niedziela, 11 maja 2014

Hello from Fashion Week ;)

postanowiłam że relacja z najnowszej , już dziesiątej edycji FashionPilosophy Fashion Week Poland będzie nieco inna niż poprzednie 
nie będę Wam tu prezentować poszczególnych kolekcji , to w końcu możecie znaleźć w wielu miejscach w sieci , natomiast za sprawą niebanalnych zdjęć Em Es postaram się choć odrobinę przybliżyć Wam atmosferę tego wydarzenia


...zapraszam na FW w foto pigułce :)
gościnnie Antoni i duet BO4GO  
<3



mój rockowy look z dnia 3

 biker jacket : FrontRow 
 leather skirt : no name
Tee : Zara
gladiators : here
shades : D&G
bag : Givenchy 



72 komentarze:

  1. Świetna relacja! Wspaniale się prezentowałaś - powinnaś byc tam na wybiegu! Masz piękny kolor włosów!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bylam, swietnie sie bawilam, szkoda ze juz po :( super wygladalas. pozdrawiam www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super fotki i super wyglądałaś - zdrowo zazdroszczę modowego szaleństwa! <3 złote kozaki - zwariowałam <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. czad czaderski <3 uwielbiam foty M :) Tak , takiej relacji chciałam, takiej jakby od kuchni i dokładnie jak napisalas zdjęcia oddaja atmosfere w 100% tzn tak mi sie wydaje hahaha bo nie bylam ale czuje dzieki nim ze tak musi byc: radocha, zabawa, ciekawi ludzie, dobre i złe duety U know what I mean, moda na kazzdym kroku - jest bosko- a Ty idealnie pasujesz do tego miejsca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co zrobisz duety bywają dobre i te "gorsze" hehe podobnie z lookiem - niektórzy wyglądają Mega , inni kuriozalnie ( i wcale nie mam tu na myśli modowych freaków , ale Ty wiesz o co cho ) ...na szczęście na tej imprezie ilość pozytywnych ludzi przeważająca ;)

      Usuń
  5. wow super !!! rewelacyjnie się prezentowałaś !!! <3 zazdrościmy uczestnictwa :) buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie relacje :) Wyglądałaś bardzo...naturalnie, dziennie ale z klasą i mega kobieco. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. 18 zdjęcie od dołu od razu skojarzyło mi się z Tobą i na początku myślałam, że to Ty idziesz po wybiegu :) hehe w sumie to nadawałabyś się... figura jak marzenie, nogi do nieba :) hehe świetne wydarzenie, tylko pozazdrościć, że mogłaś tam być :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne błyszczące Converse tam widzę! *_*
    Świetną masz figurę i najdłuższe nogi świata. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha piękne cekinowe Converse to jedne z bogatej kolekcji EmEs'a ;)

      Usuń
  9. Świetna relacja...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne zdjecia ,slicznie wygladalas!! cudowne outfity mialas !!
    http://zielonoma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna fotorelacja !!! a Ty wyglądałas cudownie!!! Kolor pomadki na ustach- idealny!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Relacja cudowna ! Wyglądałaś rewelacyjnie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jeżeli chodzi o dressvenus niestety butów jeszcze od nich nie kupowałam, a mają świetne modele i pewnie się skuszę. Brałam od nich ciuchy i jakością bluz jestem zachwycona więc mam nadzieję, że na butach się nie przejadę :)

      Usuń
    2. dziękuję za info :* ...chyba zaryzykuję i ja :)

      Usuń
  13. wyglądałaś pięknie!!fajna taka relacja jakby zza kulis, super! zazdroszcze !

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę:)A Ty,jak zwykle,olśniewająca:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądałaś... i te szpile / super
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. PETARDAAA

    pozdrawiam kochana:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądałaś rewelacyjnie, totalnie w Twoim stylu! Ach i są dwie spódnice o których już marzę, metaliczna niebieska i midi z takim artystycznym plamieniem <3

    OdpowiedzUsuń
  18. ale mi zrobiłaś frajdę, świetna fotorelacja, Ty - bez komentarza, bo musiałabym powtarzać wpisy dziewczyn
    genialne te szerokie, czarne spodnie z przedostatniego zdjęcia
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  19. Następnym razem Daggi pakuję Ci się do torebki i jadę z Tobą :D Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia! <3 A Ty wyglądałaś Kochana wspaniale, jak zawsze :))) buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia ;-)

    http://monika-jb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna foto relacja , a Twoje stylizacje jak zwykle rewelacyjne!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. No nareszcie wszystko działa,...Dagy niesamowicie się prezentujesz i powiem jak inni, Twoje miejsce jest na wybiegu, warunki masz niesamowite, zresztą ja cały czas myślałam że jesteś modelką, a blog to twoja odskocznia. Fotorelacja super zrobiona aż chciałoby się tam być i chłonąć wszystko na twardziela. Kozaki do zakochania...

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia! Cudownie wyglądałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne szpile w panterkę kochana<3 fajna relacja, następnym razem mam nadzieję że i ja wyrwę się na FW;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię takie zdjęciowe relacje :) Świetne buty!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna fotorelacja, a Ty wyglądałaś jak gwiazda.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeju, musiało być super tam być. A Ty powinnaś po wybiegu chodzić - serio, serio!

    OdpowiedzUsuń
  29. love this post!!! ;) follow you!!!

    www.tendenciavintage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna relacja, fotki pokazują prawdziwsze oblicze imprezy, bardzo Ci zazdroszczę,że byłaś jest to moje marzenie... super wyglądałaś i w ogóle jesteś fajna dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastyczna foto-relacja! A ty jak zwykle piekna!

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  32. Mega post, pięknie oddałaś klimat imprezy i świeciłaś tam najjaśniej, ooo tyle w temacie ;-*
    <3

    OdpowiedzUsuń
  33. widze kiecke z turkusowej swiecacej skory - kurcze taka bym widziala u siebie w szafie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna ta Twoja relacja...taka "od kuchni" i bez bufonady. Jesteś niesamowita, wyglądasz jak milion dolców nawet w pozornie prostych zestawach. Taka Twoja naturalność fajna przebija:) Uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Daggi czarujesz po prostu !! <3 Szkoda ,że nie mogłam tam być bo jak byłam na jesień to mega zrobiło to wszystko na mnie wrażenie no i dobrze ,że zaszalałaś należy się !!! :-***

    OdpowiedzUsuń
  36. Super relacja! Wyglądałaś, jakbyś brała udział w pokazie. Super!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  37. Genialnie kochana wyglądałaś każdego dnia :) Skórzana biker jacket od FRS jest świetna :) Ile bym dała, by w następnym roku móc też wziąć udział... :)

    OdpowiedzUsuń
  38. A Ty jak zwykle idealnie wyglądasz, i te Twoje piękne nogi!! :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Pigułka jaką podałaś - idealna dawka;-) a Ty wyglądasz powalająco!

    Pozdrawiam,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądałaś odjazdowo!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Taką relację to ja rozumiem! Niezbyt lubię te wszystkie opisy poszczególnych kolekcji, które są absolutnie wszędzie ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe też nie lubię takich sztampowych wklejek ;)

      Usuń
  42. You looked great :)

    http://venus-fleurs.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne zdjęcia, ten klimat <3 !!! To musiał być świetny czas :-))) A Ty Daggi wyglądasz obłędnie, zawsze i wszędzie :*** Świetną formę postu wybrałaś, fajnie tak zajrzeć do środka ogromnego, modowego wydarzenia :-) A relacje z pokazów i tak kto chce, ten już obejrzał - na mnie największe wrażenie wywarł Pjotr, rany...! Tylko czemu takie ciuchy nie będą dobrze wyglądać na krasnalach jak ja haha :D

    Buziaki Daggiś! :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak Pjotr rozwalił system ! prywatnie przemiły gość i wygląda jak najlepsza reklama swojej kolekcji ;)

      Usuń
  44. Nogi do nieba! :) Swietny look Dagi :*

    kayilo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna relacja <3 Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja z 3 dnia - zwłaszcza buty :)

    OdpowiedzUsuń
  46. kochana świetna relacja!! piękne zdjęcia ; **

    pozdrawiam live-style20

    OdpowiedzUsuń
  47. tegoroczna edycja byłoa świetna jeśli chodzi o kolekcje, lepsza niż pół roku temu, choć osobiście miejsce nie ma takiego klimatu jak poprzednie, ale może sie wyrobi :) pozdrawiam!

    www.blondeallaround.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam dokładnie te same spostrzeżenia ...i tez mam nadzieję że miejsce się wyrobi choć ono już z założenia nie ma tego klimatu co tymienieckiego :/

      Usuń
  48. Kurcze!!zazdroszczę!skoro zdjęcia oddają taki klimat to co dopiero musiało być w rzeczywistości !:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Futrzaki, futrzaki... *_*

    OdpowiedzUsuń
  50. uwielbiam mmc, chciałabym zobaczyc ich pokaz kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  51. wyglądałaś super+ musiało być świetnie! no i jest nawet fota z Gosią i Bohdanem:))

    OdpowiedzUsuń
  52. wśród tych dziwolągów tylko ty wyglądałaś normalnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję ale bez przesady osób dobrze i normalnie wyglądających jest tam zawsze co nie miara :)

      Usuń
    2. Mi się wydaję że większość jest tam nie dobrze ubrana lecz poprzebierana, każdy jakoś chce się wyróżnić i popadają w paranoje z tymi strojami aż to śmiesznie wygląda. Ty jednak zachowałaś klasę i umiar pozdr

      Usuń
    3. no tak nie da się ukryć że przebierańców też sporo , totalnie ich nie ogarniam , nie mój świat ale chyba najgorsza jest grupa tych mega "wystrojonych" panien , na zasadzie założę na siebie co tylko się da , żeby było "na bogato" , wychodzą z tego niezłe kurioza ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  53. Świetna relacja, zwyczajna, bez zbędnego blichtru, a Ty wyglądałaś świetnie, zresztą jak zawsze...

    OdpowiedzUsuń
  54. wyglądałaś obłędnie :***** szalenie mi się podobasz :****

    OdpowiedzUsuń