poniedziałek, 5 maja 2014

Ain't no high heels high enough...

...jak powiedział jeden z Mistrzów gatunku Christian Louboutin
100% racji , koniec tematu :)

co tu kryć , dla mnie szpilka zaczyna się od 11cm w górę , nie jestem fanką "niezdecydowanej" wysokości :P
w dzisiejszym looku to właśnie szpilki występują w roli głównej 
w końcu to nie byle jakie szpilki , a leopardowe gladiatorki
 dla mniej odważnych dostępne również w wersji kobaltowej

reszta sylwetki utrzymana w prostej czerni , nic skomplikowanego ale to właśnie w tym duecie tak "mocne" buty pasują mi najbardziej 

btw w końcu zrobiłam ostre cięcie włosów <3 ! 



Stylizacja: Ain't no high heels high enough...
photo by Em Es

heels : here
Tee : H&M
leather leggings : Les Chiffoniers
necklace : diy 


a teraz zapraszam Was jeszcze na mój subiektywny wybór rzeczy które mnie zainteresowały w sklepie z którego pochodzą dzisiejsze szpilki



1 i 3 zabawne kostiumy wakacyjnie równie świetne w roli topów > KLIK  , KLIK

2 cekinowy T shirt mam nawet na niego już pewien pomysł > KLIK

 4 i 6 sandałki z dzisiejszej stylówy > KLIK , KLIK

5 kolejne szpilki z leopardowym wykończeniem > KLIK

7 solejka , na stronce dostępna w wielu odcieniach , mnie najbardziej podoba się w tym ;) > KLIK

8 szorty origami tym razem w mocnym princie > KLIK

9 kombinezon , ja wybrałam go w kobalcie ale na stronce również klasyczna czerń > KLIK


91 komentarzy:

  1. KOCHANA JESTES NIESAMOWITA!!! ZAWSZE BEZBŁĘDNA

    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty nawet ładne;) Świetnie wyglądasz;)

      Usuń
  2. Loooove your shoes dear!!!!!!!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo!! Buty są nieziemskie! Ty zresztą też;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szpilki masz wspaniałe sama bym takie z miłą chęcią przygarnęła <3 wyglądasz powalająco i masz wspaniałe włosy ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. taaaaakie nogi do taaaakich szpilek... no Tobie to już jest za dobrze =]

    buty cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. fenomenalnie! i co tu kryć, buty są rewelacyjne, cały look ma klasę mimo nieskomplikowanych składowych <3 bardzo mi się podoba! szpilki zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  7. szpile super, świetnie wyglądasz, w czarnym bardzo ci do twarzy. klasa

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również wolę zdecydowane wysokości. Dopiero w takich butach wygląda się naprawdę kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojjjj kochana!!!! Uwielbiam Ciebie w takim właśnie wydaniu....
    Jesteś PIĘKNA!
    A to cięcie jak najbardziej na plus wyglądasz jak ,,milion dolarów" ale to już chyba norma u Ciebie hahahhaha

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też nie lubię szpilek z obcasem "niewyraźnym" ;) albo wysokie albo żadne ;) a jak nie są wysokie, to nie nazywam ich szpilkami ;P
    fajne te Twoje, dodane do stylizacji całej utrzymanej w czerni bardzo fajnie ją "robią" - i to jej wystarcza całkowicie, innych dodatków już nie trzeba :)
    w tych włosach też Ci bardzo ładnie :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne szpilki. Piękna fryzura!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz czadowo Kochana <3 Ach jakbym chciała chodzić tylko w wysokich szpilkach :) Ale strasznie szybko męczą mi się nogi, i poza tym, w zbyt wysokich nie mogę, bo jestem wyższa wtedy od Mojego :p hehe i bardzo się buntuje :P buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  13. Och!! Jest niesamowicie!! Kobaltowe również mi się podobają, jednak te gniotą system! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam słabość do baaardzo wysokich obcasów :)
    Twoje są przepiękne! Wygodne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz że ku mojemu zaskoczeniu są nawet bardzo wygodne , nie przeszły jeszcze co prawda żadnej próby ogniowej typu całonocna impreza :D ale mały spacer po polskich chodnikach zaliczony :P

      Usuń
  15. Prześlicznne buty. I cięcie włosów bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie ma co pisać... po raz kolejny bardzo mi się podoba!!! a buciki są piękne!!! marzą mi się takie tylko ja chcę klasyczną czerń i mimo wysokości chcę żeby były wygodne.. mam nadzieję że w tym roku dokonam zakupu z którego będę bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. podpisuje sie rekami nogami pod twoimi słowami. Jest pieknie gdy mega szpilka gra pierwsze skrzypce - dajcie kobiecie właściwą parę szpilek a zawojuje nimi świat i Ty to robisz <3

    OdpowiedzUsuń
  18. your pictures always perfect!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana szpilki są dla Ciebie stworzone :) Zawsze perfekcyjnie w nich się prezentujesz! Obłędne zdjęcia Daggi :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna, smukła jak zwykle wyglądasz uroczo. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  21. No szpilki są super! Jeszcze w moim ulubionym wzorze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. OOO też lubię szpilki, lecz niestety mi zostaje już tylko obcas niezdecydowany, ale jak to mówią dobry rydz niż nic hahha :)))

    Wyglądasz zjawiskowo ! :* No i szpilki są cudne :)
    Pozdrawiam serdecznie Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana Beatko :* ...zdrowie najważniejsze ! :)

      Usuń
  23. PIĘKNIE!!!!!! Prostota jest siłą :)) cudowny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  24. bosko:) piękna jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też niższych szpilek nie ubieram ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Szpilki Twoje są cudowne, ja lecę w dół coraz bardziej, często szpilki i wysokie obcasy zamieniam na wygodne, niskie....pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wyglądasz! ;)) meeega szpilunie :**

    buziaczki, live-style20

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz zjawiskowo w tej genialnej stylizacji!

    Pozdrawiam,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne szpile!!!,całość idealna!!Pięknie :)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)
    ___________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Szpileczki są rewelacyjne, a Ty jak zwykle wyglądasz olśniewająco <3 Nowa fryzurka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  31. Buty są niesamowite i "robią" całą stylizacje!Powiem Ci, że to ostre cięcie wyszło Twoim włosom na dobre, bo wyglądają na grubsze i bardzo zdrowe! Sama też podcinam końcówki na prosto, ale do takiego efektu jeszcze mi daleko...

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Swietny zestaw, buty są rewelacyjne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. przyjemny zestaw :) no i twoje nooogi <3

    OdpowiedzUsuń
  34. ajć!! te buciki są cudowne!!! Uwielbiam panterke :) , włoski śliczne- też coraz częściej zastanawiam się nad większym ścięciem!!! Wyglądasz OBŁĘDNIE <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Oczywiście świetnie wyglądasz :) ja podziwiam Was za te wysokie szpilki :) rzeczy, które pokazujesz są fajne ale najbardziej to spódnica plisowana mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Noooo..., i to są szpilki:)
    Ja jednak chyba już zostanę w tych niezdecydowanych, u mnie 11 cm to max:(
    Wyglądasz nadzwyczajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Swietna stylowka, wygladasz drapieznie ;) w pozytywnym znaczeniu tego slowa oczywiscie ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wygladasz świetnie, pieknie podkreslone nogi i te piękne buty <3 panterka zawsze w modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. wow co za buty <3 na stópkach fantastycznej modelki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. buty jak u kruelli od dalmatyńczyków :P piękna jesteś po prostu :) czarna klasyka najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudownie:)Niby "tylko" czerń ,ale akcent w postaci szpilek robi wszystko:)Boskie są:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Biorę ci całą, tu i teraz :) Bomba :) I fotki genialne jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  43. OOooo tak, absolutnie grają pierwsze skrzypce, a o to przecież chodziło :) Boskie są te szpileczki, też ubóstwiam ponad wszystko te ok 11 cm :P hehe

    OdpowiedzUsuń
  44. Gwiazdeczka moja, cudna jak zawsze :-))
    <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Very nice look, I'm crazy about your heels!

    OdpowiedzUsuń
  46. wow I just love your blog! You have an amazing style

    xx

    OdpowiedzUsuń
  47. Dagusiu nasza Kochana - REWELACJA !!!! <3 świetne butki <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja niestety zawsze miałąm problem bo chłop niski co i buty były niskie ale teraz niedawno sobie zafundowałam szpilkę oo :-) Kochana wyglądasz za dobrze tak jak Dżasta napisała , szpilki , długie nogi he? Niesprawiedliwe ! Całuję <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Kiedy jestem na Twoim blogu zawsze kojarzysz mi się z profesjonalnością i perfekcyjnością :) Tak jest i tym razem :) Super wyglądasz !! Oczy masz fantastyczne :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Buty są wspaniałe ! Czekam na zestaw z kobaltowym kombinezonem - kocham kobalt :D

    OdpowiedzUsuń
  51. piękne masz te szpilki. idealne dla Ciebie!!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. te szpilki są idealne dla ciebie, no no! <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. O rany! Szpile naprawdę ekstra! Jeszcze te kobaltowe mi się podobają:)
    Ja najwyższe jakie nosiłam, to jedyne 9 cm;))

    OdpowiedzUsuń
  54. Prosto, z klasą, a przepiękne szpile dodają całości niesamowitego pazura <3 Uwielbiaaaaam!!! I Twoje włosy również wielbię, pięknie Ci w takiej długości! :* Ja w tym roku ambitnie założyłam sobie, że nauczę się chodzić na szpilkach, choćby tych o "niezdecydowanej" wysokości ;-) ale póki co odwlekam ropzoczęcie nauki jak tylko mogę heh :D

    Buziaki ogromne ślę :*** !

    OdpowiedzUsuń
  55. W takim zestawie wyglądasz niesamowice, są dla Ciebie stworzone ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Te buty są stworzone dla Ciebie. Wyglądasz obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  57. PIĘKNA !!!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  58. Amazing ideas! I love it:)

    theprintedsea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. jesteś niesamowita, Twoje stylizacje są moimi ulubionymi w całej blogosferze, i tak jak do Ciebie zaglądam, wiem w ciemno, że znajdę tu moje klimaty, nawet i dzisiaj , chociaż panterkowe printy nie są moimi faworytami
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  60. Those heels look gorgeous on you!

    http://venus-fleurs.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  61. mimo ze osobiscie rzadko kiedy nosze szpilki, bo mam 178cm wzrostu bez nich, to totalnie sie z toba zgadzam :) te "niezdecydowane wysokosci" nie wygladaja nawet ladnie :P

    Ania, http://taffydream.net/blog/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam 176 cm ale noszę nawet +18 :P

      Usuń
  62. Ja właśnie najbardziej lubię czarny zwyczajny look, urozmaicić go czymś szalonym, odjazdowym i odważnym! Dla mnie wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  63. Odpowiedzi
    1. a dziękuję , to zwykły HMowy T shirt z Basic'a ;)

      Usuń
  64. Dobra, te sandały pozamiatały wszystko! :D

    OdpowiedzUsuń
  65. zarąbiste są te sandały !

    OdpowiedzUsuń
  66. wyglądasz po prostu znakomicie :-D

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękne buty a ile ma szpilka? nie wygląda na więcej niż 10cm, popraw mnie jak się myle ;) Dla mnie również szpilka nie może mieć mniej niż 10cm bo to już nie są szpilki... oj kocham wysokie butki... tylko moglabym miec mniej o jakies 5 cm wzrostu ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma 11 cm ale to już absolutne minimum i ubolewam że nie ciut więcej :P

      Usuń
  68. love how you paired this look! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  69. jestem tutaj pierwszy raz i kupuję Twój styl :)
    ładna i zgrabna dziewczyna z świetnym wyczuciem stylu :)

    mam podobne buty ale w jednolitym kolorze z Zary, przeżyły już sporo i są bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń