niedziela, 27 kwietnia 2014

Posh rebel

"Ain't Lautrent without Yves" ...so true 

mówi się że Coco Chanel uwolniła kobiety ale to Yves Saint Laurent dał im władzę
wraz z Jego odejściem nie ma co kryć skończyła się pewna epoka

a tak przy okazji , kto czeka równie niecierpliwie jak ja na premierę biograficznego filmu o YSL ?

...co do samego  looku heh no cóż znowu przeszłam na ciemną stronę mocy ;)





Stylizacja: Posh rebel
photos be Em Es


Tee : here
leather skirt : Rssodisera
biker jacket : here
heels : &Other Stories
bracelets : Malvaretki
shades : no name

77 komentarzy:

  1. Jest moc!!! Jestes niesamowicie stylowa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty co nie założysz, wyglądasz niesamowicie <3 Uwielbiam!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eeee uwierz różnie to bywa haha :*

      Usuń
  3. te szwy na spódnicy dają jej tyle pazura- dla mnie mozesz pozostac po tej ciemnej stronie Wenus <3

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana piękna sesja!! :)) wyglądasz świetnie :)) buziaki, live-style20

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale z Ciebie dżaga na tych zdjęciach! Uwielbiam! :*

    A, i oczywiście, że czekam na film!

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny look ,i te nogiiiii :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/04/lotos.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze zdjęcie jest najlepsze ! miejsce wybrałaś świetne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódnica jest świetna i mając takie nogi grzechem byłoby takiej nie nosić! Top bardzo mi się podoba! Co do filmu to czekam z niecierpliwością...

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super seksowny zestaw i boskie nogi
    Pozdrawiam, Patricia

    OdpowiedzUsuń
  10. bożeeee, Twoje nogi :D brak mi słów jak na nie patrzę :D też czekam na film, może nie z wielką niecierpliwością ale mimo wszystko chętnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. all black outfits never goes out of style <3 great choice
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojjj, nie ma to jak mroczna strona, szczególnie w Twoim wydaniu <3 Uwielbiam połączenie matu bawełnianej koszulki z błyskiem skóry na spódniczce! I jakie ma ona fajne wykończenie, te szwy z boku łamią konwencję klasycznej czarnej spódniczki. Megaaaa :**** !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie ukradnę Ci nogi :) <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ja z niecierpliwością czekam na ten film!!! a Sesja jest CUDOWNA!! Jak ja Ci zazdroszczę tych zdjęć!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nooooo TY potrafisz wpędzić w kompleksy! :-)
    Uwielbiam ten look!!!!! I Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie,kocham czerń :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. A tym razem mi jakiejś kropki nad "i" brakuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem ! o koronie zapomniałam :P

      Usuń
    2. moze czegos na rekach jednak- tak jak mi haha jak nie nawalisz tak nie będzie dobrze hahaha :)

      Usuń
    3. ja jak zawsze wychodzę z założenia że mniej znaczy więcej ;)

      Usuń
  18. Takiej zgrabnej dziewczynie jak Ty nic więcej nie trzeba! To Ty jesteś ozdobą ubrań, a nie odwrotnie!
    Prosty, seksi zestaw! Ale ma pazura!:D

    OdpowiedzUsuń
  19. powiem krótko, acz treściwie - genialnie
    co do biografii, uwielbiam książkowe wersje, jakoś tak mam, że kiedy czytam opowieść o życiu "X" wtedy potrafię zupełnie zapomnieć o bożym świecie
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudnie wyglądasz a buty...marzenie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna jesteś nawet po tej ciemnej stronie ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia! Wyglądasz mega...apetycznie(?) może być :) podoba mi się baaardzo! Dopisuję się do obserwatorów i pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  23. nogi do samej szyi, aj oddaj trochę:D bardzo mi sie tu podobasz, sexy i zmysłowo, ale w sumie klasycznie przez tą czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurczę, dziewczyno masz boskie fotki! I te nogi... na modelkę idź :D
    Pięknie wyglądasz :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjnie !!! Jak zawsze zresztą...

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz.
    Spódniczka w sam raz dla Ciebie i Twoich dłuuugich nóg.

    OdpowiedzUsuń
  27. Strasznie podoba mi sie Twoja figura :) Moge wiedziec ile masz wzrostu? wygladasz na dosc wysoka osobe obstawiam cos ok 170-180cm. W tym zestawie wygladasz nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trafiony zatopiony :D 176 ;) dziękuję :*

      Usuń
    2. Mam oko :D Ja z kolei mam 180cm :)

      Usuń
  28. Jesteś laska nie z tej ziemi ! ;))
    buty, spódnica, bluzka wszystko idealne!

    OdpowiedzUsuń
  29. wow wyglądasz genialnie ! Cudowna figura, wspaniałe zdjęcia - CUDO <3

    OdpowiedzUsuń
  30. No taką to ja Cię kocham po prostu wrrr :) Wogle to jesteś taka ,że łooł :-* A Coco no tak to była rewolucja modowa i czekam na film , nawet nie wiedziałam ,że ma być :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Kochana <3 :*** film ma być o YSL , znaczy ja przynajmniej na ten czekam :P

      http://www.filmweb.pl/film/Yves+Saint+Laurent-2014-680572

      Usuń
    2. no ja wiem ,że YSL :D Bo o Coco już były :-******

      Usuń
  31. jak zwykle onieśmielasz figurą <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. bajka :)) uwielbiam Twoje zestawy i zdjęcia i Ciebie całą :))

    OdpowiedzUsuń
  33. BOSKA jak zawsze :) i miejscoweczka jami jami :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Będę nudna z moim komentarzem, bo piszę go prawie co post, ale wyglądasz jak zwykle świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja! Ja czekam niecierpliwie… Szczególnie po przeczytaniu kilku materiałów o tym filmie i aktorze. Myślę, że to będzie coś wielkiego <3
    A Ty jak zawsze boska!

    OdpowiedzUsuń
  36. kochana!! cudownie!! super laska!

    pozdrawiam:* i życzę wspaniałej majówki
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajna ta ciemna strona mocy :)

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. WOW! Dagi, świetnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Nic dodać, nic ująć - genialnie!

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow, wonderful look. Love the shoes.

    Ryli :)
    PearlofmyEye.com <--- GIVEAWAY on NOW!

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz przepiękne włosy :) Pozdrawiam :):*

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow! Jestem zachwycona sposobem Twojego pisania! A zdjęcia c u d n e!
    Zapraszam
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a na pewno się odwdzięcze ; ) .

    OdpowiedzUsuń
  43. Buty są genialne!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Wyglądasz naprawdę fantastycznie! Ta spódniczka i buty - rewelacja! ; )

    OdpowiedzUsuń
  45. omg!
    na Twój widok zawsze zaniemówię z zachwytu!
    wyglądasz cudownie!
    i te nogi do nieba!
    bosko!

    całusyyyyyy! ;****
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja rowniez czekam niecierpliwie na ten film ! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciągle zachwyca mnie Twój styl, jestem na tak xd

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna koszulka, ciemna strona zdecydowanie Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Czekam na film o YLS, jestem go bardzo ciekawa :)
    świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudnie!!! Nie mam innego słowa...

    OdpowiedzUsuń
  51. co za stylizacja, co za nogi, co za kobieta - WOW <3

    OdpowiedzUsuń