czwartek, 26 czerwca 2014

Chiffon tops


lubicie ten zwiewny materiał ?
o ile nie jestem fanką szyfonowych kiecek , tak jeśli chodzi o topy i koszule - kocham !
zwłaszcza latem te cieniutkie i przewiewne mgiełki sprawdzają się genialnie

...oto lista moich szyfonowych faworytów z SheIn


asymetryczny drapowany top 


uwielbiam go w obu wersjach :)

1. > klik
2. > klik


koszule 


1. > klik
2. > klik
3. > klik 
 

orientalne printy


1. > klik
2. > klik

Kochani korzystając z okazji zapraszam Was serdecznie do wzięcia udziału w letnim konkursie SheInside
szczegóły pod linkiem >  Klik


 

40 komentarzy:

  1. piękne te topy <3 przydały by się nam takie !!! buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne!! poklikalam
    ,moge cie prosic o jakis klik w ostatnim poscie jesli to nie problem dla ciebie bardzo by mi to pomoglo :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/cekiny.html

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham tego typu bluzki - zwiewne lejące pięknie podkreślające figurę lub ukrywające jej mankamenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak,uwielbiam sukienki, spódnice, różne części garderoby z takiego fru, fru... materiału. Szczególnie latem... Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tą pierwszą w wersji czarnej i bialej obowiazkowo musze miec, swietne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te asymetryczne topy Daggi :) Sama chętnie bym przygarnęła takie do swojej garderoby <3

    OdpowiedzUsuń
  7. love the first selection!
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam szyfon!
    wszystko bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uuuuuuwielbiam, bluzki szczególnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze bluzeczki genialne!!!! :)
    _______________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne topy, awww <3 Cała selekcja piękna, ale moje serducho najbardziej podbiły tuniki z orientalnym printem, są do zakochania :-))) Buziaki ogromne Daggi :*** !

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne te asymetrczne topy; D

    pozdrawiam live-style20 :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj dla mnie te printy orientalne <3 Coś mnie w tym kierunku pcha jakaś siła nadprzyrodzona :-) Dawno tu nie byłam u Ciebie oj niedobrze :D Ściskam piękna :-*

    OdpowiedzUsuń
  14. great..i like these top..those blue is so cute

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznaję, że za szyfonem kiedyś nie przepadałam. Teraz mam szyfonową bluzeczkę i bardzo ją lubię.

    OdpowiedzUsuń
  16. łał ładne :) ciekawe jak sie układaja na sylwetce:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam!!! Nic tak się nie sprawdza latem jak szyfonowe zwiewności! Mój faworyt to bluzeczki w wersji czarnej i białej, cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. koszule z pierwszego zdjęcia najlepsze dla mnie :D by ukryć mój po ciążowy brzuszek :)
    zapraszamy do nas www.swiatkarinki.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne koszule,na każdą okazje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. ten biały top dla mnie :-) na lato idealny do jeansów i drewniaków w kolorze carmelowym :-) haha

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam szyfon! Kiecki też! Ta panterkowa jest rewelacyjna! Już się w niej widzę, ale nie mam szczęścia w konkursach;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Szyfon to tkanina na lekkie zwiewne lato :) pięknie się wtedy układa ..

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne te z pierwszego zdjęcia chetnie bym przygarnela ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  24. KOCHANA!! GENIALNIE

    pozdrawiam i zapraszam na serię wpisów "Z Podróży"
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  25. Też uwielbiam mgiełki latem :) Tak delikatnie i świeżo się prezentują, a te prześwity dodają nieco tajemniczości :) heh poklikane :) Miłego dnia kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bluzki z pierwszego zdjęcia cudne...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne ubrania! Pozdrawiam <3
    Zapraszam na najnowszy post!

    Za każdy komentarz się odwdzięczam!

    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam szyfon!rewelacyjnie się układa:)

    OdpowiedzUsuń
  29. nie wszystkie fasony, ale te klasyczne, koszulowe lubię i mam kilka w szafie, takie moje must have, nigdy człowiek nie wie, kiedy mogą świetnie zagrać z innymi ciuchami :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj, podzielam tę miłość... ;)

    OdpowiedzUsuń