadzieje, ze szybko mini i bedziemy sie mogli cieszyc prawdziwa wiosna!
    Pozdrawiam,
    Aleksandra

    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. O słodki jeŻu...!!! Tyle cudeniek, Daggiiiii!! Twój post wywołuje u mnie maksymalną żądzę zakupu tony świecidełek, a mam na nie szlaban haha :D Piękne inspiracje, wszystko bym przygarnęła jako przykładna sroka <3 Mam od jakiegoś czasu niesamowitą fazę na masę prostych pierścionków na dłoniach, ale z bólem widzę, że to nie dla mnie... Próbowałam, zjeżdża mi wszystko z przegubów palcy, moje dłonie odmawiają współpracy :/ Ale chociaż oczy nacieszę zdjęciami <3

    Jeśli chodzi o fakt noszenia większej ilości świecidełek z końcem zimy to mam dokładnie to samo :D Dzisiaj po raz pierwszy wybiłam na miasto z ogromną pieszczochą :D W zimie mam lenia do noszenia bransoletek, właśnie przez to, że trzeba je upychac po rękawach... a pierścionki po rękawiczkach... a tony kolczyków gubię, bo zaczepiają się o szalik/czapkę i przy zdejmowaniu wypadają... masakra :D

    Buziaki ogrrrrrRRromne!! :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aj kurcze z tymi pierścionkami mam tak samo :/ ostatnio kupiłam set w trzech rozmiarach i tylko te najmniejsze upchnięte do końca palców mi nie zlatują , resztę non stop gubię i szukam hahaha nawet Rasz się śmiała na imprezie jak nagle trach zleciał lol

      ściskam i całuję ! :***

      Usuń
    2. Arghhh czyli to nie kwestia nieodpowiednich dłoni, tylko samego pomysłu takiego nakładania pierścionków :/ szkoda... Bo co to za przyjemność co chwilę się stresować, czy nie spadną i nie zgubią się na amen :D Ale na zdjęciach wychodzą cudownie :-)))

      3...2...1... megabuzioleee :*** !

      Usuń
  43. świetne
    wszystko z chęcią bym przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  44. Super jet ta z napisem COOL :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne inspiracje;)

    xoxo
    http://monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. great post!!!
    kisses

    http://lestyledelapetiteblonde.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  47. świetne inspiracje, choć ja ostatnio kompletnie nie noszę biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Oj ale mi tutaj zafundowałaś ślinotok hehe :D uwielbiam dodatki, dodateczki :)Teraz poluję na jakieś fajne pierścionki na przednią część palcy ale jakoś nic nadzwyczajnego nie wpada mi w oko :( buu
    ostatnie zdj! <3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przejdź się do HMu , ja dziś zakochałam się tam w kolejnym secie takich pierścionków hehe

      Usuń
  49. rewelacyjne dodatki :-) bardzo podobają mi się takie delikatne pierścionki i bransoletki z napisami love itp. :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Okrągłe plastikowe branzoletki nie są dla mnie :( męczą mnie przy pracy, stykają, ograniczaja pisanie.. Najbardziej lubię kolczyki i tu mogę zaszalec. Każdy rozmiar i kolor :)))

    OdpowiedzUsuń
  51. Te pierścionki to totalny hit i ja go kupuję! Uwielbiam je poza pilnowaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  52. inspirki jak zwykle<3 ale nie o tym chciałam napisać, zobaczyłam przed chwilą Twoje rzęsy w poprzednim poście, mega efekt! a przymierzam się do kupna revitalash chyba od roku:D Daggi zdradź skąd zamawiałaś ?<3 czasem można trafić na podróbkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet już dziś po nią poleciałam :) dziękuję kochana że mi o niej powiedziałaś! dużo o niej poczytałam i skład jej jest bardzo podobny do revitalash, a chodzi głównie o Bimatoprost który on zawiera, po za tym oglądałam po nim efekty, wydaje mi się że podobne w obu odżywkach więc nie ma co przepłacać, także zaczynam testować ;)

      Usuń
  53. Jak zwykle piękne inspiracje <3

    OdpowiedzUsuń
  54. nigdy nie zawodzisz ! twoje inspiracje jak zawsz świetne! strasznie podoba mi się kilkanaście cienkich pierścionków na obu dłoniach <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie wiem jak to ze mną jest, raz potrzebuję minimalizmu a innym razem obwieszam się jak choinka. To chyba zalezy od nastroju, ale kobieta zmienną jest i to jest w Nas piękne bo nieprzewidywalne.

    OdpowiedzUsuń
  56. dziękuję za komentarz :) Bardzo podoba mi się trend na noszenie wielu pierścionków na różnych wysokościach, szukam teraz odpowiednich :) pozdrawiam!

    www.blondeallaround.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Chciałabym mieć tyle biżuterii <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Czwarte zdjęcie od dołu najbardziej mi sie podoba!
    Ja nie noszę bizu prawie wcale, byc moze kiedyś sie to zmieni...:) Swietne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  59. They pop so well against simple clothes, love the outrageous bracelet!
    Simona
    Simona/OFF DUTY

    OdpowiedzUsuń
  60. Te wszystkie cudeńka i paznokcie po prostu super:)
    Ja też jestem fanką biżuterii:)
    Zapraszam do mnie www.stylizacjeewy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Swietny post i chociaz malo nosze bizuterii to te bransoletki bija wszystko na glowe! Pzdr i zapraszam do odwiedzin na nowy post :)

    kayilo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. O kurczę! Wszystko mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetne inspirki. Uwielbiam biżuterię i najbardziej podobają mi się wszelkie dodatki proste w formie. Pozdrawiam

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Śliczne, kilku bym nie założyła, bo pewnie niewygodne. Lubię raczej delikatną biżuterię, ale czasami szaleję z czymś większym, błyszczącym, bardziej kolorowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Tak to prawda, pogoda zmienną jest, i jak Ty czekam na słonko;))
    Inspiracje cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  66. Super zdjecia! Kocham bizuterie, swietny masz blog.

    www.verasawicki.com

    OdpowiedzUsuń
  67. summer jewels!! wow love them!

    Btw do check out my new post
    stay in touch
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  68. Biżuterię uwielbiam, ale oglądać :) Sama podchodzę do noszenia biżuterii bardzo sceptycznie, preferuję minimalizm w tej kwestii!

    OdpowiedzUsuń
  69. great job! I so love this post.





    xoxo;
    Glitter DailyBeauty Blog


    Like GD on Facebook
    Follow GD on Bloglovin
    Follow GD on Instagram

    OdpowiedzUsuń
  70. Wspaniała dawka piękna :))) Co do pogody to tradycyjnie przysłowia się sprawdzają ,,kwiecień plecień ......'', a ,, w marcu jak w garncu ''haaa, pózniej będzie już tylko lepiej :)

    Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
  71. właśnie boleśnie przypomniałaś mi o tym, że czeka na mnie biżuteria, którą chciałam kupić od dłuższego czasu, ale ze względów finansowych odsuwałam ją w czasie.
    kurczeeeeee, teraz mnie zachęciłaś do obwieszania się :D

    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  72. Ile fantastycznych ozdób. Zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Uwielbiam te pierścionki do połowy palca, niestety to nie na moje łapki, ale u innych zawsze wygląda to świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  74. lovely
    http://noveltyeye.blogspot.co.uk
    xx

    OdpowiedzUsuń
  75. Ależ cudowności! Aż mam ochotę porzucić mój minimalizm! Na co dzień nie mogę się obwieszać, ale to tak pięknie wygląda… <3

    OdpowiedzUsuń