wtorek, 5 sierpnia 2014

Black&Grey

czerń i szarość - moje dwa ukochane kolory ! 
wiem , wiem powiało optymizmem :D

...w każdym razie mam na sobie asymetryczny szyfonowy top i jedne z moich ulubionych rockowych dżinów
nie wiem czy pamiętacie ale ten top jakiś czas temu pojawił się u mnie w inspirkach , teraz mogę  pokazać go Wam na sobie :)



...tych którzy przewiną stylówkę zapraszam na szybki konkurs :)


top :  here
dżiny / jeans : H&M
szpilki / heels : Jimmy Choo
okulary słoneczne / sunnies : Dolce&Gabbana



 photo by Em Es

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

 błyskawiczny  konkurs zorganizowany wraz ze sklepem Sheinside

do wygrania  kombinezon widoczny na zdjęciu , dokładnie możecie go obejrzeć tu >  KLIK
nie przejmujcie się tym że w sklepie już nie ma dostępności , kombi jest już fizycznie u mnie :)

wszystko co musicie zrobić to w komencie pod postem wpisać swój adres email , zwycięzcę ogłoszę w moim najbliższym poście

Powodzenia !



70 komentarzy:

  1. aj uwielbiam- szarość i czerń i ten mega rockowy minimalizm- obłędne portki, uwielbiam takie przeszycia na kolanach a dodatkowo suwaczki- miodzio <3

    OdpowiedzUsuń
  2. love it!

    http://the-caramel-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Those H&M jeans are spectacular! Great outfit!
    Simona
    Lake&Moon

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny look!! Wyglądasz niezwykle stylowo!!! świetne dżinsy, top a okulary są niczym ,,wisienka na torcie'' !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam wpis o topach !!!:) na Tobie prezentuje się idealnie!!! :),genialne spodnie !!! :)
    _____________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Daggi niby bardzo prosto, niby dwa kolory, ale....klasa w każdym calu, muszę Ci się do czegoś przyznać, otóż bardzo mnie inspirujesz...:) szkoda tylko że nie mam takkkkkiiiieeejjj figury i takich nóg, trudno żyć trzeba dalej, Gorąco pozdrawiam. Babooshka
    ps. kombinezon też śliczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej dziękuję :* baaaaardzo mi miło Marzenko :)

      Usuń
  7. czarny mnie w ogóle nie przygnębia, szary też nie, uwielbiam te kolory - klasa <3 wyglądasz nieziemsko, ale to u Ciebie nic nowego - kupuję wszystko co proponujesz, bo klimatycznie to kocham <3 spodnie z tymi szpilkami wyglądają jak milion dolarów (Y) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Klasa, klasa, klasa:)!!!!!!!!!!!!!!!
    Fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja Cię lubię w czerniach i szarościach - mało kto nosi jest z taką klasą, jak Ty!

    a ta bluzka - ta bluzka mi się bardzo podoba!


    P.S. no dobra, może się uda ;P to byłby mój pierwszy kombinezon ;P

    marlennelilly@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam ten top w inspirkach, spodobał mi się bardzo! Fajnie go zestawiłaś jak zawsze z pazurem, jest moc! No to i ja spróbuję szczęścia, nie udało mi się w totka to może tym razem;)
    plantofelek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wow idealnie !!! wyglądasz bosko w czerni <3

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny top, Ty jak zawsze idealnie wyglądasz, nie ma co innego pisać :) <3
    a kombi to zawsze :) inka2504@gmail.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Amazing outfit !

    Sofia
    http://thing-about-fashion.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam rockowe dżinsy choć niestety narazie muszę poczekać zanim znowu je założę...Twoje wygladają świetnie i idealnie zgrały się z topem :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz w szarościach i czerniach :) jeansy i nogi co tu pisac, masz bajeczne ;) a top jest piekny i sama na taki poluje :)

    kombinezon świetny
    purpledreamsx@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Na Tobie nawet prosty zestaw, wygląda mega stylowo i kobieco :) Wspaniale wyglądasz kochana! :)
    Miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  17. I cóż Ci mogę powiedzieć, piękna i długonoga Daggi... Pozdrawiam Cię słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Rockowy minimalizm w najczystszej postaci <3 Pięknie wyglądasz Daggi! Ten top układa się idealnie, a jeansy są boskie... chociaż, co ja plotę, na Twoich nożyskach chyba każde jeansy wyglądają mega! Błysk szpilek pięknie dodał smaczku całości <3 BUZIAKI!! :***

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak się składa, że szarości i czernie to też moje ulubione kolory, nie umiem od nich się uwolnić i już nie próbuje, Ty świetnie wyglądasz, jak rasowa modelka, no to co spróbuję i wrzucę maila :)))
    marzena.dysk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna bluzka !!

    Obserwujemy z Maleństwem i zapraszamy do nas ;)
    zyciewmegapikselach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastycznie wyglądasz, świetna bluzka...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  22. jeju, jaka ty jesteś chudziutka Daggi! świetną masz figurę :) i mimo, że mało optymistycznie, to mi się bardzo podoba :) pozdrowienia kochana! zostawiam oczywiście e-mail, moze sie uda! toffishake@yahoo.pl

    zachęcam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu - do wygrania pomadka BABY LIPS :)

    http://camillajuliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietnie wygladasz kochana! Nie dziwie sie ze czern jest twoim ulubionym kolorem bo wygladasz w niej oblednie. W mojej szafie czerni jak na lekarstwo, ale taki kombinezonik to bym chetnie przygarnela :)

    addictedtopassion@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Czerń to zdecydownie Twój kolor. Szyfonowy, luźny top w połączeniu z dżinsami tworzy świetny, minimalistyczny look.
    Zachwycasz <3
    magdabrunetka33@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. I think the admin of this website is really working
    hard for his web site, as here every stuff is quality
    based information.

    Feel free to surf to my web siote :: plants vs zombies 2 Hacked

    OdpowiedzUsuń
  26. Klasyka w każdym calu.
    edytas1@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  27. great outfit dear...this pants are fab...
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  28. czarny to klasyka, a ty ją przełamujesz na rockowo, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  29. aj te Twoje wspaniałe nogi <3 rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  30. BOSKA <3 I jeszcze masz czadowe jeansy! Z chęcią bym Ci je z szafy wykradła gdyby nie były na mnie o metr za długie :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Masumi.art@gmail.com <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Też uwielbiam szarości - niby niepozorny kolor, a może mieć tyle odcieni...

    OdpowiedzUsuń
  33. SZPILKI! Cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Normalnie pięknie ;)


    http://w-puderniczce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Te spodnie są świetne! (szukam podobnych od dłuższego czasu za rozsądną cene i chyba wszechświat nie chce, żebym stała się ich posiadaczką :( )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja je kupiłam w zeszłym roku pod koniec lata w H&M ale w Berlinie , w PL ich nawet nie widziałam :/

      Usuń
  36. boskie buty! ♥ Dzięki Twoim stylizacjom zaczynam znowu przekonywać się do czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zestaw ideał! (zwłaszcza jeśli ma się taką boską figurę!)

    OdpowiedzUsuń
  38. Swietne buty i spodnie Daggi <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz przepiękne włosy Daggi!<3
    codziennie prostujesz?
    +super bluzka<3
    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :*oj nie , prostuję raz na jakiś czas kiedy chcę mieć na maxa , nieskazitelnie proste , tak jak wyglądają tu po prostu wystarczy że po myciu wyciągnę na grubą szczotkę

      Usuń
  40. jak zawsze wyglądasz po prostu mega cudownie :-) te spodnie zostały stworzone dla Twoich niekończących się nóg :-)
    cartnett@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  41. iwonamachnio88@o2.pl
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. kon.jastrzab@gmail.com

    Te zdjęcia wyglądają jak żywcem wyjęte z okładki jakiegoś magazynu! :) Jestem pełna podziwu.

    OdpowiedzUsuń
  43. podoba mi sie ,chociaz lubię Cie w kolorach :) jasnych lub printach :) pzdr:)

    OdpowiedzUsuń
  44. This outfit is phenomenal! And wowowow so jealous of your legs...Long and lean unlike mine! Gorgeous:)
    xo Olivia

    OdpowiedzUsuń
  45. Podoba mi się krój tej bluzki, świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  46. Amazing post! And I love your blog:)
    I am now following you on Bloglovin, follow me back?

    bloglovin.com/blog/3880191
    theprintedsea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Bosko !!! Takie prosty zestaw, a taki efektowny, super !!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Strasznie podoba mi się Twoja bluzka, totalnie w Twoim stylu!
    I nie powiem, kombinezon też mi się bardzo podoba ;-)
    rykoszetem(at)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. mam bardzo podobą bluzkę, jest idealna!
    wyglądasz bosko!
    kocham te Twoje nogi!
    zazdroszczę!


    całusy! ;*
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Jeansy są rewelacyjne, idealnie podkreślaja Twoje boskie, dlugie nogi i smukłą sylwetką, Super!

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie dziwię Ci się, że to jedne z Twoich ulubionych dżinów - wyglądasz w nich rewelacyjnie!
    Jak zwykle swoimi zestawami przekonujesz, że minimalizm to klucz do elegancji i szyku - inspirujesz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Również lubię takie połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  53. ale bosko wygladasz i te nogi, po prostu kosmos! gdybym była facetem to bym o Tobie śniła każdej nocy :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Cała Ty!!!! Idealna w każdym calu <3

    OdpowiedzUsuń
  55. czadowo! i te Twoje długie nogi!

    OdpowiedzUsuń
  56. To również moje ulubione kolory! Obecnie trochę urozmaicam, ale jeszcze niedawno po otworzeniu szafy widziałam samą ciemność! Piękne zdjęcia! pozdrawiam, Bogna
    http://akantbiz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń