wtorek, 22 kwietnia 2014

Oversized sunnies

Nie jest tajemnicą że kocham okulary słoneczne , uwielbiam je nosić i zawsze traktuję jak element swojej stylizacji , są dla mnie dodatkiem równie ważnym co buty czy torebka
do ich noszenia wcale nie jest mi potrzebne słońce więc bawią mnie ludzie nieogarniający  tematu , podchodzący do okularów słonecznych jak do parasola w deszczowy dzień
najmocniejszy komentarz który kiedyś usłyszałam brzmiał "okulary ? przecież nie ma lata "  już pomijam że mimo że zimowy był to całkiem słoneczny dzień lol



co do modeli wiadomo w jednych jest mi lepiej , w innych gorzej ale w zasadzie zawsze odnajduję się w tych "oversize'owych" <3 
pamiętam że jako mała dziewczynka trafiłam kiedyś na  film "Polowanie na muchy" , oczywiście nic z niego wtedy nie rozumiałam ale jak zahipnotyzowana patrzyłam na Małgorzatę Braunek w ogromnych "muchach" , wyglądała zachwycająco i to chyba właśnie wtedy pokochałam ogromniaste okulary na zabój


zapraszam na okularowe love w rozmiarze  XXL :)






72 komentarze:

  1. Uwielbiam okulary w rozmiarze XXL ale Tobie one zdecydowanie bardziej pasują kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. też uwielbiam okulary i nosze je zarówno latem jak i zima :) a te w rozmiarze XXL sa najlepsze!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie modele są boskie, ale te Twoje chyba najbardziej mi się podobają...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też uwielbiam okulary xxl, szczególnie te z 3 zdjęcia przypadlly mi do gustu!!

    OdpowiedzUsuń
  5. takie okulary świetnie podkreślają stylizację!bardzo lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh ja jestem wielką miłośniczką okularów w rozmiarze xxl ! Twoje są świetne !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie okulary to coś dla mnie. Też noszę je często gdy nie ma słońca :)
    Ale dla mnie jest za jasno! Jestem wampirem?

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam okulary słoneczne i podobnie jak Ty, Daggi, traktuje je jako element stylizacji. Nosze je non-stop. Bardzo podobają mi się te ogromne ale na pięknej smukłej twarzy, sama muszę wybrać coś pomiędzy. Tobie jest pięknie w takich wielkich.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam okulary ,zwlaszcza te wielkie i w ciekawych oprawkach
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/04/miranda-kerr-style.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam okulary! :) <33 Najlepiej takie co to by zakryły pół mojej twarzy :P hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post! Jak najbardziej jestem miłośniczką okularów!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I love oversized sun glasses :D

    http://yurizastr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne inspiracje, uwielbiam duże okulary<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Love the eyewear post, wszystkie sa swietne!

    www.verasawicki.com

    OdpowiedzUsuń
  15. swiete slowa podpisuje sie pod nimi recami i nogami - zakutosc glowy niektórych przeraża hahah- ja uwielbiam chowac sie za wielkimi "denkami" czuje sie wtedy mniej widoczna bezpieczniejsza . Jimmy Choo Mindy - boskie i wlasnie takie okragłe sa idealne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje ukochane Mindy <3 to była miłość od pierwszego wejrzenia :D

      Usuń
  16. I guess it's true what they say: the bigger the better! we have a giveaway on our blog, don't forget to check it out!! :)



    Saci
    ChocolateFashionCoffee
    ChocolateFashionCoffee Facebook Page
    ChocolateFashionCoffee INSTAGRAM!!! 

    OdpowiedzUsuń
  17. O! Mega!<3
    Pozdrawiam :*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Tez lubię okulary, często nosze, teraz to już będzie konieczny element stylizacji, podobają mi się te ze zdjęcia nr.4, może dlatego, że nosze podobne...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  19. tez kocham okulary, kazdy fason, kolor i ksztalt;-). Moge je nosic na okraglo, czy lato czy zima.

    OdpowiedzUsuń
  20. Okulary fajna sprawa. Ale tylko przeciwsłoneczne, swoje własne, które muszę nosić na co dzień są moją zmorą.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ech, ludzie tak już mają, że zawsze muszą się do czegoś przyczepić ;-) a oczy chronić trzeba cały rok, nie mówiąc już o tym, że przy okazji okulary są świetnym wykończeniem Twoich stylówek <3 Ja rzadko noszę, bo mało które fasony mi pasują (kurduplowaty kinol, wszystko z niego zjeżdża), ale inspirkami "much" się zachwycam! Szczególnie przedostatnią, z Królową :*** Buziakiiiii :*** !

    OdpowiedzUsuń
  22. ładne :) mi niestety żadne nie pasują :(

    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne!
    uwielbiam ogromne okulary! :)
    nie tylko w lato :) :) :) !!

    OdpowiedzUsuń
  24. No superaszcze są tylko właśnie mi te nie pasują :( Ale jest taki jeden model okularów, który uwielbiam i mam już upatrzone 3 pary w różnej kolorystyce i ten mogę nosić nagminnie :D
    "okulary? przecież nie ma lata" uwielbiam <3 ach, jak smutno byłoby bez takich osób!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio właśnie kupiłam sobie z Diora :) skubane duże są ;) ale myślę,że każda z nas powinna takie mieć w swoim zestawie ~~Dziś własnie przyszła na nie ochota :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoja fotka MEGA!!!!!! Też uwielbiam takie wielkie okulary i noszę chociaż sama widzę, że nieraz wyglądam nieco komicznie ale CO TAM!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też mam jedną parę wielkich okularów. Bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  28. Te pierwsze takie kanciaste są fajne :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Te od chanel są świetne! Ja niestety nie wyglądam dobrze w okularach w rozmiarze XL :/ / dearpopinjay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam takie okularki <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. oj, tak, i ja okulary słoneczne traktuję jak najwierniejsze przyjaciółki, zresztą używam ich cały rok na okrągło, a ponieważ mam buzię pyzatą, okrągłą, 90% mojej kolekcji to właśnie takie ogromniaste bestie, czym większe tym mi w nich lepiej :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  32. wybór okularów mega :-D Pamiętam ,że jesteś fanka takich dużych okularów :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam wielie okulary a im dziwniejsze tym fajniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  34. oj tak, wielkie okulary to doskonały wybór, w szczególności kiedy chcesz zakryć pół twarzy. ;)
    a poważnie - piękny i stylowy element garderoby - Ty wspaniale w takich wyglądasz!

    całuski ;*****
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  35. sama mam takie wielkie muchy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zaścianek na maxa, bo przecież okulary tnosi się tylko przy 40 stopniowym upale :P hehehe wszystkie są boskie, a mi tak ciężko dobrać okulary, że w życiu miałam tylko ze 3 pary :P hehe wrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  37. wszystkie okulary są piękne, im większe tym lepsze, mam chyba z 30 par, poważnie, a ciągle mi mało i kupuje coraz to więcej :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Powiem Ci szczerze ,że mam trochę takich xxl , kiedyś byłam w nich zakochana i nadal chyba jestem , muszę je przeprosić :-) A TY jak zwykle zachwycasz !!<3

    OdpowiedzUsuń
  39. OKULARY IDEALNE, O TAK!
    ♥ ♥ ♥
    całusy z Gdyni:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  40. wspaniałe inspiracje. ja też bardzo lubię okulary, uważam, że są świetnym dodatkiem do każdej stylizacji. nie lubię nosić biżuterii dlatego okularu są świetnym dopełnieniem. tylko często mam problem z dobraniem odpowiednich do mojej twarzy :)
    pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Małgorzatę Braunek w tych okularach też pamiętam:))
    Lubię takie duże, ale mnie - posiadaczce małej twarzy nie jest w nich za dobrze, a żałuję...

    OdpowiedzUsuń
  42. ale one duże! :D
    nie wiem czy odważyłabym się takie założyc :)
    http://takpoprostuno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Oj tak też uwielbiam okulary <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja aż takiej słabości do okularów nie mam, lubię patrzeć na takie zdjęcia ale okularów za wiele się u mnie nie znajdzie, rzadko też je zakładam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja "muchy" pokochalam kiedy zobaczyłam zdjęcia mojej babci z Grecji z '86... Za każdym razem gdy zakładam któreś ze swojej kolekcji, mam nadzieje że wyglądam tak rewelacyjnie, jak ona ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. ja w okularach chodzę cały rok, bo oczy mi non stop łzawią i zapomnienie okularów grozi rozmazaniem się makijażu i porutą na mieście ;)
    i też lubię duże modele ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Im większe tym lepsze. Moje olbrzymy rozgniotłam tyłkiem...

    OdpowiedzUsuń
  48. mega są takie ogromne okulary :)))) a Tobie w nich bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. KOCHAM duże okulary!to jedyny gadżet w którym mój nos nie wygląda jak gruszka haha :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Love the glamorous look of oversized sunglasses!:)
    xo Olivia

    OdpowiedzUsuń
  51. O tak, okulary są genialne, a duże to już totalnie cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Kolekcja super i ja uwielbiam te ogromne, w nich czuję się najlepiej )

    OdpowiedzUsuń
  53. dobrze ze nie wyrzuciłam swoich starych modeli okularow:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne inspiracje! Kiedyś mama mi takie kupiła to dzięki temu w szkole mówili na mnie mucha i dlatego jakoś nie mogę do tej pory się przełamać :D

    OdpowiedzUsuń
  55. love your blog! Would you like to be featured on my website for free? If you're interested click here
    Hope to hear soon from you!
    Mary

    OdpowiedzUsuń
  56. Również uwielbiam okulary! Podobają mi się prawie wszystkie modele, które dane jest mi zobaczyć ;p

    OdpowiedzUsuń
  57. ciekawe jesteśmy jakbyśmy wyglądały w takich okularach :) Ty wyglądasz genialnie <3 Tobie we wszystkim ładnie :***

    OdpowiedzUsuń