poniedziałek, 15 września 2014

Candy grunge

kompletowanie jesiennej garderoby uważam za otwarte
 na pogodę póki co i tak nie można narzekać , jest słonecznie i ciepło ale no właśnie   ...coraz wyraźniej czuć schyłek lata

tego płaszcza z całą pewnością nie można nazwać monotonnym , kiedy znudzi się jedna strona zawsze można przerzucić na drugą i odkryć go na nowo ;)

zapraszam na słodki grunge !


 dress & coat   : Candy Floss
booties : Aldo



photo by Em Es

...zieloną bluzeczkę wysyłam Kaśce - gratki !

77 komentarzy:

  1. Boski set, płaszcz genialny, tunika genialna - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. WoW. Jaka ty jesteś śliczna i pięknie pozujesz :) podobają mi się bardzo twoje zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. ten płaszcz z pewnością nie należy do zwykłych. jest boski i rzuca się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. This look is gorgeous! I love those boots!

    XO IMKE

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjny look !!! świetnie wyglądasz jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  6. GR8 <3
    Urzekły mnie podwójnie płaszczyk i sukienka, mi udało sie upolować w sobotę z takim samym, koronkowym wykończeniem, jak w halce.
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie na szczęście lato wróciło pełną parą, dziś hassałam w szortach i t-shircie hehe ahhhhh :)
    A taki płaszczyk to rzeczywiście cudo, a to że jest dwustronnny to dodatkowego plusa mu daje :)
    pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  8. nasza długo-noga piękność:)buzia
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  9. nice dress!

    http://fashioneiric.blogspot.com.
    Coline ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten płaszcz jest BOSKI i ta sukienka pod spodem również <3 Idealny duet, aż myślę nad nią na jesień. Kolor i koronka kuszą <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice outfit! I love that look!
    xoxo
    Vane
    http://stardollestudiomakeup.blogspot.com.ar/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętam Cię z maxmodels, ciągle podziwialam Twoje długie nogi :) płaszczyk świetny, całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie
    zwłaszcza narzutka, uwielbiam takie

    OdpowiedzUsuń
  14. super wyglądasz :) podoba mi się połączenie narzutki z taką sukienką. Super! pozdrawiam Live-Style20

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, zakochałam się w tym zestawie! Płaszcz rewelacja, a to jak dobrałaś resztę - mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście,że nie jest monotonny!!!! jest świetny,uwielbiam tego typu rzeczy!!!
    Wglądasz zjawiskowo!!! :)
    __________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. płaszcz mega i świetnie go ograłaś zwłaszcza sukienka - halka podoba mi się w tym zestawie! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. El vestido es increíble! Besos!

    OdpowiedzUsuń
  19. owszem cieplo i ladnie jest w ciagu dnia a jak o 5rano stoje na przystanku to mi malo do smiechu
    nogi do nieba ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana jaka Ty cudowna, wyglądasz fenomenalnie <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten płaszcz ma fantastyczną formę! a do tego 2w1 :-) Sukienka jest świetna! Całość doskonale skomponowałaś :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudnie, bardzo mi się podoba...i te Twoje nogi...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi dear,

    very cool outfit, love it! You look great :)
    I don’t know if you noticed, but I have a completely new website, check it out here: www.beneaththecoat.com
    and let me know what you think!
    Also, I am moving from Blogger so you can’t follow me through GFC anymore, but if you go to my new page you will see that you can follow the blog through:
    Bloglovin
    Facebook
    Instagram

    Looking forward seeing you on my blog again!
    K

    OdpowiedzUsuń
  24. Na pewno takim stroju zostałabyś zauważona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nogi do samego nieba :) jak zawsze perfekcyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. płaszcz jest wspaniały!
    uwielbiam, kocham takie :)!

    OdpowiedzUsuń
  27. Sam krój płaszcza jest fajny i to bardzo ale jak zobaczyłam fakturę tkaniny na zbliżeniu to wymiękłam! Cuuudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak :) dzięki strukturze tej tkaniny na żywo robi niesamowite wrażenie

      Usuń
  28. Świetny płaszcz, bardzo podoba mi się forma i kolor. Sukienka również świetna, dzięki koronce mega sexy, a buty po prostu boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. a mega juz kocham te płaszczydlo i te jego postrzępienia jak to pieknie gra z koronka i bezlamówkowym wykończeniem topu <3 u know hahaha

    OdpowiedzUsuń
  30. wow, jestem pod szczerym wrażeniem twoich stylizacji, dziwię się, że wcześniej do Ciebie nie trafiłam...
    z przyjemnością obserwuje

    Kasia
    zapraszam do siebie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak zwykle fenomenalnie i oryginalnie ! Cóż tu więcej dodać ;* Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. mraaaaaau!
    zarówno płaszczyk jak i sukienka są idealne!
    bardzo subtelne i kobiece koronkowe wykończenia w sukience są świetne!

    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Płaszczycho ciekawe! Dwustronne chyba:D
    Ale tunika podoba mi się bardziej! Ta koronka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  34. Płaszczysko fajne, i bardzo ciekawe, powiedziałabym plastyczne, szpilki są po prostu boskie, takie obcas....sukienka-tunika też fajna, ale właśnie koronka mi się w niej nie podoba, pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny patent z tym dwustronnym płaszczem! A faktura wygląda bardzo miło, aż chce się go "pomacać" na żywo :-))) Pięknie zestawiłaś go Daggi z delikatną sukienką, detal koronki cudnie przełamał całość <3 Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  36. you look very nice i love these colour andd your jacket and heels are great!
    Have a nice week end!

    OdpowiedzUsuń
  37. Oooo taki płaszczyk bym chciała...

    OdpowiedzUsuń
  38. Rewelacyjnie wyglądasz. piękny płaszczyk

    OdpowiedzUsuń
  39. Love your outerwear so much dear!
    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  40. Biorę w całości!! <3 Wymiatasz w tym zestawie! Bardzo mi się wszystko podoba! A płaszcz to normalnie ukradnę! :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  41. oh <3 daggi wyglądasz zjawiskowo. ta tunika jest mega!

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Love these shots!! Simple but chic style.Love the boots dear :)
    xx
    Style Of OzOz
    Style Of OzOz Facebook Page

    OdpowiedzUsuń
  43. Płaszczyk jest genialny, świetny look ;)
    Pozdrawiam, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ha! Mam podobny plaszczyk :) tylko z kapturem :) super jest!

    OdpowiedzUsuń
  45. I płaszcz i sukienka super :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny zestaw, bardzo podoba mi sie ta narzutka!

    OdpowiedzUsuń
  47. Płaszczyk jest naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wow, przepięknie! Będę zaglądać częściej :))

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny ten płaszczyk, jak zawsze wyglądasz cudnie! Ja już też pomału zaczęłam kompletować jesienną garderobę i nawet powiem, że nie mogę się doczekać chlodniejszych dni ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Sprytny ten płaszczyk, choć bez bicia przyznaję, że nie w moim klimacie.

    OdpowiedzUsuń
  51. gdybyś jeszcze sobie gitare do tej sesji sprezentowała, było by jeszcze lepiej :) nogiiiiiii <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Płaszczyk podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Sukienka mnie powaliła! Jest piękna z dodatkiem tej koronki. Poluje wlasnie na podobna, mam nadzieje ze mi sie uda :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Jest super ten płaszcz, lubię takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Płaszcz genialny, sukienka niezwykła, no ale na Tobie wszystko wygląda genialnie! Nogi, ach... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  56. genialna narzutka ! wyglądasz bosko <3

    OdpowiedzUsuń
  57. ja Cię po prostu kocham w tym zestawieniu- wszystko mega megasne . A ta narzutka <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Wspaniałe są te zdjęcia! A Ty wyglądasz po prostu bosko!

    OdpowiedzUsuń
  59. Sukienka mnie zachwyciła!!Metaliczny odcień ,fason ..SUPER!

    OdpowiedzUsuń