poniedziałek, 30 czerwca 2014

Vintage Pink

a tak na prawdę to po prostu brudny róż lub jak kto woli przygaszony wrzos ...takie pastele to ja uwielbiam !
ale nie tylko za kolor pokochałam ten kombinezon
w tym przypadku liczy się całokształt - rewelacyjny fason , szlachetna dzianina , no i w końcu fakt że mogę go nosić zarówno na co dzień , jak i z powodzeniem zakładać wieczorową porą

w dzisiejszej stylizacji zastosowałam wariant wieczorowo / imprezowy łącząc go z lekko połyskującymi siatkowymi botkami 
 
kombinezon to już kolejny ciuch Candy Floss w którym czuję się rewelacyjnie , oby jak najszybciej zrobiło się na dobre ciepło bo nawet nie zdążyłam się nim nacieszyć :/

 btw co do kombinezonów , marzy mi się jeszcze stalowo - szary , tym razem z długą nogawką ...oj tak ! cudownie byłoby taki mieć



Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl
photo by Em Es

kombinezon : CandyFloss
botki : CzasNaButy
okulary słoneczne : Jimmy Choo
bransoletki : CandyFloss

80 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Genialnie ;) Pięknie wyglądasz.

      Usuń
  2. Świetnie wyglądasz! Kombinezon mega!
    Pozdrawiam :)
    worldcharlottte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest ten kombinezon <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz szczupłą sylwetke, takie 'lejące' fasony super to podkreślają :)
    Co do koloru - mój tata mówi na niego trupi. Wiem, to okropne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no uroczo , mnie pastele raczej z trupami się nie kojarzą ale jak widać może być i tak

      Usuń
  5. jeden z moich bardzo lubianych kolorów, kombinezon świetny :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie wyglądasz Daggi, boski kombinezon i świetnie wygląda z tymi butami!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kombinezon:) szukam tego typu botków i mam nadzieję,żejuż niedługo na podobne trafię:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. haha rzeczywiscie bejbe - nadajemy na tych samych falach- kocham cie za Twoja klase a Candy spisalo sie na 7 z + <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny! :) Powalajaco w nim wygladasz i rzeczywiscie, nadaje sie na kazda pore dnia!
    :*<3
    visit me soon on pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. kombinezon jest genialny a Ty w nim wyglądasz nieziemsko !!!! Pięknie Kochana !!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Perfekcyjnie pod każdym względem!!!!
    Jesteś boska Daggi!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. WSPANIAŁE KOLORY KOCHANA

    pozdrawiam z Gdyni,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz zjawiskowo, jak zawsze :)) Kombinezon jest świetny, też mi się marzy, tylko muszę znalezc odpowiedni fason dla siebie !:)
    NO i te Twoje nogiiiii :*
    Uściski Piękna Kobieto <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor i fason idealny chciałabym mieć taki w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekna Kobieto wygladasz zjawiskowo!! Kombinezon cudownie gra ze szpileczkami!! Mi sie marzy czarny z dlugimi nogawkami i duzym okraglym dekoltem na plecach.Mam nadzieje taki znalezc:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekny kolor tego kombinezonu. Dokladnie ten odcien byl moim kolorem przewodnim na slubie :) kocham :) A ty jak zawsze wygladasz zjawiskowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mi się podobasz w tym kombinezonie! jak dla Ciebie szyty ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nice shooting!

    http://fashioneiric.blogspot.com

    Coline <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolor kombinezonu, do tego świetnie podkreśla sylwetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowity kolor tego kombinezonu! Bardzo Ciebie pasuje! Świetny krój i fajnie wygląda w połączeniu z butami :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny kombinezon:) ciekawy kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelacyjna jak zawsze!
    www.swiatkarinki.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny kombinezon, świetnie się w nim prezentujesz

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny zestaw, kolorek brudnego różu bardzo fajny i ciekawy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nic dodać, nić ująć, świetnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Love this cloth. The colour is perfect for summer nigth and you are beautiful :D Your style is gorgeous.
    Kisses from Madrid.
    www.mesalenalas.es

    OdpowiedzUsuń
  27. To ten kolor w którym wyglądam strasznie, ale to nie dotyczy Ciebie, Ty wyglądasz obłędnie, baaaardzo mi się podoba:):)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny kolor ma ten kombinezon. Formę też. Poza tym bardzo mi się podoba jak dobrałaś buty :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow! Kombinezon jest rewelacyjny! Świetnie w nim wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. z różu nie lubię tylko tego majtkowego odcienia;)
    ten jest bardzo elegancki, kombinezon za to nowoczesny, więc wyszło ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  31. świetnie wyglądasz, jak zawsze :) nie przepadam za kombinezonami, ale u Ciebie naprawdę mi się on podoba!

    http://camillajuliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Oh Daguś!! Jak zwykle Cie uwielbiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  33. Niby tylko dwa elementy stroju ale jakie wrażenie, kombinezon prześlicznie na tobie wygląda, a buty...marzę o takich, co do koloru ja bym powiedziała przyprószony bzowy...:) ładny i pasuje do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Rewelacyjny ten kombinezon. Już sam kolorek jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję za miły komentarz!
    Twoja stylówa wywołuje we mnie same poztywne reakcje! Megaśny kolor kojarzy mi sie z dzieciństwem, byłam ubierana w wiele odcieni fioletu <3
    No i dodatkowo jestem w szoku, że buty prezentują się tak obłędnie.
    Jeżeli chodzi o kombinezony jestem w posiadaniu satynowego czarnego (na lato), ale marzy mi się taki bawełniany w stylu ByInsomnia.
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądasz pięknie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolor trudny do noszenia, ale nie dla Ciebie. Pięknie, zmysłowo się prezentujesz. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten kombinezon jest stworzony dla Ciebie <3 Krój pięknie podkreśla Twoją figurę, a "kopertowy" dekolt to bajka! I ten kolor!! Bardzo rzadko widuje się taki lekko przybrudzony, rozbielony wrzos... Jest przepiękny!! Buziaki ogromne!

    OdpowiedzUsuń
  39. cudo<3
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/la-stallasardynia.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Your heels is amazing!!!

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  41. Wspaniały blog <3
    http://gusiaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. W kazdym poscie podziwiam Twoje nogi, dodaja swietnosci kazdej Twojej stylizacji. Pastele<3

    OdpowiedzUsuń
  43. Teraz kombinezony tworzą niezłą konkurencję dla małej czarnej :) Można je nosić zarówno w wersji eleganckiej i sporotwej. Ja długi czas nie mogłam się do nich przekonać, zawsze uważałam je za antyseksualne, ale jak to się mówi, tylko krowa nie zmienia zdania :P hehehe i sama sobie jeden sprawiłam :P Twój ma boski kolorek, i ta asymetryczna zakładka przy dekoldzie jest boska :) oby w końcu lato przyszło pełną parą, bo aż szkoda, żeby zbierały kurz w szafie :/ pozdrowionka kochana :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  44. Love your look dear! :* I love the Jimmy Choos<3

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny kombinezon! przy Twojej figurze nabiera dodatkowego uroku! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękny kombinezon! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ach, ta Twoja figura, Ty to nawet w worku wyglądałabyś rewelacyjnie:) A ten kombinezon śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  48. Kombinezon - cudny!!! Nogi - bossskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  49. świetny kombinezon!!<3 okularki również super:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Hi beautiful,
    I was just browsing through & stumbled upon your lovely blog - It looks gorgeous and it has interesting posts that I can relate to, I’ll come back for sure.
    Would you like to follow each other on GFC and other social media?
    Let me know and let’s keep in touch love <3
    http://xoxocitygirl.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  51. dagi ty nie ważne co założysz to zwalasz mnie z nóg
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Bosko wygladasz w tym kombinezonie! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  53. You look very lovely!


    ** Like Beauty Editer on Facebook **


    xoxo;
    Beauty EditerBeauty Blog

    OdpowiedzUsuń
  54. WSPANIAŁE KOLORY KOCHANA! MAGIA
    ♥ pozdrawiam z Gdyni, Ola

    OdpowiedzUsuń
  55. Ladny kombinezon i te buciki....mmmm :)

    www.kayilo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Kombinezon jest obłędny! I ten kolor, robisz wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękny kombinezon :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  58. wyglądasz po prostu fenomenalnie, kocham i szpileczki ( chcę!!!!!!!!!!!!!!!!!!) i kombinezon ( też chcę) :-*

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetnie wyglądasz, ładne okularki. :-)

    OdpowiedzUsuń