czwartek, 10 lipca 2014

Simple story


jak to zazwyczaj u mnie prosta i oszczędna historia
 zdecydowanie wychodzę z założenia że mniej znaczy więcej

zapewne znowu gdzieś przeczytam   - " a co to niby za stylizacja ? to nie jest żadna stylizacja , spódniczkę 
koszulę i buty każdy potrafi założyć "

no taka to właśnie stylizacja lub jak kto woli  "nie - stylizacja"
 niezwykle minimalistyczna i bardzo moja , pióra tudzież kapelusze z Ascot nie są mi potrzebne ;)

...ostatnio porwały mnie szyfony , nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam połączenie tych delikatnych mgiełek z "mocną" skórą



 koszula / shirt : here
skórzana spódnica / leather skirt : no name
szpilki / heels : &other stories
bransoletka / bracelet : Infinitine



photo by Em Es
Simple Story - MODNAPOLKA.pl

68 komentarzy:

  1. zdjęcia jak zawsze zajebiste <3 spódniczka boska <3
    całuski :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rewelacyjnie oddałaś klimat tymi zdjęciami... Jak z reklamy ekskluzywnej marki;)

      Usuń
  2. zestaw mega kobieco - seksowny! poza tym skóra <3 z szyfonem pięknie! a te buty przy taaaaakich nogach mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana ubierasz się z wielką klasą !!! świetna spódniczka i koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Daggi jak zwykle całość mistrz! Al. eta bransoletka jaka cudna jest!!
    Buziaki kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  5. To takie komentarze czytasz?? Haha:) A to faktycznie trzeba by się jak choinka obwiesić;)) Ja tam lubię takie proste stylizacje, bo one są u Ciebie wyjątkowe. Właśnie takie niby nic bo bluzka, spódnica, buty ale kurcze to przecież jest sztuka tak wszystko zgrać by mimo pozornej prostoty zestaw miał w sobie to coś! Twoje zawsze mają!!! To Twój styl i przez to Cię kojarzę, no i jeszcze przez te cudne nooogi bez końca;)) Powiem jeszcze że bransoletka niesamowicie mi się podoba, oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja Cię właśnie za ten minimalizm lubię, bo nie sztuką jest się przebrać za bożonarodzeniowe drzewko, tylko wyglądać na kobietę z klasą.
    Ty wyglądasz!

    dlatego tak chętnie tu wracam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. amazing look
    x
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  8. Prostota jest najpiękniejsza i najlepiej się wybroni, dla mnie ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty masz w sobie jakiś taki urok, że nawet tzw "nie-stylizacja" prezentuje sie zachwycająco !
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  10. Daggi to jest stylizacja z całą pewnością :) Niezależnie z jakich elementów się ona składa :P Wyglądasz jak zawsze świetnie|! Fantastyczna koszula! Buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he wiem , wiem :* dla mnie dobrą stylówe może zrobić choćby najprostszy T - shirt i dżiny , tylko sobie tak ironizuję ;)

      Usuń
  11. bardzo ładnie :-) Kochana świetna figura! :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgrabna, piękna, gustowna... Czego chcieć więcej... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. OMG! Love this outfit so much!!! so minimal and chick!
    Follow each other on facebook??????
    xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie, "nie-stylizacja" DOSKONAŁA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się taka "prosta stylizacja" :-) Bardzo lubię połączenie szyfonu lub koronki ze skórą :-) Wyglądasz super!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Daggi Ty zawsze wyglądasz jak milion dolców <3

    OdpowiedzUsuń
  17. nie,no co Ty bys nie zalozyla i tak wygladasz swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ty jestes zdecydowanie moja bajka <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana! Świetnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny look! nie moje klimaty, ale jest sexy;]
    pozdrawiam, Cleo

    OdpowiedzUsuń
  21. Pazurki nadają charakteru czerni! Buziam ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. a ja taką prostotę lubię! Czasem sztuką jest właśnie nie przesadzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też zawsze uważałam, że lepszy jest minimalizm niż przesyt :) I podoba mi się, że pokazujesz zestawy na co dzień, którymi może zainspirować się każda, zwykła dziewczyna, a nie jakieś "stylizacje" z drogich sklepów i to tylko do zdjęć, a później się okazuje, że ona podeszwy w butach nawet miałam czyste hahaha :P świetnie kochana, czadowe sandałki <3 a mgiełki sama uwielbiam, idealnie się sprawdzają w te gorące dni :) pozdrowionka Dagi :)

    OdpowiedzUsuń
  24. TO jest z całą pewnością stylizacja i to w najlepszym wydaniu i cudownej sylwetce Twej !!!
    Kiecka świetna !
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Dagii pod Twoim opisem stylizacji podpisuję się obiema rękami. To jest właśnie Twój styl, niby prosto, niby nie wiele, ale efekt piorunujący. Ja też słyszę, że co ja przedstawiam, zwykłe codzienne ubranie, ale sory, jak często chodzimy na imprezy...? dla mnie istotne jest jak chodzimy na co dzień, i tak jak chodzę tak wstawiam, Ty też i to mi się bardzo podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Proste stylizacje maja w sobie ogromna moc, pod warunkiem, ze ma sie swietne warunki fizyczne. Ty je masz i wygladasz rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja uważam, że ubranie dresów to również stylizacja, bo nie ważne jak się ubierzesz ma to odzwierciedlać daną osobę :) To, że ktoś sądzi inaczej i uważa, że każdy może się tak ubrać to niech podeśle nam linka z miłą chęcią popatrzymy ;)
    Urzekła mnie bransoletka, od razu ją zauważyłam :D Całość prezentuje się wyśmienicie! Jest i delikatnie, i jest moc ;)

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Hmmm... Wiesz Daggiś, mnie się wydaje, że to, czy prosty zestaw może zasługiwać na miano stylizacji czy nie, zależy nie tylko od zestawu... ale przede wszystkim od charyzmy osoby, która go nosi. To właśnie dlatego niektórzy mogą zarzucić tylko szorty, prosty t-shirt i szpilki i wyglądać jak milion dolców, podczas gdy inni zupełnie wtopią się w tłum. Ty masz właśnie tę charyzmę i pokazujesz, że dzięki niej i odpowiedniemu doborowi elementów i faktur/materiałów (tak jak tu, błyszcząca skóra i zwiewny szyfon) nie potrzeba przesadzać, żeby świetnie i stylowo wyglądać :-)
    Buziaki ogromne!! :***

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię taki minimalizm!!!:) Jesteś ubrana a nie przebrana!!!
    Genialnie!!!!, wyczucie smaku i stylu !!!:)super!
    ____________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz świetny styl! I pozujesz jak profesjonalna modelka jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Stylizacja, to nie ilość rzeczy, które się na siebie włoży. To tak jak wyżej napisała Marta - osobowość osoby ją tworzy. Tobie nie potrzeba wiele i tutaj mamy przykład. Jest, to COŚ co przyciąga wzrok! Magnetyzujesz!
    Dla mnie pełen odjazd!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Już to chyba pisałam, ale dla mnie jesteś naszą polską Kate Moss :*
    Stylizacja prosta, ale pełna kobiecości i klasy!!! Wyglądasz oszałamiająco :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dagmaro jak zawsze wyglądasz nieziemsko

    OdpowiedzUsuń
  34. What a great outfit and i love your style so much! Perfect photos!

    OdpowiedzUsuń
  35. Dla tych co tak uważają zasada prosta niech znajdą sobie blogi, które odpowiadają ich estetyce ;)
    Wyglądasz w swoim stylu, który jak zawsze bardzo koi moje oko :)
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz swój styl dziewczyno z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
  37. jest szał! <3 niby prosto ale jak wymownie <3 Nic więcej nie potrzeba :))) buziakii ;***

    OdpowiedzUsuń
  38. swietne polaczenie! pieknie pozujesz!! cudownie!
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana trzeba robić coś zgodnie ze swoimi przekonaniami, dlatego uważam, że takie stylizacje są świetne, bo w pełni oddają Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mgiełki bardzo mi się podobają, niestety w swojej szafie nie mam czarnej tylko w innych kolorach ale chyba pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna całość a nogi to masz "do nieba"...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  42. DAGGGAAAA PETARDAAA
    Pozdrawiam kochana

    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. W tej "nie-stylizacji", jak zwykle zresztą, wyglądasz rewelacyjnie! Ja podobnie, jak Ty lubię zestawy proste, z jak najmniejszą ilością "ozdobników".
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Spódniczka :*** a nogi "och" "ach" :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Pewnie, że założyć to każdy potrafi, ale dobrać te proste elementy tak, żeby stylizacja - nie stylizacja wyglądała ciekawie to już nie każdy umie. A Tobie się udaje. Świetnie wszystko wygląda, jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  46. właściwie to nie zgodzę się. nie każdy potrafi założyć buty spódniczkę i koszulę ! wystarczy wyjść na ulicę i dobrze się rozejrzeć.
    świetna nie-stylizacja. bardzo podoba mi się zestawienie różnych czarnych elementów. wygląda bardzo niegrzecznie ;d
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Proszę Cię! U Ciebie nawet prosty zestaw wygląda powalająco! ;) Ściskam! :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Prosto i klasycznie.Genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  49. A ja bardzo lubię te Twoje minimalistyczne stylizacje :) I absolutnie niczego mi tutaj nie brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  50. Pięknie! zdecydowanie wolę minimalizm niż styl prosto niczym z areny cyrkowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. pięknie wyglądasz. jak zawsze z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  52. "spódniczkę, koszulę i buty każdy potrafi założyć" - ten kto to napisał musi wiedzieć, że sztuką jest wyglądać w takim zestawie jak Ty...super!

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. cudowny minimalizm ! i w 100% się zgadzam - mniej znaczy więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Całkowicie się z Tobą zgadzam. W takim właśnie zestawie kobieta wygląda elegancko i sexi...a Ty inspirujesz tą prostotą i minimalizmem. Ty się pięknie ubrałaś a wielu z nas umie się jedynie przebrać:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Pięknie:)Zestaw dla Ciebie idealny:)Świetne buty:)

    OdpowiedzUsuń