czwartek, 11 września 2014

Fall came

no nie da się ukryć że przyszła  :/ co roku przecież jest tak samo , a ja się zawsze dziwię że to już
pół biedy kiedy jest złota polska , w takiej zdecydowanie można się zakochać ale jeśli za oknem bure mokradła ...brrrr  - oby jak najmniej !

dziś mała jesienna "wishlista" czyli subiektywny przegląd tego co wyszperałam z Shein , a przy okazji szybkie rozdanie
 dziś mam dla Was koszulę która w ostatnim przeglądzie spodobała się wielu z Was
tak jak zawsze dopisujcie się adresem mailowym przy zostawianym komencie pod postem
...jak to zazwyczaj koszula czeka na Was u mnie , ja kontaktuję się z wygraną osobom i ja ją wysyłam :)

 kolor może bardziej wiosenny ale to akurat chyba dobrze :P
rozmiar M , tak naprawdę europejskie S 

dokładnie możecie obejrzeć ją >  tu



POWODZENIA !


ciekawe czy spodobają się Wam moje znaleziska 




1 > klik
2 > klik
3 > klik
4 > klik
5 > klik
6 > kilk

może nie wszystko jest do końca moje i sama nie we wszystkim czułabym sie dobrze ale na pewno wszystko przyciągnęło moją uwagę , wiem na pewno że setem złożonym z 3 kiecki i 5 futrzaka bym nie pogardziła , oj nie :P

pozdrawiam jesiennie !

33 komentarze:

  1. Love ur choices :)

    Enter my Vessos International Giveaway (Prize: 3 x $30 Vouchers) Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ahaha ja tez ja tez nie pogardziłabym 5 i 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nice post

    http://fashioneiric.blogspot.com.
    Coline ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie pogardziłabym z kolei znaleziskiem numer dwa ;P
    ale pewnie spodziewałaś się, że to właśnie je wybiorę ;P
    ewentualnie jedynka - też bym brała ;P

    a do wczoraj jeszcze tak ładnie było - zapeszyłam swoim postem, wiedziałam że tak będzie ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Like the 3ed dress, so comfy!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  6. Numer 5 <3!!! Skradl moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great purposes! I love fall outfits...so cozy!

    http://follementefashion.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 i 5 obłędne ^_^
    masumi.art@gmail.com ^_^

    OdpowiedzUsuń
  9. jesien zawsze przychodzi niepodziweanie <3
    swietne dobranie kolorystyczne ;)

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie super:) a w 1ce chciałabym Cie zobaczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też zwróciłam uwagę na 3, szarość i luz - ostatnio jakoś tak mnie ciągnie w tym kierunku. 1 i 6 też świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. These are all lovely. I really like the blue lace dress! It's GORGEOUS.

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dal mnie najlepsze są 2 i 4 :)) Piękne ciuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. 3 i 6 zwróciło moją uwagę. Jakoś tak mnie ostatnio na sukienki bierze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Futrzak jest super!!!
    Bardzo dobra selekcja :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nominowałam Cię w Liebster Award:D
    A znaleziska świetne!
    Bluzeczka na rozdanie ma śliczny kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. numer 3 i 6 skradły absolutnie moje serduszko :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. genialne rzeczy maja <3

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. 1 bym przygarnela :)
    E tam do jesieni jeszcze daleko :) Ja lapie ostatnie promyki lata :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudnie kiedy jesień jest złota, ale uwielbiam też, kiedy jest deszczowa i zimna. To zdecydowanie moja ulubiona pora roku!

    OdpowiedzUsuń
  21. ten płaszcz oversize jest idealny , mogłabym w nim spędzić jesień :)

    obserwator737@wp.pl

    pozdrawiam

    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  22. 2. Płaszcz jest świetny :) właśnie takiego szukam

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna wishlista ;) 1 i 4 to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rozdaniowa bluzka ma przepiękny kolor, ach <3 ! A selekcja bardzo zacna! Mnie najbardziej podoba się 1 i 5 :-))) Ja o jesieni jeszcze staram się nie myśleć, wmawiam sobie, że przecież jeszcze jest kalendarzowe lato więc nie ma co się martwić :D A później nadejdzie i zaskoczy... jak co roku ;-) Buziaki ogromne!! :***

    OdpowiedzUsuń
  25. ja rowniez moge zniesc jesien jesli jest taka "optymistyczna" i złocista ,ale pluchy, wiatry i ulewy ,nie nie nie :P
    jesli chodzi o ciuchy to spodobala mi sie ta pierwsza bordowa sukienka , strasznie lubie ten kolor!! i plaszczyk i "włochacz" -cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  26. Podobają się , teraz tylko czekam na stylizacje...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  27. a ja sobie myślę tak : lepsza jesien niz zima... ;-))

    OdpowiedzUsuń