środa, 11 czerwca 2014

Lash Prescription




odżywka Lash Prescription dotarła do mnie już jakiś czas temu , a dziś zgodnie z obietnicą klika słów o tym "małym - wielkim" produkcie :)

skład odżywki oparty jest na technologii peptydu , który wykazuje niesamowite efekty wzrostu oraz wzmocnienia rzęs w przeciągu zaledwie paru tygodni - to wyczytałam na ulotce oraz stronie producenta

a teraz kilka słów mojej subiektywnej opinii :)

 jak już zapewne wiecie o ładne i długie rzęsy walczę od dość dawna , w zasadzie kiedy zaczęłam jej używać były one już całkiem długie - po użyciu innego produktu , tak więc nie nastąpił u mnie ich nagły wzrost , aczkolwiek jeszcze nieco urosły ( co mnie niezwykle cieszy )  , natomiast to co bardzo mile mnie zaskoczyło to fakt że zdecydowanie zgęstniały , ściemniały - w życiu nie miałam tak wyrazistych i ciemnych rzęs , co prawda na co dzień je tuszuję ale latem choćby w warunkach plażowych to ogromny plus :)
i w końcu stały się znacznie mniej stargane - Juppi !
 a wszystko to zaledwie po trzech tygodniach używania :)))
 w zasadzie poprawę kondycji rzęs zauważyłam już po dwóch tygodniach stosowania produktu , tak więc jest to zdecydowanie kosmetyk dający nam niemal ekspresowy efekt  i to kocham w nim najbardziej !


odżywka ma formę pisaka , zakończonego cienkim pędzelkiem  , używamy jej dwa razy dziennie ( rano i wieczorem )
 przed każdym użyciem przekręcamy raz dozownik znajdujący się no dole pisaka i nakładamy porcję odżywki na linię nasady rzęs
 za pierwszym razem przekręciłam go dwukrotnie i wylało mi się na pędzelek zdecydowanie za dużo produktu więc na to trzeba uważać




myślę że niemałe znaczenia ma również jej cena , jest po prostu tańsza od innych tego typu kosmetyków , a do tego jak już pisałam na efekt jej działania nie czekamy trzy miesiące tylko co najwyżej trzy tygodnie

 odżywka Lash Prescription polecana jest również do pielęgnacji rzęs przedłużanych

ode mnie produkt dostaje zasłużone 10 / 10 - zdecydowanie polecam tę receptę na długie i piękne rzęsy !
 zwłaszcza oczekującym na szybki efekt , na pewno nie będziecie zawiedzione 


42 komentarze:

  1. to jednym słowem odżywka marzenie...pierwszy raz widzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. 179 zł , na stronce pod linkiem są wszystkie informacje , o skałdzie , stosowaniu itd

      Usuń
    2. No..... kurczę i cena jest całkiem dobra!!!!!!

      Usuń
  3. ekstra i rzeczywiście ta cena :) a przede wszystkim czas działania nie kurde 2-3 miesiące a 2-3 tyg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :) czas robi jednak ogromną różnicę

      Usuń
  4. kupiłam ostatnio coś podobnego, widzę już efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nooo, to to ja rozumiem, nareszcie :) hehe z rzęsami raczej problemu nie mam, myślisz, że w ten sam sposób zadziałałaby na moje włosy? :P hehe miłego dzionka kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buahahah pod pachami ??? nie to nie jest smieszne :/

      Usuń
  6. OOO to coś dla mnie, też mam słabe i krótkie :( Super recenzja ! :)))Lubie czytac Twoje wpisy na temat kosmetyków :)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem żywo zainteresowana. Jakiś czas temu urzywalam Revita Lash, ale on jest piorunsko drogi! Właśnie szukam czegoś alternatywnego. Nie wiesz gdzie można je znaleźć??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tekście są linki do sklepu :) http://www.secretlashes.pl/shop/product.php?id_product=151

      Usuń
  8. Super, że tak dobrze się spisał <3 I to jak szybko!! Nie miałam pojęcia, że już po tak krótkim czasie mogą się pojawić efekty - świetna sprawa! Buziaki ogromne Daggiś :***

    OdpowiedzUsuń
  9. I've often heard about ways of enhancing lashes, thanks for reminding me as I may suggest this to my cousin! :)

    http://findmethoseheels.blogspot.co.uk/
    - I follow back on Bloglovin' -

    x

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sprawa, może się skuszę. Przydałaby się taka odżywka moim rzęsom. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja od ponad roku jestem fanką tego typu odżywek do rzęs! Do tej pory używałam FEG a teraz kupiłam Long 4 Lashes i jestem ciekawa jaka będzie, bo przeczytałam wiele pozytywnychno pinii na jej temat :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też muszę wrócić do odżywki bo ostatnio mi bardzo się rzęsy pogorszyły...:/

    OdpowiedzUsuń
  13. a moje rzęsy ostatnio coś mi się nie podobają, takie jakieś krótsze i biedniejsze się zrobiły, muszę rozglądnąć się za tą odzywką :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  14. W takim razie warto się przyjrzeć;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie ze przyciemnia rzesy!! Ta ktora mam teraz super je wydluzyla ale od nasady sa ciemne a koncowki bardzo jasne wiec efekt dluuuugich rzes widac dopiero po nalozeniu maskary.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna sprawa, kusisz, kusisz:):)

    OdpowiedzUsuń
  17. oo, czas działania mnie rzeczywiście zaskoczył. ;) myślałam już jakiś czas temu o zakupie takiej własnie odżywki, tylko zastanawiam się cały czas jakiej marki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różnica między tymi odżywkami może być tylko taka że albo mają w swoim składzie pochodną peptydu - i wtedy jest znacznie dłuższy czas nadejścia efektów ( około 2 - 3 miesięcy ) lub tak jak ta peptyd i trwa to znacznie krócej :)

      Usuń
  18. Ja używam RapidLasha. Przyrost jest, choć delikatny, za to zagęszczenie zauważyłam już po tygodniu stosowania. Myślę, że jak wzrośnie to co się zagęściło, to będę w końcu miała wymarzone rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dużo czytam o tych wszystkich odżywkach, ale jeszcze żadnej nie stosowałam, jednak sądząc po tylu pozytywnych recenzjach koniecznie muszę spróbować :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. cos dla mnie tylko ta cena bez tej 1 na początku była by milsza dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Trochę droga... ale jak jest efekt, to czasami warto odżałować i sobie zafundować:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. O proszę, przydałaby się moim rzęsom taka odżywka :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Warto zainwestować...pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapowiada się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. duzo o niej slyszalam :) wiec chyba warto
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/black-is-total-black.html

    OdpowiedzUsuń
  26. No to zapisałam nazwę, moze kiedyś mi się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Amazing!

    Would you like to follow each other ?

    Kisses,

    Emily from PTT

    OdpowiedzUsuń
  28. oo super :) Moje rzęsy też się poprawiły, po 3 tyg właśnie :) Ja kupiłam sobie odżywkę MAVALA :)

    OdpowiedzUsuń