poniedziałek, 26 maja 2014

New Babies ❤



Bootie sandals ...to właśnie na ich punkcie mam ostatnio konkretną zakrętkę :P
 jak nazwać ten rodzaj butów po po polsku ? hmm w sumie chyba nie ma dobrego słowa ale z całą pewnością każdy wie o co chodzi ;)
do tej kategorii wrzucam zarówno botki z odkrytymi palcami i / lub piętą , gladiatorki ,
 botki siateczkowe , ażurowe , koronkowe , sandałki z dołączoną skarpetką , jak i wszystkie inne o powiedzmy dość mocno zabudowanej w górę formie

ostatnio stałam się dumną posiadaczką czwartej  pary tego typu butów
piękne siatkowe botki na smukłej szpilce są po prostu genialne !
idealnie przylegają do stopy , a do tego są bardzo wygodne  ...po prostu ideał 
 z całą pewnością zobaczycie je u mnie w niejednej stylówce ale już dziś robię małe "preview" ;)
...nie mogłam się powstrzymać :P

oprócz tego przygotowałam porcję inspiracji w tym temacie
...nie powiem ale kilka par od Zanotti zobaczyłabym w swojej garderobie :)

 lubicie ten rodzaj butów ?  macie już jakieś w tym typie ?



botki : CzasNaButy




89 komentarzy:

  1. Niektóre sa naprawdę ładne, nosilabym i kochała ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi się oczy cieszą, cudne buty, całkowicie do Ciebie pasują, właściwie jak gdziekolwiek widzę takie buty - myślę - Daggi, a ten twój ostatni zakup - cudo, też bym chętnie takie przytuliła

    OdpowiedzUsuń
  3. zabotkowałaś nieźle, uwielbiam takie buty, wystarczą by podbić każdą stylówę <3 piękne te Twoje nówki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. złote świetne, no i Balmain rewelacyjne zdjęcie

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. czysta rewelacja post którym sycę oczy - a czas na buty przeszedł samego siebie tym modelem- ubóstwiam tego typu obuw <3

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe buciki !! =]


    <333

    całusy, live-style20

    OdpowiedzUsuń
  7. No Twoja nóżka w każdych wygląda fantastycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. są piękne ja już się do takich przekonałam i poszukuję swoich wymarzonych:)
    buziaki:* Kochana piękne inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja gdzie ich nie zobaczę, to się nimi jaram, mimo że sama nie noszę! Boskie są te Twoje <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Son una preciosidad! besos

    OdpowiedzUsuń
  11. lepszego postu dzis zobaczyć nie mogłam ;) ach

    OdpowiedzUsuń
  12. They are so pretty!

    Check out my latest OUTFIT POST and my other posts on Venoma's fashion diary
    XoXo Venoma

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh, ja również szaleje za tymi butami! Choć narazie nie mam ani jednej pary to ciągle się przymierzam do kupna. Mi najbardziej przypadły do gustu ażurowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkie cudne!!! napatrzeć się na nie nie mogę :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne są też bym chętnie w takie wskoczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Incredible! I love this trend, but in particular I love yours! :)

    http://findmethoseheels.blogspot.co.uk/

    x

    OdpowiedzUsuń
  17. Inspirki świetne, ale żadna para nie przebija Twoich nowych maleństw! Są piękne <3 Skrzą się jak milion diamentów, w najbardziej pozytywnym znaczeniu :-))) Noś je i pokazuj, na Twoich stopach mogę je oglądać w kółko! Nie wszyscy wyglądają dobrze z odkrytymi palcami u stóp, a Ty masz świetne stopy i piękne palce, trzeba je eksponować. No i cudny kolorek na paznokciach <3 Buziaki Daggiś!! :***

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne, podobają mi się tylko "na kimś"...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  19. sa genialne i tak do zdjecia na krotko moglabym zalozyc, mam w mojej kolekcji koronkowe od H&M ale jakos tak wyszlo ze jeszcze ich nie zalozylam, chyba musze podac je dalej pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. mam wielką ochotę na tego typu buty <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale rewelacja!! Uwielbiam wszelkie gladiatorki, siateczki, są mega seksi i nadają stylizacji charakteru! Twoje to prawdziwe cacuszka!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow niesamowite są te buty! Uwielbiam takie fasony i sama niedawno kupiłam czarne na koturnach, które z pewnością pojawią się na blogu :-) Inspiracje są super - też bym przygarnęła wiele z nich :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty genialne, bardzo, bardzo na tak:):)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne są te twoje buty! A z inspiracji podobają mi się te z prześwitami czy innymi wycięciami ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. heh ! Na punkcie tych botków można naprawdę zwariować :-) Noga w nich wygląda fantastycznie !!! Cuuudowne !<3

    OdpowiedzUsuń
  26. Są piękne, zdecydowanie mają w sobie to coś.

    OdpowiedzUsuń
  27. Na Twoich stopach takie buty wygladają przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  28. wszytskie wymiataja poprostu!!

    OdpowiedzUsuń
  29. mmm! I want them all!)))
    mary2be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. KOCHAM TWOJE SZPILKI ZAWSZE!!

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  31. i want them alllllllllll!

    -liv
    http://chocolivlovelaugh.blogspot.kr/

    OdpowiedzUsuń
  32. Jako maniaczka butów i ich wielka fanka rozkazuję Ci je mi oddać! Świetne są! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne buty i na Twoich pięknych, szczupłych nogach rewelacyjnie się prezentują. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. twoje są najlepsze <3 wyglądają bosko !

    OdpowiedzUsuń
  35. dlaczego mi TO robisz?????? hahahhahah
    Ja też mam bzika na punkcie takich butów!!!!!
    Twoje ,,nówki" są obłędne!!!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  36. Zakochałam się w tych wszystkich modelach ! Są cudowne ! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  37. Też bardzo lubię taki fason!!!,wszystkie są fantastyczne......:)
    _____________________________________
    www.stylowo40 blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Boskie sa a na twoich nogach to juz w ogole odlot!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja tez mam faze na takie buciki, super sexy :)

    kayilo.blogspot.com <- nowy post

    OdpowiedzUsuń
  40. Mega sexowne są! :) Też na podobne choruję <3

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne wyglądają. osobiście nie posiadam żadnej pary,ale chętnie bym przygarnęła jakąś :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Są boskie:)uwielbiam takie:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie czulabym sie dobrze w takich butach, sa zupelnie nie w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  44. rzeczywiście... super są !!! mnie skradły!

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Przepięknie się prezentują, czekam na stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  46. Amazing post, dear!

    theprintedsea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie dziwię się, że nie mogłaś się powstrzymać,są BOSKIE!!! zresztą jak większość perełek poniżej, a te z pierwszej brałabym od razu w komplecie ze spodniami;-)

    OdpowiedzUsuń
  48. no nie które sa ciekawe :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. cudowne są Twoje siateczkowe :) <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  50. wspaniały blog kochana :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Dagmaro cóż mogę powiedzieć - BIORE WSZYSTKIE :-D

    OdpowiedzUsuń
  52. Chcę wszystko z pierwszego inspiracji zdjęcia!
    Ech, och, ach :D

    :*:*

    OdpowiedzUsuń
  53. echh, wszystkie bym nosila;-))) cudne

    OdpowiedzUsuń
  54. wszystkie są piękne, ale te I najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  55. no no kochana, butki ładne, nie dla mnie, ale piękne. idealne dla Ciebie :)) !!!

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Z tymi zamkami, te rockowe według mnie bardzo kobiece!

    OdpowiedzUsuń
  57. shoes, shoes & shoes! shoe heaven ! want them all ;-)

    Have you seen my latest blogpost ? I travelled to London for the RegentTweet blogger event . Read it on my blog!
    www.v-fashionwise.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Podziwiam, nie kupuje, bo skracaja mi nogi . Dla Ciebie sa stworzone.

    OdpowiedzUsuń
  59. Wow,ale cudeńka!!Kilka z nich już kocham;)

    OdpowiedzUsuń
  60. piekne buty!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/mini.html

    OdpowiedzUsuń
  61. boskie, prawie wszystkie boskie!!
    a tymczasem u mnie ostatnio na stopach płaściutko że aż strach
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  62. prześliczne są te botki , strasznie mi się podobają! :)
    Spodoba się-zaobserwuj ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetne wszystkie !Uwielbiam takie sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie mam ani jednych! Ale pewnie dlatego, że instynkt podpowiada mi iż moje nóżki przy mikrym wzroście, wyglądałby w nich nieciekawie;)
    Ale na młodych, długonogich bardzo mi się podobają! :))

    OdpowiedzUsuń
  65. Chciało by się mieć je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. ja swoje pierwsze botki ( i jedyne ) wiosenno-letnie kupiłam jakieś 6 lat temu i chciałam je wyrzucić, ale dobrze ze tego nie zrobiłam, teraz są jak znalazł, a najlepsze jest to, że dość często w nich chodziłam a one wciąz w dobrym stanie, a kupilam je za marne grosze w jakimś obuwniczym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  67. sandalo-kozaki? :D te twoje sa calkiem niezle, ale ogolnie nie przepadam za open toe

    OdpowiedzUsuń
  68. Wszystkie wyglądają pięknie, ale jakoś nie mogę się do nich przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halo, halo koniec obijanie, czekamy na nowości kochana :)

      Usuń
  69. I ja uwielbiam takie buty!! Narazie mam 3 pary ale planuję powiększyć moją małą kolekcję!!!

    OdpowiedzUsuń
  70. amazing picks! those booties are awesome <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  71. Ojej takie złote butki bym przyjela chetnie :)
    :******

    OdpowiedzUsuń
  72. Jak zawsze przygotowałaś wspaniałe inspiracje.
    Cudowne są te botki ....wszystkie <3

    OdpowiedzUsuń