środa, 13 sierpnia 2014

Inspirations...

całe wieki  nie było już  u mnie inspirek , niestety mam coraz mniej czasu na blogowanie :/
ale za to dziś nadrabiam zaległości :P

...korzystając  okazji - kombi z konkursu ( poprzedni post ) trafia do masu , której  serdecznie gratuluję i zaraz odzywam się na maila :)

dzisiejszych inspirek postanowiłam nie sortować , po prostu wrzucę to co ostatnio przyciągnęło moją uwagę , choć nie da się ukryć że powieje już jesienią  , szykujecie się do niej ?  ja póki co staram się ignorować haha

na początek kilka nowości z SheIn 
a potem spora dawka zdjęć z mojego dysku , zapraszam :)



1 > KLIK

ta kiecka zakręciła mnie na maxa :)

3 > KLIK

4 > KLIK
5 > KLIK



40 komentarzy:

  1. ten szary taliowany płaszczyk z jasnym kołnierzem - chcę <3 skóry Anji są best i kolory cudne <3 lubię tu sporo!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ta marynara i płaszcze są fajne - czysty street- jessooo jak mi się podoba to przedostanie foto - ale tak naj naj bo wszystkie sa mega - kocham Twoje poczucie estetyki

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne inspiracje !!! spodobał mi się ten różowy futrzak <3

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie powoli się szykuję aczkolwiek bardzo bardzo powoli :) U mnie futrzaki w tym roku prawdopodobnie
    zdobędą serce, bo w tamtym roku nie bylo :D A Anja i jej retro sesja powala na kolana <3

    OdpowiedzUsuń
  5. super inspiracje, wszystkie mi sie podobaja! ;)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, pozdrawiam ; ***

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne inspiracje! Poklikalam! Zapraszam do siebie patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak patrzę na zdjęcie nr 7 - to widzę Ciebie, piękną długonogą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko ekstra ale najbardziej grafitowy płaszcz..

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka skórzana kamizelka mi się marzy...

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała jest ta zielona bluzka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne inspiracje :) Zanim zaczęłam szyć i blogować ciągle szukałam inspiracji w necie i je zapisywałam,, a teraz gdy bardziej by się przydały nie mam czasu ich szukać, tym bardziej cieszy mnie Twój post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super ! pogrzeb w moich starszych inspirkowych , na pewno coś dla siebie znajdziesz :)

      Usuń
  13. JAK ZAWSZE WSPANIAŁE!!!

    pozdrawiam,
    Ola:*
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmmm super, jak widzę takie inspirki to nie straszna mi jesień ;) chociaż u mnie już od jakiegoś czasu trwa bo lata to w tym roku nie było, staram się jeszcze nie myśleć o tych zimnych wieczorach. Szykuję się do wyjazdu do Polski i spakowałam dwie walizy bo nie wiem co zabrać ;) mam nadzieję że w stolycy lato trwa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buuuu to słabo :/ w PL w tym roku lato bujało konkretnie :P

      Usuń
  15. Love all the inspo's.


    Would be happy to see you up on hug-you.com <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne inspiracje! Czekam już na nadejście jesieni ( ale tylko ze względu na nowy ezon w modzie, bo pogoda mogłaby zostać ładna ) :-) pierwszy łup z nowej kolekcji już jest :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie stylizacje są w Twoim stylu:)
    Proste, klasyczne, piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już zaczynam myśleć o jesieni. Zimne noce uzmysławiają mi, że zbliża się nieubłaganie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Szorty + tshirt + ramoneska = zestaw idealny :D Uwielbiam takie inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Inspirki świetne, a fotka z pudlami najcudowniejsza :D Uwielbiam Twoje inspiracyjne posty Daggi i bardzo mi ich brakowało :*** Ja o jesieni staram się nie myśleć, w tym roku u nas lato jest tak liche, że jeszcze w ogóle nie miałam czasu się nim nacieszyć... Buziaki!! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne inspiracje...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnia inspirka jest megaaaa!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. jak zawsze genialne inspiracje :-) sama kilka wpisuję na listę Dagmaro :-*

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne inspiracje !!A futro w pastelowym różu MEGA wspaniale!!

    OdpowiedzUsuń
  25. ale świetne inspiracje <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobry edytorial na jesien! Pozdrawiam :)

    www.kayilo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Te swetry, łączenie różnych tkanin, faktur, warstwy to jedyna rzecz jaka mnie trzyma życiu podczas tej pory roku i nie doprowadza do kompletnej depresji ;)
    Zdjęcie z pudlami - najlepsze. Jest bardzo stylowe, nie mogę się na nie napatrzeć ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam wszelkie inspiracyjne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hi there terrific website! Does running a blog similar to
    this require a great deal of work? I've no expertise in computer programming but I was hoping to start my own blog soon. Anyhow, should you have any ideas
    or techniques for new blog owners please share. I understand this
    is off topic however I just needed to ask.
    Cheers!

    my web page :: thumbnail Generator youtube

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne zdjęcia<3 z Sheinside czekam na numerek 1 i doczekać się nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudownie u Ciebie :) Zapraszam także do mnie: http://modnystyl2013.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń