wtorek, 8 kwietnia 2014

time 4 shopping ;)

tytuł dzisiejszej notki nieco przewrotny ...będzie o zakupach ( niekoniecznie tylko tych modowych )  ale i jak zazwyczaj u mnie pojawi się garść fashionowych inspiracji
tym razem na warsztat wzięłam torebki , z naciskiem na modele niekonwencjonalne , zabawne i przewrotne , czasem nawet zaskakujące
  ostatnio sporo takich pojawiło się na horyzoncie


 zanim jednak przejdę do inspirek chciałam napisać kilka słów o miejscu dzięki któremu nasze zakupy internetowe mogą stać się o wiele przyjemniejsze ...no bo czy lubicie na przykład  przepłacać ? wątpię !

może części z Was strona  PromoSzop   jest już znana , ja powiem szczerze , jako urodzona gapa :D  zetknęłam się z nią po raz pierwszy całkiem niedawno , ale już wiem że na pewno nie raz z niej skorzystam


 PromoSzop   to serwis oferujący darmowe kody rabatowe do sporej ilości sklepów
...uwierzcie mi ich lista jest imponująca , że wymienię tylko Answear  , Mohito , DeeZee , Zalando czy Mosguito ,  to zaledwie kilka sklepów należących do kategorii Odzież i Akcesoria , a oczywiście na niej oferta się nie kończy , możemy również skorzystać z takich kategorii jak Uroda , Dla dzieci ,
Podróże i Wakacje , Motoryzacja i wiele innych

  przyznam że kupując internetowo zdarzyło mi się kilkukrotnie używać kodów rabatowych , jednak zazwyczaj wyszukiwałam je  przez google z lepszym lub gorszym efektem hehe no i na pewno zajmowało mi to troszkę czasu ,  a tu proszę takie udogodnienie
wchodzimy w jedno miejsce w którym wszystko mamy dosłownie podane na tacy , jasno i przejrzyście

poza kodami rabatowymi serwis PromoSzop zawiera wiele innych cennych informacji , chociażby o najnowszych ofertach promocyjnych czy przecenach w sklepach , drogeriach , a nawet restauracjach

 nie ma wręcz możliwości żeby każdy nie znalazł w tym miejscu czegoś dla siebie ,  zresztą sami się o tym przekonajcie ...i swoje następne zakupy zróbcie już z rabatem !




a teraz obiecana wcześniej zabawa torebką ;)
lubicie tego typu modowe puszczanie oka czy raczej stawiacie na klasykę ?
 



73 komentarze:

  1. Hehe super :) Oooooo a o tej stronce nic nie wiedziałam też :P Co do torebek to futrzak i kaseta słodkie :D buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  2. ha to największy i najlepszy zbiór mega torebek ever <3 z propmoshop na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne sa <3 w formie kasulki loubutina boska<3
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/04/pastele-rzadza.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też ta kapsułka powaliła <3 ! nie powiem nosiłabym :P

      Usuń
  4. ale fajne cudeńka!! ; ]

    buziole!! ;**

    live-style20

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zwariowane torebki:):) Ostatnio natknęłam się w jednej z sieciówek na taką w kształcie zegara ściennego jest boska! Chyba po nią wrócę;) A o tej stronce słyszałam ale jeszcze nie miałam okazji skorzystać;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poza futrzakiem i kartą z talii (o tych już wiadomo) bardzo podobają mi się te, imitujące buteleczki perfum Chanel, a spódnica będą ich tłem jeszcze bardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje! :) A strona z kodami faktycznie przydatna - podobnie jak Ty wcześniej zawsze googlałam kody, a tu takie udogodnienie ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. wole klasykę, a te z moshino zabieralabym na frytki do Maca ;)))

    www.aliceFashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Love for the can bag! So gorgeous!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebki są niesamowicie ciekawe...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana - dzięki za namiary na stronkę, mam już w zakładkach. :]]
    A co się tyczy nietypowych torebek, to uwielbiam <3
    Chanel w kształcie flakonika perfum - naj(!) :))

    OdpowiedzUsuń
  12. niektóre torebki to mocno pokręcone ale niektóre z nich chętnie miałabym w szafie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej Daggi:)
    Ależ te torebeczki odjazdowe! U mnie w szafie same nudy, jak takie cudeńka widzę!
    Buziaki ciepłe:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie bym przygarnęła:)
    Pozdrawiam :*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Clutches are so in right now. It's like the crazier the better!

    OdpowiedzUsuń
  16. O jakie genialne torebeczki ! Chcę wszystkie !

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie są przesłodkie, o rany :D Prawdziwe cacka! Mnie najbardziej uwiódł chyba ten mini telefonik z drugiego zdjęcia, jest cudny :D A o tej stronce nie wiedziałam, ale zapisuję adres, rabatów nigdy za wiele hihi :D Buziakiiii! :******

    OdpowiedzUsuń
  18. Boskie torebeczki, a te Chanelki to już w ogóle szał :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Such fun, girly arm candy---the original arm candy! Adoring your style! & Looking forward to your future posts! ;D

    <3 Carsla
    Founder & CEO of Connect-the-Cloths
    www.connect-the-cloths.com
    http://blogspotter.co/connect-the-cloths/
    A stylist, foodie, & writer's blog in development.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli chodzi o torebki, to często stawiam na klasykę, ale niektóre z tych propozycji mi się podobają np. w kształcie perfum Chanel <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Niektóre torebki odjazdowe, nie wiem czy zdecydowałabym się na kupno :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Torebka w kształcie perfum od Chanel jest boska <3

    OdpowiedzUsuń
  23. zwariowane torebki to jest to! bo świetne dodatki to świetny look <3 rogalik kocham najbardziej! a i innymi nie pogardzę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. odjechane torebki dla odjechanych (pozytywnie) dziewczat;-). Jedynie wycieraczka chanel przydalaby mi sie pod drzwiami;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha dokładnie ostatniej Chanel jako torby też bym nie "uniosła" ;)

      Usuń
  25. Torebki świetne, Coco Noir, cudna:):)

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoje inspirki po prostu powalają ! ;)*

    OdpowiedzUsuń
  27. nie wiedziałam wcześniej o tej stronie, jakie piekne torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla mnie najlepsze Chanel, oprócz... ostatniej:)
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  29. raczej wolę klasyczne modele i najlepiej czarne lub beżowe bo pasują do wszystkiego. Ale te które pokazałaś są kosmiczne niektóre:D ten rogalik i torebka z maka, uśmiałam się :P

    OdpowiedzUsuń
  30. zachwycam się i przeglądam po raz kolejny!!!!!
    idealny zbiór inspiracji torebkowych - DZIĘKUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow! Pomysły na torebki faktycznie mogą być zaskakujące! ♥ Pozdrawiam Kochana! http://knownaswildcat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. pierwsza telefon stacjonarny moschino są czadowe, absolutnie moje faworytki <3 ja to chyba też jestem sto lat za murzynami, bo o tym serwisie z darmowymi kodami rabatowymi też dowiedziałam się całkiem niedawno hehe ;) Także nie jesteś sama :)

    OdpowiedzUsuń
  33. niby ze mnie kobitka lubiąca odstawać od normy, ale tak naprawdę w kwestii tych całkiem odjechanych torebek nie umiałabym aż tak zaszaleć.
    w ciemno przygarnęłabym tę w ciemnym bordo/fiolecie i tę we wściekłym, neonowym odcieniu bzu,
    całuski :)

    OdpowiedzUsuń
  34. a ostatnio zastanawiałam się nad zakupem w kształcie perfum w aldo:) niektóre są genialne <3!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wycieraczka wymiata:D
    Modowemu puszczaniu oka mówię wielkie TAK! Bo moda i ciuchy, to dla mnie zabawa:)
    Zajrzę na tę stronkę....może rabat do Mohito upoluję;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowna magia torebeczek! O tak

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie zabawne torebeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne te torebki - o ile ciuchy wolę klasyczne, to już przy torebkach i butach lubię trochę zaszaleć.

    OdpowiedzUsuń
  39. 3/4 z tych torebek mogłabym przygarnąć<3:)
    a już najbardziej różowego futrzaka i samochodzik:D

    OdpowiedzUsuń
  40. :) cuda i cudaki, ale wszytskie widziałabym u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Torebki są niesamowite, mnie urzekła kaseta - jest naj:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kiedyś słyszałam o tym portalu, dzięki , że mi o nim przypomniałaś!
    Torebki są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  43. Such great bags, lovely post. Thanks for sharing!

    -Alina
    TransparentDimensions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Same cudeńka <3
    Co do tych rabatów, to zawsze zastanawiałam się czy to serio działa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. działa , działa , tylko tak jak pisałam ja do tej pory wyszukiwałam ich przez google , a czasem nawet o tym zapominałam buch buch kupowałam i już , teraz ze stronką już na pewno nie przeoczę :P

      Usuń
  45. Ahh there are so many bags I really want to purchase!!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. za te wszystkie chanelki i moschino oddałabym jakiś organ <3 kocham wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie no Daggi miszcz inspiracji, to nie podlega dyskusji :-) Wszystkie torebki mega oldschoolowe !!!
    Co do sklepów internetowych nigdy nie korzystałam ale może w koncu zaczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. bardzo oryginale te torebki pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Kilka z nich widziałam już wcześniej i oczywiście reakcja była jedna WOW!!!Super wybór!Uwielbiam takie wariacje modowe.

    OdpowiedzUsuń
  50. Torebeczka w kształcie kuli ziemskiej - cacko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  51. wszystkie mega ale ostatnia powala :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. uwielbiam takie szalone torebki <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja również jestem wielką fanką szalonych torebek! Najlepsze są te od Chanel, Charlotte Olympii i Lulu Guinness! Cuda! <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Najbardziej podobaja mi sie te od Chanel i od Prady, ktorych akurat nie umiescilas w poscie, ale sa na officjalnej stronie, sprawdz sobie bo sa rownie ciekawe i swietne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń