poniedziałek, 19 maja 2014

Total white

jak wiecie sama jestem zdeklarowaną fanką total black ale nawet mnie czasem nachodzi na całkowitą zmianę ;)
 lubię nosić biel , zwłaszcza gdy robi się ciepło , jednak przyznam że do totalnie białego looku nie byłabym się w stanie przekonać , wydaje mi się to już zbyt komunijne
 tak więc w moim przypadku ciuchy w bieli tak ale dodatki - buty , torba itd zdecydowanie niech zostaną choćby czarne ;)

w dzisiejszych inspirkach znajdziecie zresztą nie tylko mocną biel ale i odcienie kremu i kości słoniowej
poza tym pokusiłam się również o swój subiektywny wybór rzeczy które  w tym trendzie przyciągneły moje oko w SheIn  ...zapraszam :)








1. klik
2. klik
3. klik




1. klik 
2. klik
3. klik 




2. klik 
3. klik

77 komentarzy:

  1. jak każdy total tak i ten trzeba umieć zrobić ale biały jest chyba najtrudniejszy ale jeśli udany jak na tych fotach to jest po prostu oszałamiający jak żaden inny - zdecydowanie biały tego lata <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne kreacje... Biel i czerń to jest to;) Chociaż można czasem dodać coś w kolorze czerwonym lub zielonym...

      Usuń
  2. Rewelacja! Też uwielbiam białe look'i i czekam na spódnicę białą, ale czy uda mi się stworzyć totalnie białą stylizację, wątpię, bez koloru nie da rady :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubie białe akcenty;))

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiamy ten trend !!! <3 piękne inspiracje <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, nosilabym wszystko! Świetne stylizacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudny trend do okiełznania. Poza tym trzeba mieć do tego idealną figurę. Takie białe total looki niesamowicie mi się podobają ale nie wiem czy kiedykolwiek się na taki zdobędę. Powód jw;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nom niełatwa sprawa ale taki look jak z trzeciej foty , drapowana tuniko koszulo kiecka przełamana ciemnym paskiem myślę że spokojnie mogłabym śmigać ;)

      Usuń
    2. Myślę że spokojnie mogłabyś śmigać!! Jest bardzo w Twoim stylu no i Ty masz figurę marzenie więc nigdzie Cię ta biel nie poszerzy:) Mi się z kolei podoba ta stylizacja z nerką. Chętnie bym się nią zainspirowała zwłaszcza że dorwałam wczoraj w lumpie podobną kieckę i zastanawiałam się jak ją ugryźć;) Z nieba mi spadłaś z tymi inspirkami. Może cuś wymyślę;)

      Usuń
    3. na pewno wymyślisz i pięknie będziesz wyglądała w tego typu stylizacji <3

      Usuń
  7. uwielbiam bile i wszystkie jej odcienie

    OdpowiedzUsuń
  8. total white jest cudny! chyba nie do końca dla mnie, choć to zależy w dużej mierze od fasonu, inspiracje na medal! lato, aż miło <3
    dla Ciebie jak najbardziej - będzie super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Biel jest piękna taka delikatna i świeża zarazem, a latem to w szczególności...tak jak piszesz!:)
    Ja w tym sezonie też bardziej stawiam na b&w i nawet oglądając się zainspirowałam :)
    Dzięki Kochana, Jesteś nieoceniona <3

    B *

    OdpowiedzUsuń
  10. What gorgeous white outfits.
    www.thoughtsofpaps.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię białe ciuchy, ale zawsze się czymś ufajdam :D :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Biel też jest extra, fajne stylizacje xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Mogłaś po prostu ominąć ten komentarz. Nie musisz od razu tak wrednie odpowiadać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten trend. obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie tu było znacznie lepiej , nagabywanie do ściągnięcia jakiejś gry na fona plus powiadomienie o tym znajomych lol

      Usuń
  15. Uwielbiam podziwiać takie totale na innych <3 Sama jestem za bardzo wielorybkowata, ale może kiedyś, coś, gdzieś, jak mi ta 'choroba' przejdzie to się wbiję w takiego looka :) Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię biel, szczególnie latem. Propozycje piękne... Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  17. Drugie zdjęcie jest super <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne, wszystkie idealne <3
    Pozdrawiam :*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ale piękności <3 białą sukienkę chętnie bym nabyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne wybory...długa sukienka z trampkami bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam białe total looki. Całkiem często zresztą próbuję ich "na żywo" :)
    Ten biały płaszcz z szerokim pasem - mój faworyt!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne rzeczy, niestety w Polsce nie uswiadczysz takich cudenek i tak fajnie ubranych dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale wiesz co wczoraj weszłam przypadkiem do outletu Vero Mody i w szoku byłam ile tego typu rzeczy tam wisi , koszule , sukienki , tuniki , naprawdę spory wybór , rzuciły mi się w oczy bo wisiała cała biała sekcja ;)

      Usuń
  23. Ja podobnie jak Ty zawsze wolałam czerń niż biel, ale jakoś coraz bardziej przekonuje się do białego i pomału przemycam do swojej szafy :-) Inspiracje są super i Ciebie jak najbardziej widzę w białym total looku :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja kocham wszystko co białe ;]

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam biel,tak jak większość ;)
    Wspaniałe inspiracje kochana !

    OdpowiedzUsuń
  26. total white jest świetną wiosenną odmianą! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. BIel na lato - kocham!! Cudne te inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcie 3 od góry jest boskie!
    A mój wybór spódniczki to nr 2!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj mnie ta spódniczka też mega przyciąga <3 !

      Usuń
  29. wspaniale kochana! TOTAL WHITE

    pozdrawiam,
    Ola♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Mogłabyś poklikać w linki, które podalam w ostaniej notce? Bardzo mi na tym zależy, a Ciebie to nic nie kosztuje;)
    Byłabym ogromnie wdzięczna;)
    shootingdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. To jest zdecydowanie moja bajka!!!!!!
    Moja letnia szafa tak właśnie zwykle wygląda... hahhahahaha zresztą mieszkanie też!!!
    To takie moje małe białe zboczenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. też uwielbiam biel świetnie wygląda w stylizacjach
    i bardzo fajny blog będę tutaj zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie jest całkiem podobnie, na kimś lubię oglądać, a sama niekoniecznie bym się czuła w takim look'u :P ale tylko krowa nie zmienia zdania, więc zobaczymy kiedyś :) hehe Dzięki, że wpadłaś :) Buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja się ostatnio przekonałam do bieli - na lato idealna! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. jak zrzucę nadwagi co nie co, to w białe ciuszki w lato wskocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zachwyciły mnie białe inspiracje ale przy zdjęciu z białym długim płaszczem, totalnie odleciałam! przecudny !! nawet nie przeszkadzają mi białe dodatki ,ale tak jak Ty wolę w innym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Amazing inspirations (:

    http://venus-fleurs.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  38. Kocham biel <3 Ostatnio moja szafa wzbogaciła się o parę ubranek w tym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Lubię biel, ale tylko w czystej postaci. W odcieniu ecru nie wyglądam za dobrze. Ale to zdecydowanie kolor na lato, jakoś w chłodniejszych miesiącach prawie po nią nie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Daggiiiiii... Jak ja już ostatecznie przekonałam się do tego, że "meeeh, biel to nie dla mnie", to Ty zarzucasz tak cudnymi inspirkami, że ślinka cieknie na białe total looki :D Wszystkie zdjęcia i stylówki są mega, moje serce podbiła najbardziej chyba ta z drugiej foty :-))) Chociaż... każda mi się podoba :D Niesamowite, na ile sposobów można interpretować biel!

    Buziaki :*** !

    OdpowiedzUsuń
  41. Te stylizacje są cudowne, teraz moim must havem na lato jest biała sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  42. Oczarował mnie biały płaszcz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne zdjęcia. podobają mi się stylizacje w bieli, ale osobiście jeszcze nie znalazłam dość odwagi, by w pełni postawić na ten kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. A ja bym cie tam chetnie zobaczyla w takim total white looku, przy twojej urodzie nie ma szans zeby wyszlo komunijnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Total white look jest niezwykły. Widzę Cię w takowym. Podobnie jak Ty wolę jednak z czarnymi butami. Tak, zdecydowanie czekam na Twój Total White Look !
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  46. swietne inspiracje !! koronkowa spodniczke mam taka sama tylko ze czarna

    http://zielonoma.blogspot.it/2014/05/back-to-home.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Ty wiesz ,że ja mam ochotę na total biały look :-) Chyba mam ochotę rozjaśnić sobie życie heh :D a z vero modą masz 100% racji :-***

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepiękne inspiracje. Też ostatnio ubieram się w total white, a total black jeszcze częściej ;). Marzę jeszcze o białym plecaczku i zwiewnej koszuli w tym samym kolorze.

    Buziaki xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  49. cudne inspiracje

    jakoś tak totalnej bieli się boję, choć bluzek, koszul w bieli Ci u mnie dostatek
    natomiast wszelkie złamane biele uwielbiam i nigdy nie mam dosyć nowych szmatek we wszelkich kremach, ecru czy kościach słoniowych :)

    całuski

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja bardzo lubie biel, zdecydowanie bardziej niz czern :) Lepiej czuje sie w takich jasnych kolorach, jak wlasnie biel czy tez pastele itp. Ciemny do mnie nia pasuje, przytlacza moja urode, jest jakis taki za ciezki :))

    OdpowiedzUsuń
  51. wszystkie zestawy są bardzo fajne, idealna na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Z białym jest o tyle trudno, że jeśli nie połączy się go odpowiedzialnio to może wyglądać tandetnie. Ja mam jeszcze tak, że nie lubię zestawów biel + czarne dodatki. Może inaczej - ja nie potrafię tego łączyć. Wydaje mi się w tedy, że np. biała sukienke przygniotlam czarnymi szpilkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak z tą czernią dodatków trzeba uważać , sama jestem fanką butków max lekkich takich ja ze stylówek 3 i 10 , mega oszczędność formy , jakiś cienki paseczek i wtedy czerń nie razi

      Usuń
  53. Boskie! na każdej oko zawiesiłam,a w całość z 3 zdj mogłabym tu i teraz wskoczyć:-)

    OdpowiedzUsuń
  54. love white, always looks good :)
    nice blog, doing a great work

    WWW.FASHION-BREAKER.COM

    OdpowiedzUsuń
  55. Kocham biel!!!....a i koronka mi gdzieś przemknęła :),inspirująco!!!! :)
    Pozdrawiam :)
    _____________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Długo mnie tu nie było... ciąża i 2 bąków w domu skutecznie ograniczyły moje zaglądanie na blogi... ale już się ogarniam, kocham biel i jak stracę brzuszek będę w niej smigać :) Pozdr i zapraszam w nasze nowe progi www.swiatkarinki.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. świetny blog ♥
    Jestem tutaj po raz pierwszy i na pewno wrócę :)
    zapraszam do mnie :*
    może obserwacja? ☺

    OdpowiedzUsuń
  58. biały total look to mój ulubiony trend każdego lata :)

    OdpowiedzUsuń